Δημοσίευσηαπό DAVOUT » Τρί Αύγ 14, 2012 5:37 pm
Αδελφέ Νίκο, προσέχω πολύ τις εκφράσεις μου, όταν κρίνω κάποιον και σου παραθέτω τις πηγές μου όσο αφορατην κρίση μου για τον λαμπρό λαό των εβραίων ο οποίος έχει αφήσει όλο τον κόσμο κατάπληκτο με τα επιτευγματα, τη σοφία και τον πολιτισμό του.(ειδικά το τείχος των δακρύων θα έπρεπε να αποτελεί ένα από τα επτά θαύματα του κόσμου).Φαντάζομαι ότι είσαι γνώστης του κατα Ματθαίον ευαγγελίου κεφάλαιο ΚΓ (23) παρακάμπτω τα γνωστά ουαί... και πάω στο στίχο 30
καὶ λέγετε· εἰ ἦμεν ἐν ταῖς ἡμέραις τῶν πατέρων ἡμῶν, οὐκ ἂν ἦμεν κοινωνοὶ αὐτῶν ἐν τῷ αἵματι τῶν προφητῶν.
31 Ὥστε μαρτυρεῖτε ἑαυτοῖς ὅτι υἱοί ἐστε τῶν φονευσάντων τοὺς προφήτας.
32 Καὶ ὑμεῖς πληρώσατε τὸ μέτρον τῶν πατέρων ὑμῶν.
33 Ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν! πῶς φύγητε ἀπὸ τῆς κρίσεως τῆς γεέννης;
34 Διὰ τοῦτο ἰδοὺ ἐγὼ ἀποστέλλω πρὸς ὑμᾶς προφήτας καὶ σοφοὺς καὶ γραμματεῖς, καὶ ἐξ αὐτῶν ἀποκτενεῖτε καὶ σταυρώσετε, καὶ ἐξ αὐτῶν μαστιγώσετε ἐν ταῖς συναγωγαῖς ὑμῶν καὶ διώξετε ἀπὸ πόλεως εἰς πόλιν,
35 ὅπως ἔλθῃ ἐφ᾿ ὑμᾶς πᾶν αἷμα δίκαιον ἐκχυνόμενον ἐπὶ τῆς γῆς ἀπὸ τοῦ αἵματος Ἄβελ τοῦ δικαίου ἕως τοῦ αἵματος Ζαχαρίου υἱοῦ Βαραχίου, ὃν ἐφονεύσατε μεταξὺ τοῦ ναοῦ καὶ τοῦ θυσιαστηρίου.
36 Ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ἥξει ταῦτα πάντα ἐπὶ τὴν γενεὰν ταύτην.
37 Ἱερουσαλὴμ Ἱερουσαλήμ, ἡ ἀποκτέννουσα τοὺς προφήτας καὶ λιθοβολοῦσα τοὺς ἀπεσταλμένους πρὸς αὐτήν! Ποσάκις ἠθέλησα ἐπισυναγαγεῖν τὰ τέκνα σου ὃν τρόπον ἐπισυνάγει ὄρνις τὰ νοσσία ἑαυτῆς ὑπὸ τὰς πτέρυγας, καὶ οὐκ ἠθελήσατε.
38 Ἰδοὺ ἀφίεται ὑμῖν ὁ οἶκος ὑμῶν ἔρημος.
39 Λέγω γὰρ ὑμῖν, οὐ μή με ἴδητε ἀπ᾿ ἄρτι ἕως ἂν εἴπητε, εὐλογημένος ὁ ἐρχόμενος ἐν ὀνόματι Κυρίου.
Μήπως λοιπόν αδελφέ Νίκο πρέπει και οι πηγές μου να είναι προσεκτικές όταν κατακρίνουν έναν λαο?????
Θέλεις και άλλα??? έχω!!!!
Μιχαίας Γ 10 Οι οικοδομούντες Σιών εν αίμασι και Ιερουσαλήμ εν αδικίες..
Βλέπεις ότι δεν τα βγάζω από το μυαλό μου!!!!!
Α Θεσ. 2,15 τῶν καὶ τὸν Κύριον ἀποκτεινάντων Ἰησοῦν καὶ τοὺς ἰδίους προφήτας, καὶ ἡμᾶς ἐκδιωξάντων, καὶ Θεῷ μὴ ἀρεσκόντων, καὶ πᾶσιν ἀνθρώποις ἐναντίων,
θελεις και άλλο....
«Ακουε ουρανέ και ενωτίζου γη ότι Κύριος έλάλη-
σεν υιούς εγέννησα και ύψωσα, αυτοί δε με ηθέλη-
σαν, έγνω βούς τον κτησάμενον και όνος την φάτνην
του κυρίου αυτού. Ισραήλ δέ με ουκ έγνω και ο λαός
με ού συνήκεν. ούαί έθνος αμαρτωλόν, λαός πλήρης
αμαρτιών, σπέρμα πονηρόν, υιοί άνομοι εγκατελεί-
πατε τον Κύριον και παρωργίσατε». («Ησαΐας» Α,
2-4).
Ζητώ συγνώμη από εσένα ως Νίκο αν προσβάλω το site και υπάρχει κίνδυνος να θεωρηθεί ως ρατσιστική η συζήτηση. Αν ισχύει κάτι τέτοιο ναι θα σταματήσω. Αν όμως η προσοχή που μου εφιστάς να έχω, αναφέρεται μόνο και μόνο στο ότι προσβάλω τον περιούσιο λαό του Κυρίου μαςτότε λυπάμαι αλλά δεν θα προσέχω καθώς βλέπεις ότι δεν τα λέω εγώ!!!!! Τόσο η παλαιά όσο και η καινή διαθήκη τα λεέι δεν είναι δικά μου τα λόγια! Εγώ... απλά τα αναπαράγω!!!!
Με κατηγορείς ότι δεν έδωσα σημασία στην απάντησή σου σχετικά με το Λευιτικό και το Δευτερονόμιο. Γιατί νομίζεις ότι δεν έδωσα??? Πως απάντησα χωρίς να μελετήσω τα όσα λές. Νομίζω ότι αδικούμαι από αυτόν το ισχυρισμό. Δεν είμαι προπέτης. Σε τελική ανάλυση εσύ μπορεί να έχεις μελετήσει τα ανωτέρω βιβλία, εγώ το παράτησα όταν είδα τις γαστριμαργικές λιχουδιές που λάμβαναν χώρα στη σκηνή του Μαρτυρίου, για να μη μιλήσω για άλλα ωραία πράγματα κοματάκι ακατάλληλα για ανηλίκους (« «Βασιλειών Β» ιγ 22).
Εν κατακλείδι για να συνοψίσω τις απορίες μου, μπορεί το λευιτικό ή το δευτερονόμιο να μη σημαίνουν τίποτα, (προσωπικά μου είναι παντελώς αδιάφορα έως και προσβλητικά για τη νοημοσύνη μου)
Δεν μπορώ αδελφέ Νίκο να πιστέψω ότι ο ποιών τους αγγέλους αυτού πνεύματα και τους λειτουργούς αυτού πυρός φλόγα, ο περιπατών επί πτερύγων ανέμων, ο αναστάς εκ νεκρών Χριστός ο αληθινός Θεός ημών.... έδωσε εντολές για το πως θα θυσιάζεται το τριγώνι για να είναι η θυσία επιτυχής!!!!!
Και αφού η εκκλησία μας το έχει τοποθετήσει μέσα στα βιβλία της Παλαιάς διαθήκης θέλω να εξετάσω τις πτυχές του, είναι κακό αυτό, είναι κατακριτέο????
Επειδή λοιπόν Πιστεύω σε ένα Θεό πατέρα Παντοκράτορα αναρωτιέμαι πως ο Θεός των πνευμάτων και πάσης σαρκός ασχολείται με τα έντερα των ζώων. Και για να το θέσω ευθέως αναρωτιέμεαι μήπως τα συγκεκριμένα κείμενα δεν είναι και τόσο θεόπνευστα.