17 Μαρτίου 2019
Μία από τις πιο συχνές συκοφαντίες πολλών Νεοπαγανιστών, είναι η διαστρέβλωση του Συνοδικού της Ορθοδοξίας. Παραπονούνται ότι δήθεν το Συνοδικό της Ορθοδοξίας αναθεματίζει το Ελληνικό έθνος! Φυσικά αποκρύπτουν ότι τον καιρό που γράφτηκε το Συνοδικό της Ορθοδοξίας, όχι μόνο δεν είχαν ακόμα υπάρξει οι Έλληνες ως έθνος, αλλά ότι και η ίδια η λέξη: "Έλληνας", είχε την έννοια "Ειδωλολάτρης". Και τέλος, αποκρύπτουν ότι το Συνοδικό της Ορθοδοξίας απευθύνεται σε Χριστιανούς, ανεξαρτήτως έθνους!
Ερμηνεία αποσπάσματος του Συνοδικού
Επτά αναθέματα κατά των "ΕΛΛΗΝΩΝ" από το Τριώδιον τα οποία περιέχονται στο «Συνοδικό της Αγίας Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου υπέρ της Ορθοδοξίας» και τα οποία αναγιγνώσκονται και σήμερα την Κυριακή της Ορθοδοξίας, παρατίθενται και εξηγούνται στη συνέχεια:
Κείμενο
Επί τοις φρονούσι και λέγουσι κτιστήν είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενάργειαν της τρισυποστάτου θεότητος, ως κτιστήν εκ τούτου πάντως και αυτήν την θείαν ουσίαν αναγκαζομένοις δοξάζειν. Κτιστή γάρ κατά τους Αγίους ενέργεια, κτιστήν δηλώσει και φύσιν άκτιστον δε, άκτιστον χαρακτηρίζει ουσίαν. Καντεύθεν ήδη κινδυνεύουσι εις θείαν παντελή περιπίπτειν, και την ελληνικήν μυθολογίαν και την των κτισμάτων λατρείαν, τη καθαρά και αμώμω των χριστιανών πίστει προστριβομένοις. Μή ομολογούσι δε κατά τας αγίας θεοπνεύστους θεολογίας και το της Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα, άκτιστον είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυποστάτου θεότητος ανάθεμα τρις.
Εξήγηση
Το κείμενο αυτό ξεκάθαρα αναφέρεται σε όσους πιστεύουν πώς οι ενέργειες και η δύναμη του Θεού καθώς και η ουσία του είναι κτιστά και ουσιαστικά μέρος του κόσμου και όχι η δημιουργική και τελική αιτία του η οποία βρίσκεται έξω απ’ τον κόσμο. Εναντίον αυτών καταφέρεται το παραπάνω απόσπασμα. Και αντιπαραβάλλει την ειδωλολατρική και γενικά τη μη Χριστιανική μυθολογία και θεολογία για να καταστήσει την διαφορά ακόμη ευκρινέστερη.
Κείμενο
Τοις τα ελληνικά διεξιούσι μαθήματα, και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα παιδευομένοις, αλλά και ταίς δόξαις αυτών ταίς ματαίαις επομένοις, και, και ως αληθέσι πιστεύουσι και ούτως αυταίς ως το βέβαιον εχούσαις εγκειμένοις, ώστε ετέρους ποτέ μεν λάθρα, ποτέ δε φανερώς ενάγειν αυταίς και διδάσκειν ανενδοιάστως ανάθεμα τρις.
Εξήγηση
Αυτό πάλι είναι υπέρ των Χριστιανών. Γιατί φανερώνει ότι η Εκκλησία δεν αντιτίθεται στην μελέτη των αρχαίων σοφών αλλά στο να πιστεύουμε ότι όλα όσα είπαν είναι αληθή και αλάνθαστα. Και καλώς κάνει την διευκρίνιση αυτή και το ίδιο πίστευαν και οι αρχαίοι.
Κείμενο
Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων, εφ’ εαυτών και την καθ’ ημάς κλίσιν μεταπλάττουσι, και τας πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις και ως αυθυπόστατον την ύλην παρά των ιδίων μορφούσθαι λέγουσι, και προφανώς διαβάλλουσι το αυτεξούσιον του Δημιουργού, του από του μη όντος εις το είναι παραγαγόντος τα πάντα, και ως ποιητού πάσιν αρχήν και τέλος επιτιθέντος εξουσιαστικώς και δεσποτικώς ανάθεμα τρις.
Εξήγηση
Μερικές παθολογικές Πλατωνικές ιδέες αναφέραμε ήδη. Εδώ παρουσιάζονται μερικές ακόμη. Όπως βλέπεις το κείμενο κάνει σαφή διάκριση και δεν κατηγορεί τον Πλάτωνα ούτε το σύνολο του έργου του αλλά διευκρινίζει ότι διαφωνεί με κάποιες από τις ιδέες του που είναι εσφαλμένες, όπως π.χ. «το αυθυπόστατό της ύλης».
Κείμενο
Τοις δεχομένοις και παραδίδουσι τα μάταια και ελληνικά ρήματα, ότι τε προΰπαρξίς εστι των ψυχών, και ουκ εκ του μη όντος τα πάντα εγένετο, και παρήχθησαν, ότι τέλος εστί της κολάσεως η αποκατάστασις αύθις της κτίσεως, και των ανθρωπίνων πραγμάτων, και δια των τοιούτων λόγων την βασιλείαν των ουρανών λυομένην πάντως, και παράγουσαν εισάγουσιν, ήν αιωνίαν και ακατάλυτον αυτός τε ο Χριστός και Θεός ημών εδίδαξε, και παρέδοτο και δια πάσης της Παλαιάς και Νέας Γραφής ημείς παρελάβομεν ότι και η κόλασις ατελεύτητος και η βασιλεία αΐδιος, δια δε των τοιούτων λόγων εαυτούς τε απολλύουσι, και ετέροις αιωνίας καταδίκης προξένους γενομένοις ανάθεμα τρις.
Εξήγηση
Εδώ πάλι φαίνεται για άλλη μία φορά ότι η Εκκλησία με τα κείμενα αυτά δεν επιτίθεται εναντίων κανενός αλλά απλά οριοθετεί την πίστη της. Λέει λοιπόν ότι η Ελληνική διδασκαλία περί προΰπαρξης των ψυχών είναι εσφαλμένη, συνεχίζει όμως λέγοντας εξ ίσου εσφαλμένη είναι και η διδασκαλία περί καταργήσεως της κόλασης.
Ας προσέξουμε ότι η τελευταία αυτή διδασκαλία δεν είναι Αρχαιοελληνική, αφού οι Έλληνες δεν πίστευαν σε κόλαση. Άρα Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΕΔΩ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΛΛΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΜΕΡΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ τα οποία έχουν παρεξηγήσει και παραποιήσει την διδασκαλία της.
Επομένως καταλαβαίνουμε ότι δεν μεροληπτεί έναντι καμίας φυλής και παραδόσεως. Μένει όμως άγρυπνη και οποιαδήποτε πλαστογράφηση και διαστροφή του πιστεύω της την καταγγέλλει χωρίς να έχει πρόβλημα, από ποιόν χώρο προέρχεται η πλαστογράφηση αυτή.
Κείμενο
Τοις ευσεβείν μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα τρις.
Εξήγηση
Τά των Ελλήνων δυσσεβή δόγματα.. Νομίζω ότι καταλαβαίνουμε όλοι το νόημα της φράσεως αυτής. Δηλώνει ότι η Εκκλησία με την Άγια αντίληψη που έχει για τον Θεό δεν μπορεί να συμβιβαστεί με χαμηλές περί θείου δοξασίες με τις οποίες είναι γεμάτες οι πολυθεϊστικές μυθολογίες μεταξύ των οποίων και η Ελληνική. Το ενδιαφέρον είναι ότι δεν είναι η Εκκλησία η πρώτη οπού εκφράζει τέτοιες θέσεις. Πολύ πριν απ’ την ίδρυσή της ο ΠΛΑΤΩΝ έλεγξε κάθε πάτρια ιδέα περί θεού και έδειξε το άτοπο αυτής. Μάλιστα φυγάδευσε κυριολεκτικά τον Όμηρο από την «Πολιτεία» του, διότι θεώρησε ότι οι ανήθικοι μύθοι για τους θεούς αποτελούν επιζήμια πρότυπα για τους νέους. Τόνισε εμφατικά ότι ο Όμηρος και ο Ησίοδος έπλασαν ψευδείς και ανάξιους μύθους για τους θεούς (Πολιτ. 368Α-383C). Αρνήθηκε ουσιαστικά την πατρώα ειδωλολατρική θρησκεία και προσηλώθηκε στην δική του ιδεατή θεότητα, το «Όντως Όν».
Ο Πλάτωνας όμως δεν ήταν ο μόνος. Ο ΞΕΝΟΦΑΝΗΣ Ο ΚΟΛΟΦΩΝΙΟΣ τόλμησε να αρνηθεί την κρατούσα ειδωλολατρική θρησκεία της εποχής του και να διακηρύξει επίσημα: «Είς Θεός, εν τέ θεοίσι και ανθρώποισι μέγιστος ούτε δέμας θνητοιςι όμοιος ουδέ νόημα». Όμως «πάντα θεοίσ’ ανέθηκαν Όμηρος θ’ Ησίοδος τε... όσσα παρ’ ανθρώποισιν ονείδεα και ψόγος εστίν, κλέπτειν, μοιχεύειν τέ και αλλήλους απατεύειν» (Ξενοφ. Άπ.,11)! Τούς θεούς θεωρούσε εξ ολοκλήρου ΑΠΟΚΥΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, ΑΝΑΡΜΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΙΑ ΦΥΣΗ. Υποστήριζε μάλιστα πώς όσοι πιστεύουν ότι οι θεοί γεννήθηκαν, ασεβούν το ίδιοι με όσους λένε πώς οι θεοί πεθαίνουν!
Τέλος ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ Υποστήριζε πώς ο Όμηρος και ο Ησίοδος, αποδίδοντας στους θεούς κακίες και ανηθικότητες είχαν ολέθρια επίδραση στα ήθη των ανθρώπων. Ακόμη στηλίτευσε τον ανόητο ανθρωπομορφισμό, τόνισε την απόλυτη διαφορά ανθρώπου και Θεού (Αποσπ. 88) και απειλούσε όσους έκαναν ανίερες τελετές (Βακχισμός, ιερά όργια, ιερή πορνεία κ.λπ.).
Δεν συνεχίζω. Τα παραπάνω δείχνουν την ορθότητα της Εκκλησίας όταν μιλά για δυσσεβή δόγματα.
Κείμενο
Τοις την μωράν των έξωθεν (στο σημείο αυτό οι Νεοειδωλολάτρες προσθέτουν: «= Ελλήνων») φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμούσι, και τοις καθηγηταίς αυτών επομένοις, και τας τε μετεμψυχώσεις των ανθρωπίνων ψυχών, ή και ομοίως τοις αλόγοις ζώοις ταύτας απόλλυσθαι, και εις το μηδέν χωρείν δεχομένοις και δια τούτο ανάστασιν, και κρίσιν, και την τελευταίαν των βεβιωμένων ανταπόδοσιν αθετούσιν ανάθεμα τρις.
Εξήγηση
Εδώ πάλι δεν αναφέρεται πουθενά ο όρος Έλληνας αλλά προστίθεται εκ των υστέρων! Ας είμαστε σοβαροί. Στο κάτω κάτω το κείμενο αναφέρεται στην μετεμψύχωση και σε όσους αρνούνται την ανάσταση. Αν τώρα αυτοί είναι Έλληνες, Ινδοί, Χριστιανοί, Πολυθεϊστές και δεν ξέρω ‘γώ τι άλλο, δεν έχει σημασία.
Κείμενο
Τοις λέγουσιν ότι οι των Ελλήνων σοφοί και πρώτοι των αιρεσιαρχών, οι παρά των επτά αγίων και καθολικών συνόδων, και παρά πάντων των εν Ορθοδοξία λαμψάντων πατέρων αναθέματι καθυποβληθέντας, ως αλλότριοι της καθολικής εκκλησίας δια την εν λόγοις αυτών κίβδηλον και ρυπαράν περιουσίαν κρείττονες εισι κατά πολύ, και ενταύθα και εν τη μελλούση κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πάθος ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων ανάθεμα τρις.
Εξήγηση
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ. Εφόσον το ανάθεμα σημαίνει αποκοπή και αποβολή από το σώμα της Εκκλησίας, η επιβολή του σαν ποινή έχει νόημα μόνο εφ’ όσον εφαρμόζεται σε μέλη της Εκκλησίας. Δεν έχει νόημα να αναθεματιστεί κάποιος Μουσουλμάνος, Εβραίος ή Δωδεκαθεϊστής αφού δεν είναι μέλη της Εκκλησίας, από τι θα αποκοπούνε από κάτι από το οποίο δεν ήταν ποτέ συνδεδεμένοι; Όχι φυσικά.
Επομένως με τα παραπάνω δείξαμε ότι το ανάθεμα αναφέρεται σε όσους είναι ήδη Χριστιανοί και νοθεύουν την πίστη τους με δοξασίες ξένες προς την πίστη τους όπως ειδωλολατρικές ή οι αιρετικές. ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Ένα τροπάριο
Ναούς ειδώλων (στο σημείο αυτό οι Νεοειδωλολάτρες προσθέτουν: «= ελληνικούς») καθείλετε αθλούντες, και εαυτούς της Τριάδος θείους ναούς εδομήσασθε, αθλοφόροι κυρίου αγγέλων συνόμιλοι.
Εξήγηση
Για άλλη μία φορά ο όρος «Ελληνικός» προστίθεται από έξω. Όπως είναι εμφανές όμως, στόχος του υμνογράφου δεν είναι να δείξει την αντίθεση με τον Ελληνισμό (αν υπήρχε αυτή) αλλά με τα είδωλα. Μπορούσε κάλλιστα να πει «Ναούς Ελλήνων..» Και οι δυο λέξεις έχουν ίδιο αριθμό συλλαβών και τονίζονται στην παραλήγουσα. Έτσι δεν θα χαλούσε το μέτρο ούτε το μουσικό μέλος. Γιατί λοιπόν λέει ειδώλων και όχι Ελλήνων, αν αυτό υπονοούσε;
Ένας μακαρισμός
Οι καλάμω του Σταυρού, εκ του βυθού της αγνωσίας τους λαούς αναγαγόντες Απόστολοι, την των Ελλήνων πλάνην απεμειώσατε από της γης, απλανείς σωτήρες γενόμενοι των πιστών, αληθώς όθεν μακαρίζεσθε.
Εξήγηση
Ποια είναι αυτή η πλάνη των Ελλήνων; Μπορεί να είναι η διάθεσή τους και η δίψα τους για την αλήθεια; Όχι, γιατί και οι Πατέρες μελέτησαν και έγιναν κοινωνοί αυτής της αναζήτησης. Μήπως είναι οι επιστήμες τους; Μάλλον όχι γιατί όπως είπα και πριν οι Βυζαντινοί, θεματοφύλακες της επιστήμης αυτής ήταν. Άλλωστε σε αυτούς χρωστάμε την διάσωση των αρχαίων χειρογράφων και με τον τρόπο αυτό την ιστορική μας συνείδηση. Αν δεν υπήρχαν οι Βυζαντινοί αντιγραφείς, σήμερα το όνομα του Πλάτωνα και του Σωκράτη, του Περικλή και του Θουκυδίδη αν δεν είχε εξαφανιστεί θα σωζόταν μέσα σε μυθολογική ομίχλη. Επομένως το απόσπασμα αναφέρεται στην περί θεού αντίληψη των αρχαίων η οποία ήταν όντως πλανεμένη.
Από τα παραπάνω είναι προφανής ο δόλος των Νεοπαγανιστών, η διαστρέβλωση των νοημάτων που επιχειρούν, αλλά και η αμάθεια όσων κακόπιστα εμπιστεύονται τις συκοφαντίες τους.
Πηγή: ΟΟΔΕ
Σημείωση: Σήμερα στις εκκλησίες δεν διαβάζονται όλοι οι αναθεματισμοί. Κάποιοι λόγοι εδώ.
Εν κατακλείδι...
Ένας πλανεμένος πριν από κάποια χρόνια, ονόματι "Διαγόρας", είχε γράψει μεταξύ άλλων γνωστών παγανιστικών ψευτοεπιχειρημάτων τα εξής:
Ο Αιρετικός προφανώς αναφέρεται σε κάτι γελοίους ισχυρισμούς της ΟΟΔΕ σε άρθρο τους με τίτλο «Παγανιστική παρερμηνεία του Συνοδικού της Ορθοδοξίας» [8]. Ακόμα κι αν ήταν έτσι όπως τα λέει ο ΟΟΔΕ όμως, ακόμα δηλαδή κι αν οι αφορισμοί αφορούσαν όχι τους αρχαίους Έλληνες εν γένει παρά συγκεκριμένα τους ειδωλολάτρες, (και ακόμα κι αν είναι καν δυνατόν να διαχωριστούν οι με από τους δε,) οι αφορισμοί αυτοί δεν παύουν να είναι μισαλλόδοξοι, και κατά συνέπεια παράνομοι με τη σημερινή αντίληψη του δικαίου.
Για την ακρίβεια, ακόμα χειρότερα αν οι αφορισμοί αναφέρονται σε ειδωλολάτρες, γιατί ενώ μεν αυτοί καθ’ αυτοί οι αρχαίοι έλληνες έχουν πλέον εκλείψει, υπάρχουν σήμερα συνάνθρωποί μας οι οποίοι αναβιώνουν την αρχαιοελληνική θρησκεία / ειδωλολατρία, και έχουν συναγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα να το κάνουν αυτό. Πιστεύω πως είναι όλοι τους ελαφρώς ψώνια, είναι όμως ανάμεσά μας, έχουν ίσα δικαιώματα με όλους τους άλλους, και βέβαια οι αφορισμοί τους θίγουν άμεσα, και απροκάλυπτα. Νομίζω πως έχουν κάθε έννομο συμφέρον να κάνουν μήνυση εναντίον της Εκκλησίας έτσι ώστε να επιβληθεί διά του νόμου η παύση των αφορισμών, (με κλούβες με ΜΑΤ και δακρυγόνα αν χρειαστεί,) και σε μία τέτοια προσπάθειά τους θα ήμουν μαζί τους.
Η προσπάθεια ερμηνείας των αφορισμών (και γενικότερα των ιερών κειμένων της Εκκλησίας μας) από μη έχοντες τη Χάρη του Θεού (εφόσον δεν πιστεύουν σ' Αυτόν) δεν παύει να είναι αστεία, μην πω γελοία. Επίσης, παράνομες και άκρως ρατσιστικές - κομπλεξικές είναι οι συμπεριφορές των αθέων ή παγανιστών φίλων σας τις Μεγάλες Παρασκευές με τη διοργάνωση του "Φανερού Δείπνου", γεγονότος παράνομου (βλέπε νόμο για την προσβολή θρησκευτικού αισθήματος και θρησκεύματος). Δεν γνωρίζετε τί πραγματικά είσθε και θέλετε να μάς το αποδείξετε, ενώ δεν το έχετε αποδείξει καν στον εαυτό σας. Το σύμπλεγμα κατωτερότητάς σας έχει χτυπήσει κόκκινο, όπως και η θρασυδειλία σας (μια βολτούλα σε μουσουλμανική χώρα και μία απόπειρα τέτοιων συμπεριφορών θα σάς πείσει, ή μάλλον θα σάς... αποκεφαλίσει!). Το γεγονός λοιπόν ότι θέλετε να φαίνεστε, να κάνετε επίδειξη των εαυτών σας τι δείχνει αν μη τι άλλο; Ότι έχετε κόμπλεξ και κατά βάθος γνώση της κατωτερότητά σας! Τουλάχιστον αυτό φανερώνεται από τη συμπεριφορά σας.
Και ναι, οι αρχαίοι Έλληνες μπορούν να διαχωριστούν από τους ειδωλολάτρες (βλέπε Πλάτωνα, Σωκράτη κ.λπ και λόγους του Μεγάλου Βασιλείου επί της κλασικής παιδείας). Δεν ξέρετε αγαπητοί μου τι σάς γίνεται και το κυριότερον, δεν ξέρετε από πού, ποιος είναι υπεύθυνος για τις γνώσεις που (δεν) έχετε για την αρχαιότητα.
"... αρχαίοι έλληνες έχουν πλέον εκλείψει, υπάρχουν σήμερα συνάνθρωποί μας οι οποίοι αναβιώνουν την αρχαιοελληνική θρησκεία / ειδωλολατρία, και έχουν συναγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα να το κάνουν αυτό. Πιστεύω πως είναι όλοι τους ελαφρώς ψώνια, είναι όμως ανάμεσά μας, έχουν ίσα δικαιώματα με όλους τους άλλους, και βέβαια οι αφορισμοί τους θίγουν άμεσα, και απροκάλυπτα."
Φυσικά! Και βέβαια έχουν κατοχυρωμένο το δικαίωμα να είναι ειδωλολάτρες! Όλοι έχουν το δικαίωμα να είναι ό,τι θέλουν και να μην τούς πειράζει κανείς, εκτός από τους Ορθόδοξους! Γιατί μόνον οι Ορθόδοξοι πέφτουμε θύματα επιτήδων (αθέων κατά τύχη) που μάς χαρακτηρίζουν σκοταδιστές κ.λπ (αμφιβάλλω αν ξέρουν πώς γράφεται η λέξη). Και όπως λοιπόν οι "ελαφρώς ψωνισμένοι" έχουν το δικαίωμα να μην τούς θίγει κανείς, έτσι κι εσείς που το λέτε αυτό θα πρέπει να το κλείσετε και να μην λέτε τέτοια για τους κατοχειρωμένους που τάχα υπερασπίζεστε!!
"... Νομίζω πως έχουν κάθε έννομο συμφέρον να κάνουν μήνυση εναντίον της Εκκλησίας έτσι ώστε να επιβληθεί διά του νόμου η παύση των αφορισμών, (με κλούβες με ΜΑΤ και δακρυγόνα αν χρειαστεί,) και σε μία τέτοια προσπάθειά τους θα ήμουν μαζί τους."
Φυσικά και έχουν το δικαίωμα, όπως το έχουμε κι εμείς σαν θύματα των εχθρών του Χριστού και των μαθητών Του. Μην ακούσω λοιπόν άλλη βλασφημία, Φανερό Δείπνο αθεϊστικά μπλόκα κ.λπ γιατί την επομένη ολοταχώς μήνυση και κλούβες των ΜΑΤ να σάς βάλουν στις θέσεις σας και να επιβάλουν την παύση των απρεπών συμπεριφορών εναντίον της πλειοψηφίας αυτού του τόπου. Και να ξέρετε, η ελευθερία ΛΟΓΟΥ (που σκέφτεστε να μάς τήν χτυπήσετε για αντίλογο) δεν περιορίζεται μόνο στις αθεϊστικές απόψεις, αλλά σε ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.
"... (Κατά τ’ άλλα, είναι βέβαια όλοι ελαφρώς ψώνια.)"
Το συνεχίζετε κύριε; Άπαπα. Που πήγε η συμπόνια σας;
Αυτά για να πάψουν επιτέλους ορισμένοι να θεωρούν εμάς τους Ορθόδοξους κορόιδα.
Χρόνια πολλά,
ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ!
Πηγή: ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ - Όλη η Ορθοδοξία, σε ένα ιστολόγιο!