Πάτερ Άβελ ευλογείτε.
Μπορεί ο φόνος να μην είναι αμαρτία;
Παράδειγμα: Αν αναγκαστείς να σκοτώσεις κάποιον, για να σώσεις τη ζωή ενός άλλου ή να σκοτώσεις για να υπερασπιστείς την Πατρίδα σου στα πλαίσια ενός πολέμου.
Αγαπητά μέλη και επισκέπτες, καλώς ήρθατε στο ανανεωμένο μας φόρουμ!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!
Μπορεί ο φόνος να μην είναι αμαρτία;
Συντονιστές: Νίκος, Anastasios68, johnge
Re: Μπορεί ο φόνος να μην είναι αμαρτία;
Γεια σου αδελφε μου! Ο Κύριος να σε ευλογεί!
Αν ένας Ορθόδοξος σκοτώσει κάποιον σε αυτοάμυνα ή αν το κάνει για να σώσει κάποιον συνάνθρωπο του που κινδυνεύει τότε αυτό θεωρείται αμαρτία, απλά είναι ελαφρότερη αμαρτία από έναν κανονικό φόνο.
Η θανατική ποινή από τους άρχοντες του κράτους καθώς και ο αμυντικός πόλεμος επιτρέπονται από την Καινή Διαθήκη, αλλά θα το πουν στην Θεία Εξομολόγηση επίσης.
Η Καινή Διαθήκη στο Ρωμαίους 13, 3-4 επιτρέπει την θανατική ποινή από τους άρχοντες του κράτους προς τους εγκληματίες. Στους εγκληματίες συμπεριλαμβάνονται και τα εχθρικά κράτη που εισβάλουν σε μία χώρα για να την κατακτήσουν άδικα σκοτώνοντας τους πολίτες της. Δηλαδή επιτρέπεται μόνο ο αμυντικός πόλεμος από την εξουσία του κράτους. Σε περίπτωση αμυντικού πολέμου όλοι οι πολίτες που καλούνται σε επιστράτευση (Ελληνικός Στρατός) πλέον ανήκουν στην εξουσία του κράτους και έχουν το δικαίωμα από την Καινή Διαθήκη να σκοτώσουν τους εισβολείς.
Ρωμαίους 13, 3-4:
"3 Οἱ γὰρ ἄρχοντες οὐκ εἰσὶ φόβος τῶν ἀγαθῶν ἔργων, ἀλλὰ τῶν κακῶν. Θέλεις δὲ μὴ φοβεῖσθαι τὴν ἐξουσίαν; Τὸ ἀγαθὸν ποίει, καὶ ἔξεις ἔπαινον ἐξ αὐτῆς·
4 Θεοῦ γὰρ διάκονός ἐστί σοι εἰς τὸ ἀγαθόν. Ἐὰν δὲ τὸ κακὸν ποιῇς, φοβοῦ· οὐ γὰρ εἰκῆ τὴν μάχαιραν φορεῖ· Θεοῦ γὰρ διάκονός ἐστιν εἰς ὀργήν, ἔκδικος τῷ τὸ κακὸν πράσσοντι".
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:
Ρωμαίους 13, 3-4:
"3 Οι άρχοντες δεν προκαλούν φόβο σ’ όποιον κάνει το καλό, αλλά σ’ όποιον κάνει το κακό. Θέλεις εσύ να μη φοβάσαι την εξουσία; Κάνε το καλό, και θα σε επαινέσει η εξουσία,
4 γιατί είναι στην υπηρεσία του Θεού για το καλό σου. Αν όμως κάνεις το κακό, να φοβάσαι, γιατί η εξουσία δεν κρατάει χωρίς λόγο το σπαθί· το Θεό υπηρετεί και γίνεται όργανο της οργής του, για να τιμωρήσει όποιον κάνει το κακό".
Δες επισης ολόκληρο το Ρωμαίους 13, 1-7.
Αν ένας Ορθόδοξος σκοτώσει κάποιον σε αυτοάμυνα ή αν το κάνει για να σώσει κάποιον συνάνθρωπο του που κινδυνεύει τότε αυτό θεωρείται αμαρτία, απλά είναι ελαφρότερη αμαρτία από έναν κανονικό φόνο.
Η θανατική ποινή από τους άρχοντες του κράτους καθώς και ο αμυντικός πόλεμος επιτρέπονται από την Καινή Διαθήκη, αλλά θα το πουν στην Θεία Εξομολόγηση επίσης.
Η Καινή Διαθήκη στο Ρωμαίους 13, 3-4 επιτρέπει την θανατική ποινή από τους άρχοντες του κράτους προς τους εγκληματίες. Στους εγκληματίες συμπεριλαμβάνονται και τα εχθρικά κράτη που εισβάλουν σε μία χώρα για να την κατακτήσουν άδικα σκοτώνοντας τους πολίτες της. Δηλαδή επιτρέπεται μόνο ο αμυντικός πόλεμος από την εξουσία του κράτους. Σε περίπτωση αμυντικού πολέμου όλοι οι πολίτες που καλούνται σε επιστράτευση (Ελληνικός Στρατός) πλέον ανήκουν στην εξουσία του κράτους και έχουν το δικαίωμα από την Καινή Διαθήκη να σκοτώσουν τους εισβολείς.
Ρωμαίους 13, 3-4:
"3 Οἱ γὰρ ἄρχοντες οὐκ εἰσὶ φόβος τῶν ἀγαθῶν ἔργων, ἀλλὰ τῶν κακῶν. Θέλεις δὲ μὴ φοβεῖσθαι τὴν ἐξουσίαν; Τὸ ἀγαθὸν ποίει, καὶ ἔξεις ἔπαινον ἐξ αὐτῆς·
4 Θεοῦ γὰρ διάκονός ἐστί σοι εἰς τὸ ἀγαθόν. Ἐὰν δὲ τὸ κακὸν ποιῇς, φοβοῦ· οὐ γὰρ εἰκῆ τὴν μάχαιραν φορεῖ· Θεοῦ γὰρ διάκονός ἐστιν εἰς ὀργήν, ἔκδικος τῷ τὸ κακὸν πράσσοντι".
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:
Ρωμαίους 13, 3-4:
"3 Οι άρχοντες δεν προκαλούν φόβο σ’ όποιον κάνει το καλό, αλλά σ’ όποιον κάνει το κακό. Θέλεις εσύ να μη φοβάσαι την εξουσία; Κάνε το καλό, και θα σε επαινέσει η εξουσία,
4 γιατί είναι στην υπηρεσία του Θεού για το καλό σου. Αν όμως κάνεις το κακό, να φοβάσαι, γιατί η εξουσία δεν κρατάει χωρίς λόγο το σπαθί· το Θεό υπηρετεί και γίνεται όργανο της οργής του, για να τιμωρήσει όποιον κάνει το κακό".
Δες επισης ολόκληρο το Ρωμαίους 13, 1-7.