Σελίδα 133 από 194
Re: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΑΓΓΕΛΜΑ
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 23, 2016 7:02 pm
από ΦΩΤΗΣ
Δεν υπάρχει άνθρωπος που να τον εγκατέλειψε ο Θεός.
Υπάρχουν μόνο άνθρωποι που εγκατέλειψαν το Θεό.
Re: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΑΓΓΕΛΜΑ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Σεπ 24, 2016 6:12 pm
από ΦΩΤΗΣ
Ο Χριστός ήρθε στον κόσμο για να απομακρύνει τις αμαρτίες από τους ανθρώπους, ενώ στον Ίδιον δεν υπάρχει ούτε ίχνος αμαρτίας για να σώσει τους αμαρτωλούς.
Re: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΑΓΓΕΛΜΑ
Δημοσιεύτηκε: Δευ Σεπ 26, 2016 9:58 am
από ΦΩΤΗΣ
Εγώ για αυτό γεννήθηκα και για αυτό ήρθα στον κόσμο, για να φανερώσω την αλήθεια μας λέει ο Κύριος.
Re: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΑΓΓΕΛΜΑ
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 27, 2016 9:41 am
από ΦΩΤΗΣ
Εγώ ήρθα στον κόσμο σαν το φως, έτσι ώστε όποιος πιστεύει σε μένα να μη μείνει στο σκοτάδι, μας λέει ο
Κύριος.
Re: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΑΓΓΕΛΜΑ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 28, 2016 9:35 am
από ΦΩΤΗΣ
Εγώ ήρθα για να έχουν τα λογικά μου πρόβατα ζωή, και μάλιστα περίσσια ζωή. Ήρθα για να αναζητήσω και
να σώσω αυτούς που έχουν χάσει το δρόμο τους, μας λέει ο Κύριος.
Re: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΑΓΓΕΛΜΑ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Σεπ 29, 2016 7:40 pm
από ΦΩΤΗΣ
Ο Υιός του Θεού δεν ήρθε για να Τον υπηρετήσουν, αλλά για να υπηρετήσει και να προσφέρει τη ζωή του
λύτρο για όλους για να σώσει τους ανθρώπους.
Re: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΑΓΓΕΛΜΑ
Δημοσιεύτηκε: Παρ Σεπ 30, 2016 9:56 am
από ΦΩΤΗΣ
Μη νομίσετε πως ήρθα για να καταργήσω τον νόμο ή τους προφήτες. Δεν ήρθα για να τα καταργήσω, αλλά
για να τα ολοκληρώσω μας λέει ο Κύριος.
Re: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΑΓΓΕΛΜΑ
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 01, 2016 5:34 pm
από ΦΩΤΗΣ
Ο άνθρωπος οφείλει να κρίνει. Η κρίση είναι δώρο του Θεού. Όχι βεβαίως για να κατακρίνει, αλλά για να
διακρίνει.
Re: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΑΓΓΕΛΜΑ
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 03, 2016 6:55 pm
από ΦΩΤΗΣ
Ο προφητικός λόγος της Παλαιάς Διαθήκης λειτουργεί ως λυχνάρι και δίνει φως τόσο όσο χρειάζεται για
να φτάσει κανείς στον Χριστό, μέχρι που να ανατείλει ο Χριστός στην καρδιά μας κατά τον φωτισμό.
Re: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΑΓΓΕΛΜΑ
Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 04, 2016 7:32 pm
από ΦΩΤΗΣ
Ο Σταυρός φωτίζει την ζωή του Χριστού επί της γης. Είναι το έσχατο σημείο της φτώχειας, της ταπείνωσης
και της εγκατάλειψης, αλλά και η αρχή του θριάμβου Του.