Αγαπητά μέλη και επισκέπτες, καλώς ήρθατε στο ανανεωμένο μας φόρουμ!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!

Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Αρχονταρίκι - Members Area

Συντονιστές: Νίκος, Anastasios68, johnge

Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευ Ιαν 06, 2014 11:38 am
11

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευση από ΜΑΝΩΛΗΣ »

Αποκάλυψη: Ιδού οι χάρτες με τις περιοχές που κλείδωσε για έναν ολόκληρο χρόνο η Τουρκία στο Αιγαίο – Το Καστελόριζο ήδη «πολιορκείται»
Εικόνα
ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ 29/02 Η ΠΕΡΙΟΧΗ «ΘΑ ΜΥΡΙΖΕΙ ΜΠΑΡΟΥΤΙ»

του Πάνου Σπαγόπουλου

Το pronews.gr αποκαλύπτει κατ” αποκλειστικότητα τον χάρτη των τριών περιοχών που η Άγκυρα δέσμευσε στο βόρειο, κεντρικό και νότιο Αιγαίο από 1η Ιανουαρίου μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2016, κι ενώ ήδη τουρκικές ναυτικές δυνάμεις έχουν αρχίσει και αναπτύσσονται στην περιοχή μεταξύ Ρόδου και Καστελόριζου για την αεροναυτική άσκηση αποκλεισμού και κτάληψης του νησιού που ξεκινά σήμερα.
Συγκεκριμένα με τις ΝΟΤΑΜ Α5885/15, Α5884/15 και Α5881/15 και τις αντίστοιχες NAVTEX (σε ότι αφορά την δέσμευση των θαλασσίων περιοχών) δεσμεύει τρεις μεγάλες περιοχές στο βόρειο, κεντρικό και νότιο Αιγαίο.

Η πρώτη εκτείνεται από τα όρια του ελληνικού εναέριου χώρου βορείως της Λήμνου και νότια της Σαμοθράκης, περνά από το κοίτασμα του Μπάμπουρα νότια της Θάσου και φτάνει μέχρι την χερσόνησο του Άθω.

Είναι εντυπωσιακή η περιοχή στα βόρεια όπως φαίνεται από τον πρώτο χάρτη που δημοσιεύουμε: Οι δεσμευμένες περιοχές κινούνται δυτικότερα του 25ου Μεσημβρινού, φτάνουν στα ανοικτά του Αγίου Ορους, περνούν στα ανατολικά του νότιο άκρου της Θάσου, όπου βρίσκονται επιβεβαιωμένα πετρελαϊκά κοιτάσματα και πραγματοποιούν «σφήνες» μεταξύ Λήμνου και Σαμοθράκης
Εικόνα
Η τρίτη περιοχή στα νότια εκτείνεται μεταξύ Πάτμου, Ικαρίας Αμοργού, Δονούσας και της νήσου Κίναρου.
Εικόνα
Η δεύτερη περιοχή εκτείνεται από το μέσο της απόστασης Αη Στράτη και Σκύρου, μέχρι και ανατολικά της Κύμης, εγκλωβίζοντας τελικά όλη την Σκύρο και αποκόπτοντάς την από τον Αη Στράτη.
Εικόνα
Το θέμα είναι ότι με σειρά νέων ΝΟΤΑΜ η Αγκυρα δέσμευσε μονομερώς ολόκληρη την περιοχή μεταξύ της Ρόδου και Μεγίστης (Καστελόριζο) για ασκήσεις του τουρκικού Ναυτικού και Αεροπορίας, για το διάστημα από σήμερα 4 Ιανουαρίου μέχρι και 29 Φεβρουαρίου 2016, επί της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, με την έκδοση σχετικής ΝΟΤΑΜ θέτοντας σε κατάσταση πολιορκίας το ακριτικό νησί το οποίο για ενάμιση μήνα θα νιώθει την «καυτή ανάσα» του τουρκικού Ναυτικού, το οποίο βάσει των σεναρίων της άσκησης που ξεκινά την Δευτέρα, θα εκτελέσει αποστολές θαλάσσιας απαγόρευσης, α/α άμυνας και διοίκησης/ελέγχου αποβατικών ενεργειών!
Η Τουρκία δέσμευσε επίσης εναέριες περιοχές, εντός του ελληνικού FIR και του ΕΕΧ επίσης στην περιοχή μεταξύ Ρόδου και Καστελόριζου για αεροπορικές ασκήσεις με πραγματικά πυρά στο διάστημα 12-16 Ιανουαρίου, ενώ δέσμευσε επίσης περιοχή σε παραπλήσιο σημείο επίσης για ασκήσεις της τουρκικής Αεροπορίας στις 11 Ιανουαρίου με τη ΝΟΤΑΜ Β2729/15.

Αν τα ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη ή πλοία επιχειρήσουν να πλησιάσουν την Μεγίστη ή να πλεύσουν ή πετάξουν κοντά σστο νησί θα πρέπει υποχρεωτικά να πάρουν την άδεια των τουρκικών αρχών, αν δεν θέλουν να δεχθούν τα τουρκικά πυρά!

Με σειρά νέων ΝΟΤΑΜ η Αγκυρα δέσμευσε μονομερώς ολόκληρη την περιοχή μεταξύ της Ρόδου και Μεγίστης (Καστελόριζο) για ασκήσεις του τουρκικού Ναυτικού και Αεροπορίας, για το διάστημα μεταξύ 4 Ιανουαρίου και 29 Φεβρουαρίου 2016, επί της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, με την έκδοση σχετικής ΝΟΤΑΜ θέτοντας σε κατάσταση πολιορκίας το ακριτικό νησί το οποίο για ενάμιση μήνα θα νιώθει την «καυτή ανάσα» του τουρκικού Ναυτικού, το οποίο βάσει των σεναρίωεν της άσκησης που ξεκινά την Δευτέρα, θα εκτελέσει αποστολές θαλάσσιας απαγόρευσης, α/α άμυνας και διοίκησης/ελέγχου αποβατικών ενεργειών!

Με τις ΝΟΤΑΜ Α5912/15, Α5913/15 και Α5914/15, η Τουρκία απορρίπτει τις ελληνικές θέσεις που είχαν διατυπωθεί ως απάντηση στις αρχικές τουρκικές ΝΟΤΑΜ Α5885/15, Α5884/15 και Α5881/15 και μάλιστα όπως είχε αποκαλύψει πρώτο το pronews.gr και είχε αναμεταδώσει και το ρωσικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Sputnik και αναφέρει κάτι πολύ σημαντικό:
Οτι θα πρέπει να αποφεύγεται η προσέγγιση στην περιοχή των τουρκικών ασκήσεων (οι οποίες εκτελούνται σε μεγάλο μέρος τους εντος του ελληνικού εναέριου χώρου) και ότι η ίδια η Τουρκία αναλαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα για την ασφάλεια της εναέριας κυκλοφορίας και ότι η ελληνικλές ΝΟΤΑΜ είναι πλήρως άκυρες!

Η Τουρκία εξέδωσε συνολικά 8 ΝΟΤΑΜ (Α5670/5671/5725/5726/5736/ 5738/5915/5946), σε απάντηση αντίστοιχων ελληνικών.

Ενα πραγματικά «καυτό» χρονικό διάστημα ξεκινά στο Αιγαίο, όπου η Τουρκία θεωρεί ότι έχει πλέον «το πάνω χέρι» σε στρατιωτικό επίπεδο και αισθάνεται ικανή να ανοίξει κι ένα δεύτερο μέτωπο αντιπερισπασμού σε περίπτωση που κάτι «στραβώσει» στο σχέδιο ανασύστασης της οθωμανικής αυτοκρατορίας στην Μέση Ανατολή…
http://www.triklopodia.gr/%CE%B1%CF%80% ... %BF%CF%87/
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευ Ιαν 06, 2014 11:38 am
11

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευση από ΜΑΝΩΛΗΣ »

Τα Θεοφάνεια στη Σμύρνη [Εικόνες Βίντεο]

Εικόνα

Σε κλίμα κατάνυξης και συγκίνησης γιορτάστηκαν για πρώτη φορά φέτος μετά τον διωγμό του 1922 τα Θεοφάνεια στη Σμύρνη.

Εκατοντάδες πιστοί, ακόμη και ταξιδιώτες από την Αθήνα, τη Χίο και τη Μυτιλήνη, βρέθηκαν στο ιστορικό Κε για να παραστούν στον αγιασμό των υδάτων από τον αρχιμανδρίτη Κύριλλο.

Με δάκρυα στα μάτια ο αρχιμανδρίτης Κύριλλος Συκής έψαλλε για πρώτη φορά εδώ και 94 χρόνια μετά τη Μικρασιατική καταστροφή το «Εν Ιορδάνη» και έριξε τον Σταυρό στη θάλασσα, εκεί όπου όπως είχε δηλώσει νωρίτερα, βρίσκονται τα κουφάρια των προγόνων μας.

Εικόνα

Εικόνα

Δεν ήταν όμως μόνο οι Έλληνες που συγκεντρώθηκαν για να ζήσουν από κοντά τον αγιασμό των υδάτων στη Σμύρνη.

Όπως μετέδωσε τηλεοπτικός σταθμός ήταν πολλοί και οι Τούρκοι που θέλησαν να παρακολουθήσουν το ιστορικό γεγονός, ενώ πολλά ήταν και τα συνεργεία τουρκικών καναλιών που κάλυψαν τον αγιασμό των υδάτων.

Εικόνα

Επτά άνδρες έπεσαν στη θάλασσα, εκεί όπου πριν από 94 χρόνια βουτούσαν οι διωγμένοι Έλληνες της πόλης για να γλιτώσουν από το θάνατο και το φονικό αμόκ των Τούρκων, εκεί όπου χιλιάδες βρήκαν τραγικό θάνατο στην προσπάθειά τους να σωθούν ενώ η Σμύρνη καιγόταν.

Εικόνα

Νωρίς το πρωί στην Αγία Φωτεινή, την εκκλησία που αποτελεί τη βάση της ορθόδοξης κοινότητας Σμύρνης, παρακολούθησαν την θεία λειτουργία ομογενείς και Ρώσοι, Γεωργιανοί, και Ουκρανοί χριστιανοί καθώς και πολλοί επισκέπτες από τη Χίο και τη Μυτιλήνη, οι νεότεροι των οποίων «πάλεψαν» για τον σταυρό λίγο αργότερα.

Εικόνα

Με την ολοκλήρωση της τελετής, την απελευθέρωση του περιστεριού και την ανάσυρση του σταυρού, ο πατέρας Κύριλλος εξέφρασε τη συγκίνηση του για το «ιστορικό», όπως το χαρακτήρισε, γεγονός ευχαριστώντας τις τουρκικές αρχές που επέτρεψαν, όπως είπε, «να αισθανθούμε στην πράξη τη συνέχεια της γενιάς, της φυλής, της πίστης, της ιστορίας έτσι όπως ο θεός την καταγράφει».

[youtube]L1uUqgbSWAo[/youtube]

http://apocalypsejohn.com/theofania-smi ... es-vinteo/
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευ Ιαν 06, 2014 11:38 am
11

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευση από ΜΑΝΩΛΗΣ »

Οι Τούρκοι «πολιορκούν» το Καστελόριζο
Εικόνα
Οι Τούρκοι «πολιορκούν» το Καστελόριζο και οι ΗΠΑ επιβλέπουν μέσω του αντιτορπιλικού τους USS Ross στο Ακσάζ

Υπό την επίβλεψη αν όχι την εμπλοκή του αμερικανικού αντιτορπιλικού USS Ross (DDG-71) κλάσης Arleigh Burke που έχει δέσει στην τουρκική ναυτική βάση του Ακσάζ απέναντι από την Ρόδο, οι Τούρκοι “πολιορκούν” το Καστελόριζο έχοντας βγάλει στην περιοχή που δέσμευσαν με ΝΟΤΑΜ αμφισβητώντας ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα αρκετά πλοία για αεροναυτικές ασκήσεις.

Από τη βάση του Ακσάζ εκδόθηκε ανακοίνωση που συνδέει την παρουσία του αντιτορπιλικού των ΗΠΑ με τις εξελίξεις στη Συρία, σε μία προσπάθεια η Τουρκία να δηλώσει πώς έχει τη στήριξη της Ουάσιγκτον, αλλά το σκηνικό επιβεβαιώνει ότι είχε επαναληφθεί πριν από λίγους μήνες με αφορμή της κατάρριψη του Su-24.

Συγκεκριμένα, όταν το ΝΑΤΟ έλαβε θέση υπέρ της Άγκυρας και κατά της Ρωσίας στην κατάρριψη του Su-24, δηλώνοντας πώς η Τουρκία έχει δικαίωμα να υπερασπιστεί τον εναέριο χώρο της αλλά η Ελλάδα δεν έχει το ίδιο δικαίωμα όταν καθημερινά τουρκικά μαχητικά παραβιάζουν τον εναέριο χώρο της αμφισβητώντας κυριαρχικά δικαιώματα.

Οι ΗΠΑ δηλαδή που διεκδικούν το ρόλο του “παγκόσμιου χωροφύλακα” έχουν ένα αντιτορπιλικό κλάσης Arleigh Burke στο Ακσάζ (το πλοίο εκτελεί αποστολή στην Ανατολική Μεσόγειο από τον Ιούνιο) με μεγάλες αντιπυραυλικές ικανότητες προφανώς για να επιτηρούν την περιοχή και να παρακολουθούν τις κινήσεις των Ρώσων στη Συρία, έτοιμοι να υπερασπιστούν και την Τουρκία, αλλά κάνουν πώς δεν… βλέπουν την Τουρκία παραβιάζει τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας στην περιοχή του Καστελόριζου.

Στην ανακοίνωση που εκδόθηκε από τη ναυτική βάση του Ακσάζ αναφέρεται ότι αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση η αποτροπή των απειλών, πως οι αντιπυραυλικές ικανότητες και δυνατότητες που διαθέτει το αντιτορπιλικό USS Ross του Ναυτικού των ΗΠΑ κάνουν σημαντική τη συμβολή στην περιφερειακή ασφάλεια και ότι η συμβολή αυτή αποτελεί μια από τις ενδείξεις στο ανώτατο επίπεδο της στρατιωτικής συνεργασίας μεταξύ των ΗΠΑ και της Τουρκίας.

“Το Τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό κάνει σημαντική συμβολή στην διασφάλιση του περιβάλλοντος ειρήνης και σταθερότητας στην Ανατολική Μεσόγειο υπό την ομπρέλα του ΝΑΤΟ και των Ηνωμένων Εθνών και συμβάλλει ενεργά στις ναυτικές επιχειρήσεις στην περιοχή”, αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.

Κι αυτό τη στιγμή που η Άγκυρα έχει βγάλει πλοία στην περιοχή μεταξύ Ρόδου και Καστελόριζου προκειμένου να πραγματοποιήσει άσκηση την οποία παρακολουθεί ο αρχηγός του Ναυτικού ναύαρχος Bülent Bostanoğlu, ο οποίος έχει δηλώσει πως θέλει να καταλάβει τα ελληνικά νησιά και να τα επιστρέψει στην Τουρκία.

Η Άγκυρα μάλιστα προ ημερών δέσμευσε μονομερώς ολόκληρη την περιοχή μεταξύ της Ρόδου και Μεγίστης για ασκήσεις του τουρκικού Ναυτικού και Αεροπορίας, για το διάστημα από σήμερα 4 Ιανουαρίου μέχρι και 29 Φεβρουαρίου 2016, επί της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, με την έκδοση σχετικής ΝΟΤΑΜ θέτοντας σε κατάσταση πολιορκίας το ακριτικό νησί.

Τα σενάρια της άσκησης προβλέπουν αποστολές θαλάσσιας απαγόρευσης, α/α άμυνας και διοίκησης/ελέγχου αποβατικών ενεργειών! Και είναι να αναρωτιέται κανείς αυτά δεν τα βλέπουν οι ΗΠΑ που έσπευσαν να δικαιολογήσουν την Άγκυρα όταν κατέρριψε το ρωσικό Su-24 για δήθεν παραβίαση του τουρκικού εναέριου χώρου;

Πλοία του Πολεμικού Ναυτικού παρακολουθούν στενά τις κινήσεις της Τουρκίας που όπως είπαμε “πολιορκεί” από τη Δευτέρα το Καστελόριζο διεξάγοντας αεροναυτικές ασκήσεις και είναι έτοιμη να βάλει “φωτιά” στο Αιγαίο ως αντιστάθμισμα της ήττας της στο θέμα της Συρίας μετά την ρωσική επέμβαση αλλά και στο μέτωπο με τους Κούρδους από το οποίο μετρά καθημερινές απώλειες. Προς το παρόν μόνο ανθρώπινες…
[youtube]6e7rw4C7IcY[/youtube]
http://apocalypsejohn.com/tourki-polior ... stelorizo/
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευ Ιαν 06, 2014 11:38 am
11

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευση από ΜΑΝΩΛΗΣ »

ΑΡΧΙΖΕΙ «ΠΟΛΕΜΟΣ» ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ?
Εικόνα
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Κάποιοι θερμοκέφαλοι με «διαθλασμένες» ιδεοληψίες που δεν αντιλαμβάνονται την σκληρή πραγματικότητα που υφίσταται ο ελληνικός λαός από τα δικά τους λάθη, φαίνεται πως σκοπεύουν να ανοίξουν νέους ασκούς του Αίολου. Καυχόμενοι πως είναι άθεοι, (δικαίωμα τους ), διακηρύττουν πως θα καταργήσουν το μάθημα των θρησκευτικών χωρίς να έχουν συνείδηση (?) ότι αυτό πλήττει καίρια την ελληνορθόδοξη ταυτότητα και να επιβάλλουν μάθημα «αόριστης» θρησκειολογίας κατά παράβαση του ίδιου του ελληνικού συντάγματος. Είναι αλήθεια κ Φίλη ???

Το θέμα έχει ήδη θορυβήσει την εκκλησιαστική ιεραρχία και παρά των χαμηλών της τόνων και της μη ουσιαστικής της αντίδρασης στην αντιχριστιανική λαίλαπα των τελευταίων ετών, αναγκάζεται τώρα να ανασκουμπωθεί και η ανακοίνωση της μιλά για έκτακτη σύγκληση της με αυτό το καυτό θέμα.
Εικόνα
Σημειωτόν όπως αναφέρει το ιστολόγιο Κατάνυξης, για να υπάρξει απογευματινή έκτακτη συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου θα πρέπει να συμβαίνουν εξαιρετικά κρίσιμα εκκλησιαστικά θέματα. Για παράδειγμα, μια τέτοια απογευματινή συνεδρίαση έγινε την περίοδο των ταυτοτήτων επί εποχής μακαριστού Χριστοδούλου.Τώρα έχει προγραμματισθεί για τις 12 Ιανουαρίου έκτακτη συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου με μοναδικό θέμα συζήτησης …το μάθημα των Θρησκευτικών.

Τι άραγε συνέβη και οι ιεράρχες ανησύχησαν και ζητούν να υπάρξει συζήτηση για το θέμα των Θρησκευτικών; Τι μπορεί να έχει αλλάξει από τότε που ο πρωθυπουργός διαβεβαίωνε προσωπικά τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο ότι τίποτε, όσο αυτός είναι Πρωθυπουργός, δεν πρόκειται να αλλάξει στη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών; Γιατί, τέλος, οι ιεράρχες κάνουν λόγο για ιερό casus belli και, το σημαντικότερο, για ιερό πόλεμο; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Ο μεν Αρχιεπίσκοπος έχει βεβαίως την προφορική διαβεβαίωση του Πρωθυπουργού ότι δεν πρόκειται να καταργηθεί η διδασκαλία των Θρησκευτικών στα σχολεία, αλλά κάποιες πληροφορίες που έγιναν γνωστές στους ιεράρχες ότι ο υπουργός Παιδείας Ν. Φίλης ετοιμάζει σχέδιο για κατάργηση εντός του 2016 του μαθήματος των Θρησκευτικών και αντικατάστασή του με ένα μάθημα Θρησκειολογίας, αγνώστου περιεχομένου και αγνώστων συγγραφέων, τον έκαναν να ανησυχήσει. Τι ετοιμάζει αλήθεια ο κ. Φίλης και δεν ενημερώνει κανέναν; διερωτήθηκαν οι ιεράρχες.

Ο υπουργός Παιδείας δηλώνει πλέον δημοσίως ότι σκοπεύει να αλλάξει το μάθημα των Θρησκευτικών χωρίς να δίνει όμως λεπτομέρειες, λέγοντας μάλιστα ότι δεν έχει ιδέα αν υπάρχει ή όχι δέσμευση Πρωθυπουργού προς τον Αρχιεπίσκοπο να μην αντικατασταθεί το μάθημα. «Ζούμε σε μια σύγχρονη κοινωνία, ορισμένα πράγματα πρέπει να αλλάξουν…» λέει αορίστως. Αυτά έκαναν την Ιερά Σύνοδο να καλέσει τους ιεράρχες που μετέχουν στην Ιερά Σύνοδο του Ιανουαρίου να παραστούν σε μια απογευματινή έκτακτη συνεδρίαση.

Σε αυτήν έχουν κληθεί να παραστούν: ο Μητροπολίτης Καισαριανής κ. Δανιήλ, ο οποίος είναι και πρόεδρος της Συνοδικής Επιτροπής και Επιμόρφωσης Εφημεριακού Κλήρου, οι κοσμήτορες των Θεολογικών Σχολών Αθηνών – Θεσσαλονίκης και οι πρόεδροι των διοικητικών συμβουλίων δύο ενώσεων θεολόγων. Εισηγητής στη συνεδρίαση θα είναι ο Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος, ένας ιεράρχης με βαθιά γνώση της Ορθοδοξίας. Διευρυμένη δηλαδή συνεδρίαση, πράγμα που σημαίνει ότι αυτή τη φορά οι ιεράρχες δεν πρόκειται να συζητήσουν αορίστως ούτε και να αναβάλουν οποιαδήποτε απόφασή.

Εμείς ελπίζουμε να μην επικρατήσουν οι «ιδεοληπτικές» προκαταλήψεις κάποιων θερμοκέφαλων κυβερνώντων και να μην τολμήσουν να προχωρήσουν γιατί θα προκαλέσουν μια νέα μεγάλη «θύελλα» στο ήδη πολύ ταραγμένο τοπίο και θα καταλάβουν ότι δεν μπορούν να παίζουν με την ελληνορθόδοξη ταυτότητα. Είναι το λιγότερο που χρειαζόμαστε αυτή την ταραγμένη περίοδο και ενόψει πολύ «σημαντικών» εξελίξεων στην ευρύτερη περιοχή μας.

Ίδωμεν!

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
http://nikosxeiladakis.gr/%CE%B1%CF%81% ... %83%CE%BA/
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Άβαταρ μέλους
aposal
Δημοσιεύσεις: 7219
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 30, 2012 1:12 pm
12
Τοποθεσία: Απόστολος, Άγιος Δημήτριος Αττικής

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευση από aposal »

Κυριάκος! Περαστικά μας. Ευτυχώς είχε την ειλικρίνεια να μας πει προεκλογικά ότι ψήφισε το ιδιωτικό συμφωνητικό συμβίωσης. Είναι ηλίου φαεινότερο ότι η Ελλάδα θα καταστραφεί (με μαθηματική ακρίβεια) αν οι τύχες της εξαρτηθούν από το σάπιο πολιτικό της σύστημα, που βρωμάει και ζέχνει από χιλιόμετρα. Ευτυχώς όμως για εμάς ο Θεός θα πάρει τις τύχες της πατρίδας στα χέρια Του.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανώμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων (απόσπασμα από τη Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου).
Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευ Ιαν 06, 2014 11:38 am
11

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευση από ΜΑΝΩΛΗΣ »

Παράλληλο «τουρκικό» κράτος στη Θράκη!
Εικόνα
Στη Θράκη οι αυτοαποκαλούμενοι Τούρκοι ,στενά συνεργαζόμενοι και προφανώς καθοδηγούμενοι από το τουρκικό προξενείο ,επιχειρούν να υποκαταστήσουν το ελληνικό κράτος,δημιουργώντας επί της ουσίας ένα “παράλληλο κρατικό μηχανισμό”. Και για να είμαστε δίκαιοι το ελληνικό κράτος τους δίνει δυστυχώς πολλές ευκαιρίες.
Ενδεικτική είναι η ανακοίνωση της Oμάδας Γεωργίας-Κτηνοτροφίας του Συλλόγου Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης στην οποία ανφέρεται ότι “από τις αρχές του 2016 θα εντείνει τις δραστηριότητες της σχετικά με τα εκπαιδευτικά σεμινάρια. Στις συναντήσεις αυτές θα συζητηθούν εργασίες και σχέδια σχετικά με το μέλλον και την βιωσιμότητα της γεωργίας και κτηνοτροφίας στην Δυτική Θράκη.
Στις δύο πρώτες συγκεντρώσεις που θα γίνουν στις κεντρικές πόλεις θα παρουσιαστούν οι εργασίες που έχει κάνει ως τώρα ο τομέας Γεωργίας-Κτηνοτροφίας του BTAYTD, τα στάδια ίδρυσης του Ινστιτούτου και θα γίνει αναφορά στα σχέδια που πρόκειται να πραγματοποιηθούν στην επόμενη περίοδο.
Ιδιαίτερα όσοι ενδιαφέρονται για την γεωργία και την κτηνοτροφία, όλοι είναι καλεσμένοι σε αυτές τις συγκεντρώσεις.
Σάββατο 9/1/2016 Στις 17:00 Στην Ένωση Τουρκικής Νεολαίας Κομοτηνής.
Kυριακή 10/1/2016 Στις 17:00 Στην Τουρκική Ένωση Ξάνθης”.
Οι “τουρκικές ενώσεις” λοιπόν αναλαμβάνουν ρόλους και “αποστολές” που θα έπρεπε το ελληνικό κράτος να έχει αναλάβει.
Όσο εξακολουθούμε να μην δίνουμε την πρέπουσα σημασία σ΄ όσα υλοποιεί με βάση πολύχρονου σχεδιασμού η Άγκυρα στη Θράκη, τόσο πιο “βαρύ” θα είναι το τίμημα που θα κληθούμε να πληρώουμε.
http://www.triklopodia.gr/%CF%80%CE%B1% ... %BA%CE%B7/
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευ Ιαν 06, 2014 11:38 am
11

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευση από ΜΑΝΩΛΗΣ »

Επτά χιλιάδες χριστιανοί θανατώθηκαν για την πίστη τους το 2015
Εικόνα
Περισσότεροι από επτά χιλιάδες χριστιανοί δολοφονήθηκαν με κριτήριο την πίστη τους, όπως εκτιμούν ακτιβιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, σύμφωνα με το δημοσίευμα του Ίντερφαξ.

Το 2015 υπήρξε ένα μαρτυρικό έτος για τους Χριστιανούς στον κόσμο.

Οι δολοφονηθέντες είναι σχεδόν 3.000 πιστοί επιπλέον από το 2014, όπως σημειώνει η βρετανική ιστοσελίδα «Christian Today», επικαλούμενη στοιχεία από τη διεθνή οργάνωση υπεράσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των χριστιανών «Ανοιχτές Θύρες».

Επιπρόσθετα αναφέρεται ότι 2.400 χριστιανικοί ναοί κατά το παρελθόν έτος έχουν καταστραφεί ή έχουν υποστεί σοβαρές ζημιές.

Στον κατάλογο των πιο επικίνδυνων χωρών για τους Χριστιανούς, καταγράφονται: Ιράκ, Λιβύη, Συρία, Ιράν, Αφγανιστάν, Πακιστάν, Σομαλία, Σουδάν, Ερυθραία και Νιγηρία.
http://apocalypsejohn.com/epta-chiliade ... isti-2015/
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Άβαταρ μέλους
Achilleas
Δημοσιεύσεις: 2090
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 7:09 pm
12
Έχει ευχαριστήσει: 2 φορές
Έλαβε ευχαριστία: 10 φορές

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευση από Achilleas »

http://impantokratoros.gr/dat/74777D32/ ... 7812021484

Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ: Ανακοινωθέν Χωρισμός Εκκλησίας - Κράτους

Εικόνα

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Ἀκτὴ Θεμιστοκλέους 190, 185 39 ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ, Τηλ. +30 210 4514833, Fax +30 210 4518476e-mail: impireos@hotmail.com

Ἐν Πειραιεῖ τῆ 22α/1/2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ

ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ- ΚΡΑΤΟΥΣ


Ἡ ἐμμονή τῶν ἀριστερῶν κομμάτων καί κινημάτων καθώς καί τῶν νεοφιλελευθέρων στό λεγόμενο χωρισμό Ἐκκλησίας-Κράτους καί ἡ παρουσίαση τοῦ θέματος ὡς δῆθεν μεγάλης μεταρρυθμίσεως ἀπό τόν πρόεδρο τοῦ Ποταμιοῦ κ. Σταῦρο Θεοδωράκη πού πρέπει νά τεθῆ στά πρός ἀναθεώρηση τοῦ Συντάγματος ζητήματα, μᾶς ὑποχρεώνει νά ἀναφέρουμε καί πάλι κάποιες σκέψεις. Τό πρόταγμα τοῦ λεγομένου χωρισμοῦ ἐπαναλαμβάνεται ἀπό προφανῶς ἀμοίρους νομικῆς παιδείας, οἱ ὁποῖοι μέ ἐφαλτήριο τό λεγόμενο θράσος τῆς ἀγνοίας τους, θέτουν πρός κατεδάφισι ὅ,τι συνιστᾶ τό κράτος δικαίου πού ἐπί 200 σχεδόν χρόνια πύργωσε ὁ λαός μας μέ αἷμα καί ἱδρώτα.

Τά κόμματα τῆς Ἀριστερᾶς μέ τήν γνωστή φιλοσοφικοκοινωνική βιοκοσμοθεωρία τοῦ κομμουνιστικοῦ κοσμοειδώλου, ὅπως γνώρισε τόν χωρισμό αὐτό ὁ καταρρεύσας ὑπαρκτός σοσιαλισμός στό ἀνατολικό μπλόκ πού στήν οὐσία ἦταν διωγμός τῆς θρησκευτικῆς πίστεως ἐλαύνονται ἀπό ἀποτυχημένα ἀθεϊστικά ἰδεολογήματα καί συναντῶνται μέ τά ὑπόλοιπα κόμματα τοῦ νεοφιλελευθέρου χώρου κάτω ἀπό τίς ντιρεκτίβες τῆς νέας ἐποχῆς καί τῆς νέας τάξεως. Ποιός δέν θυμᾶται τήν δυναμική παράσταση τοῦ ἐν Ἀμερικῇ Ἑβραϊκοῦ λόμπυ στόν τότε Πρωθυπουργό Κ. Σημίτη γιά τήν διαγραφή τοῦ θρησκεύματος ἀπό τίς ταυτότητες τῶν Ἑλλήνων ὅπως ἀνέφερε τό ἀνακοινωθέν τοῦ Μεγάρου Μαξίμου;

Μιλοῦν γιά χωρισμό Ἐκκλησίας καί Κράτους διάβαζε Ἔθνους ἐπικαλούμενοι δῆθεν προοδευτικά συνθήματα. Οἱ ἀντιλήψεις ὅμως περί χωρισμοῦ εἶναι τοῦ περασμένου αἰώνα πού γεννήθηκαν κάτω ἀπό μισαλόδοξο ἀντιθρησκευτικό πνεῦμα πού δέν συμβιβάζεται μέ τίς σημερινές κοινωνικές, πολιτειακές καί θρησκευτικές ἀντιλήψεις καί πού ἀναπτύχθηκε σέ προτεσταντικές καί παπικές χῶρες πού δέν ἔχουν καμμία σχέση μέ τόν πολιτισμό καί τήν Ὀρθόδοξη χριστιανική πίστη τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους. Τό πρότυπο τῶν δυτικῶν κοινωνιῶν ἀλλά καί τοῦ ἀθεϊστικοῦ ἀνατολικοῦ μπλόκ πού κατέρρευσε παταγωδῶς, μέ τό θρησκευτικό συγκρητισμό καί μέ τόν χωρισμό, παράγει μόνο διαλυτικά κοινωνικά φαινόμενα καί ἐπιτρέπει τήν ἅλωση τῶν κοινωνιῶν ἀπό τήν παραθρησκεία, τήν εἰδωλολατρεία, τόν σατανισμό καί τά ἐγκληματικά φαινόμενα. Οἱ ἀντιλήψεις περί χωρισμοῦ δέν συμβιβάζονται μέ τά ἑλληνικά ἰδεώδη καί τήν Ὀρθόδοξη χριστιανική πίστη πού πότισε τίς ρίζες τοῦ Ἔθνους μας.

Οἱ ἀντί-θετοι, οἱ ἔξω τοῦ χριστιανισμοῦ, οἱ ἀντί-χριστοι, ἡ ἀπιστία γενικῶς ἀντιπαρέρχονται μία παγκόσμια πραγματικότητα, τήν πραγματικότητα τῆς ἀλλαγῆς τοῦ κόσμου ἀπό τόν Χριστιανισμό. Δέν μιλᾶμε γιά τήν βασιλεία τοῦ Θεοῦ, μιλᾶμε γιά τήν κοινωνική πραγματικότητα, γιά τήν κοινωνική διάσταση τοῦ Χριστιανισμοῦ πού ἐκπολίτισε τόν κόσμο καί ἰδιαίτερα στήν χώρα μας μᾶς διαφύλαξε διά νά μήν εἴμαστε τό ὑπόλοιπο τῆς Εὐρωπαϊκῆς Τουρκίας σήμερα ἐξισλαμισμένοι καί Τουρκοποιημένοι.

Ὁ Χριστιανισμός συνεπῶς κρινόμενος μόνο μέ κοσμικά κριτήρια εἶναι μιά παγκόσμια θρησκεία πού δέν μπορεῖ νά τεθεῖ στό κοινωνικό περιθώριο οὔτε νά ἀγνοηθεῖ καί ἀσφαλῶς δέν εἶναι δυνατό νά καταπολεμηθεῖ γιατί εἶναι θεοσύστατος ὀργανισμός, ὅπως ἀπέδειξαν τά δύο χιλιάδες χρόνια τῆς ἐπί γῆς παρουσίας Του καί τά πολυεκατομμύρια τῶν μαρτύρων Του.

Ἡ Ἑλληνική κοινωνία εἶναι μιά ὁμόδοξη κοινωνία ζυμωμένη μέ τό χριστιανικό πνεῦμα. Ἡ ἀλλαγή τῶν δομῶν τῆς κοινωνίας μας, πού ἐπιχειρεῖται μέ τήν πρόσφατη ψήφιση τοῦ Νόμου περί συμφώνου συμβίωσης (Ν.4356/2015, ΦΕΚτ.Α΄, 181/24.12.2015) καί τήν ἀπενοχοποίηση τοῦ ἐπί 4000 χρόνια κακουργήματος τῆς παρά φύσι ἀσελγείας μέ τήν κατάργηση τοῦ ἄρθρου 347 τοῦ Ποινικοῦ Κώδικος καθώς καί μέ τό σχεδιαζόμενο νομοθέτημα γιά οὐσιαστική ἐπιβολή τῆς καύσεως τῶν νεκρῶν ἐφ’ ὅσον ἀπαιτεῖται ὑποχρεωτικῶς δήλωσι περί ταφῆς γιά νά μήν γίνη ἡ καῦσις καί τῆς ἀντιλήψεως περί ἐκμηδενίσεως καί ἀφανισμοῦ μέ τόν θάνατο τοῦ ἀνθρώπου καί μέ τήν ἀλλαγή τοῦ νομικοῦ καί ἠθικοῦ μας πολιτισμοῦ διότι περί αὐτοῦ πρόκειται, θά ἔχει ὀλέθριες συνέπειες γιά τό Ἔθνος μας καί τήν ἐπιβίωσή του.

Ἡ πρόταση τοῦ χωρισμοῦ, περνᾶ καί ἀπό τήν θύρα τῆς εἰδικῆς ἐπιστήμης τῆς κοινωνιολογίας. Ἡ ἐφαρμογή τῆς ἀρχῆς «ἡ θρησκεία εἶναι μία ἰδιωτική ὑπόθεση» κατέληξε πάντοτε στήν καταδίωξη καί καταπίεση τῆς θρησκευτικῆς πίστεως. Ἄμεσες συνέπειες τῆς τακτικῆς αὐτῆς εἶναι ὁ προοδευτικός ἐκφυλισμός τῆς προσωπικῆς καί κοινωνικῆς ἠθικῆς, ἡ σχετικοποίηση τῆς ἐθνικῆς παραδόσεως καί ἡ εἰσβολή ξένων ἰδεολογιῶν μέ ἐπικίνδυνο γιά τήν ἐθνική ἐπιβίωση περιεχόμενο. Ἡ συλλειτουργία τῶν θεσμῶν τοῦ ἔθνους καί τῆς Ἐκκλησίας στήν ἱστορική πορεία μας, ἔχει ὡς συνέπεια νά εἶναι ἀδύνατον νά αὐτονομηθοῦν οἱ θεσμοί αὐτοί καί νά παύσουν νά συλλειτουργοῦν χωρίς τό ἄμεσο ἐνδεχόμενο ἀρνητικῶν συνεπειῶν στήν ἐθνική πορεία καί ἐπιβίωση. Ὁ ὁμ. Καθηγητής τοῦ Α.Π.Θ. κ. Β. Γιούλτσης παρουσίασε ἐναργέστατα τήν θεωρία τοῦ φονξιοναλισμοῦ δηλ. τῆς συλλειτουργίας τῶν κοινωνικῶν θεσμῶν. Ὅταν στήν ἀθεϊστική Γαλλία συνομολογήθηκαν «κονκορδάτα» ἀμοιβαιοτήτων πού ὁδήγησαν προοδευτικά στά διατάγματα 91/1955, 654/1968 καί 1024/1983 μέ τά ὁποῖα οὐσιαστικά ἡ ἐθνική Ρωμαιοκαθολική «Ἐκκλησία» τῆς Γαλλίας ἐπέστρεψε στά ἐπίπεδα συλλειτουργίας μέ τούς πολιτικούς θεσμούς καί ἐπίσης στήν ἄλλοτε κραταιά Σοβιετική Ἕνωση τό διάταγμα τῆς 5/2/1918 μέ τό ὁποῖο ἐπεβλήθη ὁ χωρισμός Ἐκκλησίας καί Κράτους ἀντικατεστάθη μέ μιά σειρά διαταγμάτων ὅπως 1102/1972, 69/1973, 85/1973 καί μέ τήν γνωστή ἡμισυνταγματική ἀναθεώρηση τοῦ 1972 μέ τά ὁποῖα ἀναγνωρίστηκε ὡς ἀνεπίσημη θρησκευτική ἐπισημότητα ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, ἀποτελεῖ ἤ ὄχι ἀνεπίτρεπτο κρετινισμό ἡ συνθηματολογία γιά τόν χωρισμό στήν Ἑλλάδα, ὅπου ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἀποτελεῖ τήν ψυχή τοῦ Ἔθνους;

Τά παραπάνω κόμματα πού μιλᾶνε γιά χωρισμό στήν οὐσία στοχεύουν στόν θρησκευτικό ἀποχρωματισμό τῶν Ἑλλήνων, θέλουν νά πάψουν οἱ πολίτες νά εἶναι θρησκεύοντα μέλη τοῦ σώματος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, διότι εἶναι ἀντίθετοι πρός τήν χριστιανική πίστη. Τήν ἀπουσία ὅμως τοῦ θρησκευτικοῦ στοιχείου ἀπό τόν πολίτη θά τήν ὑποκαταστήσει ἕνα ἄλλο στοιχεῖο τό ὁποῖο ἔχει καί αὐτό θρησκευτικό χαρακτῆρα γιατί δέν μπορεῖ νά γίνει ἀλλιῶς ἀφοῦ ἀπό τόν ἄνθρωπο κατά τόν θεωρητικό τῶν Σοβιέτ Λουνατσάρσκι «τρία πράγματα δέν μπορεῖς νά ἀφαιρέσης τήν ἐλευθερία, τήν ἰδιοκτησία καί τήν μεταφυσική ἀγωνία» καί αὐτό τό στοιχεῖο ὀνομάζεται ἀντιχριστιανός ἤ ἀντιθρησκευτικός πολίτης ἤ ἄθεος πού στρατεύτεται στήν «θρησκεία» τῆς ἀθεΐας. Αὐτό εἶναι τό πρότυπο τοῦ πολίτου αὐτῶν πού θέλουν τόν λεγόμενο χωρισμό. Τόν ἀποκαλοῦν μέ πολλά ὀνόματα, φιλικό ἤ ἔντιμο χωρισμό δέν ἔχει σημασία. Μέ αὐτόν τόν τρόπο λένε ὅτι τό κράτος θά εἶναι ἀνεξίθρησκο ἤ οὐδέτερο πρός τήν θρησκεία καί αὐτό θά εἶναι δῆθεν καλύτερο γιά τήν κοινωνία. Τεχνητός ὅμως χωρισμός τῆς ἀνθρώπινης προσωπικότητας στήν κοινωνική της διάσταση καί λειτουργία μπορεῖ νά εἶναι ἀπό νομοθετικῆς πλευρᾶς δυνατός, θά ἀποτελεῖ ὅμως κατ’ οὐσίαν κατασκευή ἑνός «ἀνθρωπίνου τέρατος», ἑνός «κοινωνικοῦ θηρίου». Οἱ κοινωνίες δέν ὀργανώνονται μόνο μέ νόμους ἤ συντάγματα, ὀργανώνονται καί μέ ἐξωνομικούς κανόνες πού ἀπό πλευρᾶς ἀξίας καί πρακτικοῦ κοινωνικοῦ ἀποτελέσματος εἶναι οἱ σημαντικότεροι.

Ἡ Ἑλληνική κοινωνία εἶναι ὀργανωμένη μέ τέτοιους νομικούς κανόνες, πού εἶναι οἱ χριστιανικοί κανόνες καί ἑπομένως εἶναι ἔγκλημα ἡ πολιτική βούληση τῶν ἀνωτέρω κομμάτων πού θέλει νά ὁδηγήσει σέ θρησκευτικό ἀποχρωματισμό τήν ἑλληνική κοινωνία στό ὄνομα τῆς δῆθεν προόδου, γιατί στήν ἑλληνική κοινωνία οἱ θεσμοί συλλειτουργοῦν ἐπειδή συλλειτουργοῦν οἱ ἀνθρώπινες προσωπικότητες. Βέβαια στίς κοινωνίες ὑπάρχουν πολίτες μέ θρησκευτική συνείδηση καί πολίτες χωρίς αὐτήν ἀλλά αὐτό ἀποτελεῖ ἐπιλογή καί ἀνάγεται σέ ἀτομικό δικαίωμα προστατευόμενο συνταγματικά. Ἡ καθιέρωση ὅμως πολιτειακά τοῦ χωρισμοῦ τῶν κοινωνικῶν θεσμῶν εἶναι τραγικά ἀγεφύρωτη ἔκπτωση.

Ὁ χωρισμός χωρίς νά ληφθοῦν ὑπ’ ὄψιν ἡ συλλειτουργία τῶν κοινωνικῶν θεσμῶν, ἡ ἰδιομορφία τοῦ πολιτιστικοῦ καί ἐθνικοῦ παρελθόντος, οἱ ἀντιλήψεις καί ἡ ἰδιοσυγκρασία τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ εἶναι μία ἀφελής συνθηματολογία πού περιέχει μόνο ἄγνοια καί προκατάληψη.

Τό σύστημα τῆς συναλληλίας πού ἰσχύει σήμερα μέ τό Σύνταγμα τοῦ 1975 καί τόν Καταστατικό Χάρτη εἶναι καθεστώς χωρισμοῦ ἀφοῦ Ἐκκλησία καί Πολιτεία εἶναι κοινωνίες διάφορες, συναφεῖς ὅμως καί συνεχόμενες μέ συνεργασία κοινωνικά ἀναγκαία καί ἀναπόφευκτη. Ἡ ἱστορική ἐμπειρία ἐφαρμογῆς τοῦ συστήματος τόσο στήν χιλιόχρονη βυζαντική περίοδο καί τήν ὀθωμανική κατοχή, ὅσον καί στήν περίοδο τοῦ νεωτέρου Ἑλληνικοῦ κράτους, ἀποδεικνύει ὅτι ἡ νομική αὐτή κατάσταση δέν ἔβλαψε οὔτε τήν ἑλληνική κοινωνία, οὔτε τά δικαιώματα τῶν ἄλλων θρησκευτικῶν κοινοτήτων καί ἐπί τέλους θέτει τό ἐρώτημα, ἡ μετατροπή τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στήν ὁποία πολυειδῶς ὀφείλει τό Ἔθνος ἀπό ΝΠΔΔ σέ ἁπλό Σωματεῖο ἤ Ἕνωση προσώπων θά συμπαρασύρει καί τό ὑφιστάμενο νομικό καθεστώς τῶν Μουφτειῶν τῆς Μουσουλμανικῆς θρησκευτικῆς παραδοχῆς πού προβλέπεται ἀπό τήν Συνθήκη τῆς Λωζάνης καί τοῦ Κεντρικοῦ Ἰσραηλιτικοῦ Συμβουλίου καί τῶν Ἰσραηλιτικῶν Κοινοτήτων, γιατί κάτι τέτοιο δέν προαναγγέλεται ἀπό τά παραπάνω πολιτικά κόμματα; Συνεπῶς ἀντιλαμβάνεται κανείς εὐχερῶς ὅτι οἱ κομματικοί αὐτοί σχηματισμοί μέ τήν πρότασή τους αὐτή κηρύσσουν διωγμό κατά τῆς μάννας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί μόνον. Τίθεται λοιπόν ἀναποδράστως σέ κάθε ἄνθρωπο καλῆς θελήσεως τό ἐρώτημα: ἐνεργοῦν μόνοι τους ἤ εἶναι διατάκτες, ὑπεργολάβοι καί ἐντολοδόχοι γνωστῶν ἀνθελληνικῶν κέντρων τοῦ διεθνιστικοῦ συστήματος καί τῆς νέας τάξεως πραγμάτων πού ἐπιδιώκουν τήν ἠθική ἐξαχρείωση καί ἐξανδραποδισμό τῶν πολιτῶν τοῦ κόσμου;

Ἡ Ἀρχή τῆς ἐλευθερίας τῆς θρησκευτικῆς συνειδήσεως, ὑπερτέρα τῆς Ἀρχῆς τῆς ἀνεξιθρησκείας πού διέπει τόν θεμελιώδη Νόμο τοῦ Κράτους, τό Σύνταγμά μας (ἀρ. 13) πηγάζει ὄχι μόνο ἀπό τήν ἰδιοπροσωπεία μας ἀλλά κυρίως ἀπό τήν θρησκευτική μας πίστη καί τίς Εὐαγγελικές Ἀρχές τῆς θεοσδότου ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου καί ἀσφαλῶς ἀπό τήν αἰώνια διακήρυξη τοῦ Δομήτορος τῆς Ἐκκλησίας «ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν» (Μαρκ. 8, 34). Ἡ εὐλογημένη χώρα μας εἶναι μία χώρα στήν ὁποία οἱ πάντες ἀπολαμβάνουν τῆς ἐλευθερίας τῆς θρησκευτικῆς συνειδήσεως καί ἡ Ἁγιωτάτη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος οὐδέν πλεονέκτημα ἔχει πέραν τῆς διά τούς γνωστούς ἱστορικούς λόγους ἀναγνωρίσεως ὅτι τά Νομικά Αὐτῆς Πρόσωπα κατά τάς νομικάς των σχέσεις εἶναι ΝΠΔΔ (ἄρθρ. 1 Ν. 590/1977 ΦΕΚ τ. Α 146) πού συνεπιφέρει ὅμως καί τόν κατασταλτικό ἔλεγχο τῶν ἐλεγκτικῶν ὀργάνων τοῦ Κράτους! Τήν αὐτή ὅμως νομική προσωπικότητα πάλι δι’ ἱστορικούς λόγους ἔχει ὅπως προαναφέραμε καί τό Κεντρικό Ἰσραηλιτικό Συμβούλιο τῆς Ἑλλάδος καί οἱ Ἑβραϊκές κοινότητες Ν. 2456/1920 (ΦΕΚ Α΄ 173) ΑΝ2544/1940 (ΦΕΚ Α΄287), ΑΝ 846/1946 (ΦΕΚ Α΄144), ΝΔ 301/1869 (ΦΕΚ 195), ΠΔ 182/1978 (ΦΕΚ Α΄40) ἐνῶ οἱ 3 Μουσουλμανικές Μουφτεῖες Ξάνθης, Κομοτηνῆς καί Διδυμοτείχου εἶναι «δημόσιες ὑπηρεσίες τοῦ Κράτους» μέ πλήρη δικαιοδοτική ἁρμοδιότητα ἀσκουμένη κατά τίς ἐπιταγές τοῦ Μουσουλμανικοῦ δικαίου (Σαρία). Ὁ Μουφτῆς «ἀσκεῖ δικαιοδοσία μεταξύ Μουσουλμάνων Ἑλλήνων πολιτῶν τῆς περιφερείας του ἐπί γάμων, διαζυγίων, διατροφῶν, ἐπιτροπειῶν, κηδεμονιῶν, χειραφεσίας ἀνηλίκων, ἰσλαμικῶν διαθηκῶν καί τῆς ἐξ ἀδιαθέτου διαδοχῆς ἐφ’ ὅσον οἱ σχέσεις ταῦται διέπονται ἀπό τόν Μουσουλμανικό Νόμο» (ἄρθρο 5 Νόμου 1920/1991 (ΦΕΚ 182 Α΄ 24.12.1990) ὅπως προβλέπει ἡ διεθνής Συνθήκη τῆς Λωζάνης τοῦ 1923 (ἄρθρα 14 καί 37-44). Κατά ταῦτα μέ ποῖο νόμιμο τρόπο θά ὑποβιβασθεῖ ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος σέ Νομικό Πρόσωπο ἰδιωτικοῦ δικαίου ἤ ἰδίου δικαίου (Θρησκευτικό Πρόσωπο) τοῦ Ν. 4301/2014 (ΦΕΚ Α΄ 223/17.1.2014) τήν στιγμή πού θά παραμείνουν Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου τό Κεντρικό Ἰσραηλιτικό Συμβούλιο τῆς Ἑλλάδος καί οἱ Ἰσραηλιτικές Κοινότητες καί δημόσιες ὑπηρεσίες τοῦ Κράτους οἱ Μουσουλμανικές Μουφτεῖες; Καί μέ ποῖο νομικό τρόπο κατ’ ἐπιταγή τῆς ἀρχῆς τῆς ἰσότητος τοῦ Συντάγματος θά ὑποβιβασθοῦν οἱ Μουσουλμανικές Μουφτεῖες σέ ΝΠΙΔ γιά νά παρακολουθήσουν τήν ὑποβάθμιση τῆς νομικῆς προσωπικότητος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ὅπως προτείνει ὁ Ἐλλογ. Πρόεδρος τῆς Ἕνωσης γιά τά Δικαιώματα τοῦ Ἀνθρώπου Καθηγητής κ. Κώστας Τσιτσελίκης (Ἐφημερίδα τῶν Συντακτῶν 3/10/2015) καί τά παραπάνω κόμματα καί τήν ἴδια στιγμή θά διατηρήσουν τή δικαιοδοσία ὡς ὑπηρεσίες τοῦ Κράτους ἀπονομῆς δικαίου σέ Ἕλληνες Μουσουλμάνους πολίτες; Κι ἀκόμη ὑφίσταται σήμερα νομική δυνατότης τροποποιήσεως τῆς Συνθήκης τῆς Λωζάνης καί ὑποβαθμίσεως τῆς νομικῆς προσωπικότητος τῆς μουσουλμανικῆς μειονότητος τῆς Ἑλλάδος πού δικαίως θά διεκδικήση πλέον τήν ἐκλογή ἀντί τοῦ διορισμοῦ ἀπό τό κράτος τῶν Μουφτήδων; Σήμερα τό Ἑλληνικό Δημόσιο ἀντιμετωπίζει διεθνῶς τό πολύ εὐαίσθητο νομικό θέμα τοῦ διορισμοῦ ἀντί τῆς ἐκλογῆς ἀπό τήν Μουσουλμανική μειονότητα, στηριζόμενο στό γεγονός ὅτι οἱ Μουσουλμανικές Μουφτεῖες εἶναι δημόσιες ὑπηρεσίες τοῦ Κράτους καί ἔχει τό Δημόσιο τήν ἁρμοδιότητα τοῦ διορισμοῦ τῶν ἀσκούντων τήν σχετική διακαιοδοσία. Ἐάν ἡ ὁποιαδήποτε Κυβέρνησή δέν ἔχει πρόβλημα μέ τήν «ἐκλογή» τῶν Μουφτήδων ἀπό τό Τουρκικό Προξενεῖο τῆς Κομοτηνῆς ἡ «Κοσοβοποίηση» τῆς Θράκης θά εἶναι θέμα ὀλίγων μηνῶν.

Αὐτοί πού ἐπιδιώκουν τόν λεγόμενο χωρισμό ἐπιζητοῦν:

Α. Ἡ Ἐκκλησία νά πάψη νά εἶναι ἡ ἐπικρατούσα θρησκεία τῶν Ἑλλήνων,

Β. Οἱ Κληρικοί καί οἱ ἐργαζόμενοι σέ Αὐτήν νά μήν ἔχουν κοινωνικά δικαιώματα καί οἰκονομική βοήθεια ἀπό τό Κράτος,

Γ. Ἡ Ἐκκλησία νά μεταβληθῆ σέ ἕνα κοινό Σωματεῖο ἰδιωτικοῦ δικαίου,

Δ. Νά καταργηθοῦν οἱ Θεολογικές Σχολές στά Πανεπιστήμια καί ἡ Ἐκκλησιαστική Ἐκπαίδευση.

Ε. Νά καταργηθῆ τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν στά Σχολεῖα, -ἤδη ὁ ἐπί τῆς Παιδείας Ὑπουργός ἐπιδιώκει τήν μετατροπή του σέ Θρησκειολογία ἐνῶ στή Χώρα μας εἶναι πολυομολογιακό μάθημα-, ἡ προσευχή καί ὁ Ἐκκλησιασμός.

Μέ ἕνα λόγο ἐπιδιώκεται ἡ περιθωριοποίηση τῆς Ἐκκλησίας ἡ ὁποία γιά τούς ἐπιδιώκοντας τόν λεγόμενο χωρισμό εἶναι ἄχρηστη μέσα στήν κοινωνία καί συνεπῶς ἕνας χωρισμός θά ὑποκρύπτει «κρυφό διωγμό» καί θά συνδράμει μέ τήν πάροδο τοῦ χρόνου ὥστε ἡ Ἐκκλησία νά ὁδηγηθῆ κατά τή γνώμη τους σέ μαρασμό. Οἱ «καλοί» ὅμως αὐτοί «πόθοι» στεροῦνται σοβαρότητος γιατί ἀγνοοῦν τό πασίδηλο γεγονός ὅτι οἱ πολίτες εἶναι συγχρόνως καί θρησκευτικές προσωπικότητες καί δέν μποροῦν νά χωρισθοῦν στά δύο ὥστε τό Κράτος νά πάρει τόν «πολίτη» καί ἡ θρησκεία τόν «θρησκευτικό πολίτη».

Τό αἴτημα τοῦ χωρισμοῦ χωρίς νά λαμβάνεται ἐπιπροσθέτως ὑπ’ ὄψι ἡ ὀργάνωση τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας, τά μεγάλα γεωστρατηγικά καί γεωπολιτικά προβλήματα τῆς περιοχῆς μας, ο τρομακτικός φονταμενταλισμός τοῦ Ἰσλάμ, εἶναι τελικά ὅπως εἴπαμε μιά ἀφελής συνθηματολογία πού περιέχει μόνο ἄγνοια καί προκατάληψι. Τό μεγάλο ἐκσυγχρονιστικό καί μεταρρυθμιστικό θέμα τῆς Πολιτείας δέν εἶναι ὁ χωρισμός τοῦ Ἔθνους ἀπό τήν Ἐκκλησία γιατί ὅπως προαναφέραμε μέ τό Σύνταγμα τοῦ 1975 ἔχουν καθορισθῆ οἱ διακριτοί ρόλοι Ἐκκλησίας καί Πολιτείας ἀλλά ἡ ἀντιμετώπισις τοῦ τέρατος τῆς Γραφειοκρατίας, τῆς ἀσυνέχειας τοῦ Κράτους, τῆς εὐνοιοκρατίας καί κομματικοκρατίας καί τῆς σοβούσης ἠθικῆς σήψεως καί διαφθορᾶς.

Ἀδαῶς φερόμενοι οἱ ἐπιζητοῦντες τόν χωρισμό ἰσχυρίζονται ὅτι θά ἀπαλλαγῆ δι’ αὐτοῦ ἡ Πολιτεία ἀπό τήν μισθοδοσία τοῦ κλήρου καί θά ἰδιοποιηθῆ τήν Ἐκκλησιαστική λεγόμενη περιουσία, ἀγνοοῦν ὅμως ἀπαράδεκτα ὅτι ἀκόμη ἡ Ἑλλάδα ἀποτελεῖ κράτος δικαίου καί ὅτι τήν ἀπάντησι στούς «εὐσεβεῖς πόθους» τους ἔδωσε τό Εὐρωπαϊκό Δικαστήριο Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων (Ε.Δ.Α.Δ) πού ὑποχρέωσε τήν Ἑλληνική Πολιτεία νά ἄρει τίς συνέπειες τῶν Νόμων 1700/1987 καί 1811/1988. Μέ τήν ἀπόφασι 10/1993/305/483-484/9.12.1994 τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Δικαστηρίου Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων ἐπιλύεται ὁριστικά ἡ νομική θέση τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος μέσα στήν Ἑλληνική Πολιτεία καί ἀναγνωρίζεται ἡ δικαιϊκή ἀρχή τοὺ ἄρθρου 51 τοῦ εἰσαγωγικοῦ νόμου τοῦ Ἀστικοῦ Κώδικος «Ἡ ἀπόκτηση κυριότητας ἤ ἄλλου ἐμπράγματου δικαιώματος πρίν ἀπό τήν εἰσαγωγή τοῦ Ἀστικοῦ Κώδικα κρίνεται κατά τό δίκαιο πού ἴσχυε ὅταν ἔγιναν τά πραγματικά περιστατικά γιά τήν ἀπόκτησή τους» καί δι’ αὐτῶν οὐσίᾳ ἡ Σύμβασις τοῦ ἔτους 1952 μεταξύ Ἐκκλησίας καί Πολιτείας. Ἑπομένως μέ τόν τυχόν χωρισμό Ἐκκλησίας καί Πολιτείας ἐφ’ ὅσον ἡ χώρα ἐπιθυμεῖ νά βρίσκεται ἐντός τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως καί νά εἶναι ὑποκείμενο τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ νομικοῦ πολιτισμοῦ καί Δικαίου θά πρέπει νά συνεχισθῆἡ μισθοδοσία τοῦ κλήρου κατά τίς συμβατικές ὑποχρεώσεις τῆς χώρας ὡς ἀντίδοσι γιά τό 96% τῆς Ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας πού κατά καιρούς ἀπό τοῦ ἔτους 1833 μέ διαφόρους τρόπους προσέλαβε ἤ νά διακοπῆ ἡ μισθοδοσία τοῦ κλήρου καί νά ἐπιστραφῆ τό σύνολο τῆς περιουσίας ἤ νά ἀποζημιωθῆ δι’ αὐτήν ἡ Ἐκκλησία. Συνεπῶς ὁμιλοῦμε γιά τρισεκατομμύρια Εὐρώ πού καθιστᾶ τό γεγονός τῆς ἀμφισβητήσεως τῆς μισθοδοσίας τοῦ κλήρου ἐν συνδυασμῷ πρός τήν οἰκονομική πραγματικότητα, πλήρως ἀνεδαφικό καί ἀνόητο.

Παρεμπιπτόντως ἡ συγκεκριμένη ἀπόφασι τοῦ Ε.Δ.Α.Δ. ἀποτελεῖ νομολογία καί πρόκριμα γιά ὁμοειδεῖς ὑποθέσεις στό μέλλον, διότι τό Ε.Δ.Α.Δ. εἶναι τό μόνο ἁρμόδιο νά κρίνη γιά τήν παραβίαση τῆς συμβάσεως τῆς Ρώμης καί ὑπερτερεῖ τοῦ Συμβουλίου τῆς Ἐπικρατείας καί τοῦ Ἀρείου Πάγου. Μέ τήν ἀπόφασι αὐτή ἐκρίθη ὁριστικά καί ἀμετάκλητα τό κεφάλαιο τῆς ἀμφισβητήσεως τῆς Ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας ἀπό συστάσεως τοῦ Ἑλληνικοῦ Κράτους ἕως σήμερα καί δι’ αὐτό εἶναι ἐξόχως φαιδρά καί ἡ πρόσφατος ἀπόφασις τοῦ Τριμελοῦς Ἐφετείου Θράκης 197/2015 γιά τό ἰδιοκτησιακό καθεστώς τῆς λίμνης Βιστωνίδος καί τῶν παραλημνίων ἐκτάσεων, ἡ ὁποία ὁπωσδήποτε θά ἀνατραπῆ εἰς τό ΕΔΑΔ καί θά μείνουν μέ τήν χαρά οἱ ἄμοιροι οὐσιαστικῆς νομικῆς παιδείας φωνασκοῦντες!!!

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ


http://impantokratoros.gr/74777D32.el.aspx
Μακάριοι οι πραείς, ότι αυτοί κληρονομήσουσι την γην.
Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευ Ιαν 06, 2014 11:38 am
11

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευση από ΜΑΝΩΛΗΣ »

Βίντεο-σοκ: Δείτε τις αντιδράσεις μουσουλμάνων όταν βρίσκονται μπροστά σε Σταυρό

Εικόνα

Το βίντεο δείχνει χριστιανούς ακτιβιστές σε περιοχή “μουσουλμανοκρατούμενη….” σαν γκέτο ένα πράμα στη Βρετανία.

Δείτε τι έπαθαν όταν πλησίασαν με Σταυρό τους μουσουλμάνους!

[youtube]fA6XcyXsxXU[/youtube]

http://apocalypsejohn.com/vinteo-sok-an ... ta-stavro/
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Άβαταρ μέλους
ΜΑΝΩΛΗΣ
Δημοσιεύσεις: 5627
Εγγραφή: Δευ Ιαν 06, 2014 11:38 am
11

Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα

Δημοσίευση από ΜΑΝΩΛΗΣ »

Aρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος: Παγκόσμιος ασύμμετρος πόλεμος σε εξέλιξη

Εικόνα

Ο Αναστάσιος Γιαννουλάτος, ο τότε επίσκοπος Ανδρούσης, ανέλαβε στις αρχές της δεκαετίας του ‘90 να αναστηλώσει την Εκκλησία της Αλβανίας, μετά τα «πέτρινα» χρόνια του Χότζα, που άφησαν τις εκκλησίες συντρίμμια και την Ορθοδοξία κουρνιασμένη βαθιά στην καρδιά, που δίσταζε να ανασάνει ελεύθερη.

Ο νέος Αρχιεπίσκοπος Τιράνων Δυρραχίου και Πάσης Αλβανίας Αναστάσιος έχει κάνει «αγροτικό» στο Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, στα βάθη της ζούγκλας, στη Αφρικανική Ήπειρο και στη δικτατορία, το 1973, φορτωμένος με τρόφιμα φορώντας το ράσο του και το σταυρό του, μετέφερε τρόφιμα στους φοιτητές της Νομικής.
Ο λόγος του ανθρώπινος, αιρετικός, καυστικός δεν προσεγγίζει τα κοινωνικά θέματα μόνο υπό το πρίσμα του Λόγου του Θεού αλλά με τη ρομφαία του λόγου του δεν διστάζει να καυτηριάσει τα κακώς κείμενα εκκλησιαστικών και πολιτικών ηγετών.

Το συγγραφικό του έργο ευρύ. Έχει γράψει δεκάδες βιβλία θρησκευτικού περιεχομένου που δεν αφορούν μόνο την Ορθοδοξία και το Χριστιανισμό αλλά και για άλλες θρησκείες οπως το Ισλάμ, το Βουδισμό, τον Ινδουισμό, τις Αφρικανικές θρησκείες.

Εικόνα

«Αυτό είναι το μεγαλείο της Ορθοδοξίας, όταν γυναίκες δεν διστάζουν να βυζάξουν τα παιδιά των πονεμένων ανθρώπων»

Για την αντιμετώπιση του προσφυγικού – μεταναστευτικού προβλήματος, ο Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος, αναφέρει ότι πρέπει να πρέπει να σεβαστούμε την ανθρώπινη δημιουργία. «Αυτή είναι η Ορθοδοξία τελικά, όταν βλέπω Ορθόδοξες γυναίκες, μεγάλες στην ηλικία, να μην διστάσουν να κάνουν το πιο τολμηρό να βυζάξουν τα παιδιά των πονεμένων αυτών που έρχονται».

Εικόνα

Στην Κρήτη, μιλώντας σε ακροατήριο, στο οποίο υπήρχαν και επιφανείς Γερμανοί, τους ζήτησε να δείξουν σεβασμό στο, Ευρωπαϊκό Νότο και να μιλήσουν στην κοινωνία τους για το σεβασμό στον αντίπαλο και στον εχθρό.

Τους διηγήθηκε, όπως λέει στο CNN Greece και ένα περιστατικό που δείχνει το μεγαλείο ψυχής της Ορθοδοξίας. «.. (τους είπα) Για μια ηλικιωμένη γυναίκα που πηγαίνει στο νεκροταφείο και ανάβει τα καντήλια για τους Γερμανούς που έχουν ταφεί στην Κρήτη. Και όταν τη ρώτησαν γιατί το κάνει αυτό εκείνη απάντησε: παιδάκι μου αυτοί δεν έχουν την μανούλα τους να τους ανάψει το καντήλι».

«Και τώρα με τους πρόσφυγες να κάνουμε το ίδιο», συνεχίσει ο κ. Αναστάσιος, «Να υψώσουμε τη φωνή μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και να τους πούμε, κοιτάξτε δεν μπορείτε να μιλάτε για μία Ένωση αλληλεγγύης, όταν δείχνετε αυτή την περίεργη εγωκεντρική στάση για τον δικό σας τον τόπο».

Η Δύση δεν έχει προσέξει την αδικία και τη φτώχεια

Σε ερώτησή μας για το εάν η Δύση έχει ευθύνες για την έξαρση της τρομοκρατίας και εάν το φαινόμενο που μοιάζει σαν τη Λερναία Ύδρα έχει και θρησκευτικές προεκτάσεις απάντησε: «Θα σας πω κάτι προκλητικό. Έχω την εντύπωση ότι η Δύση δεν έχει προσέξει τί σημαίνει αδικία και τί σημαίνει ανέχεια και που μπορεί να οδηγήσει τους λαούς η φτώχεια».

Εικόνα

Ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Αλβανίας λέει ότι οι Ευρωπαίοι έχουν σνομπάρει το Χριστιανισμό, άφησαν ένα τεράστιο κενό, το οποίο εκμεταλλεύονται οι ερμηνευτές του Ισλάμ και εισάγουν άλλα στοιχεία.

Έχουμε παγκόσμιο ασύμμετρο πόλεμο

«Υπάρχουν ερμηνευτές του Ισλάμ που τονίζουν άλλες διαστάσεις. Είμαστε σε ένα σύνθετο παγκόσμιο πρόβλημα. Η τρομοκρατία δεν αντιμετωπίζεται με πυραύλους και αεροπλάνα μόνο είναι ένας ιδεολογικός πόλεμος. Δεν έχουμε συμφιλιωθεί ότι είμαστε ήδη σε έναν άλλο παγκόσμιο πόλεμο, ασύμμετρο που καμία από τις στρατιωτικές σχολές δεν τον είχε προβλέψει με ακρίβεια και δεν τον είχε αντιμετωπίσει επιτελικά.

Όλοι αυτοί που βρίσκουν τα όπλα; Ποιός τους τα δίνει; Δεν είναι οι μεγάλες δυνάμεις, οι οποίες βγάζουν λεφτά; Όλοι αυτοί που αγοράζουν το πετρέλαιο που συντηρεί τους τζιχαντιστές από πού προέρχονται; Κάποτε πρέπει να έχουμε το θάρρος να έχουμε έναν αυτοέλεγχο και μια αυτοκριτική. Φταίνε όλες οι κοινωνίες… Εάν δεν αντιμετωπίσεις τη φτώχεια δεν αντιμετωπίζεις αυτές τις καταστάσεις. Η μεγαλύτερη βία είναι η ανέχεια».

Χάσαμε την αγάπη στον ερωτισμό και το γνήσιο έρωτα στο sex

Παραφράζοντας τη φράση του Νομπελίστα Τόμας Έλιοτ «Πού είναι η σοφία που τη χάσαμε στη γνώση. Και πού είναι η γνώση που τη χάσαμε στην πληροφόρηση», περιγράφει τον ιδεολογικό απροσανατολισμό της σύγχρονης κοινωνίας.

«Που είναι η ελευθερία που τη χάσαμε στον φιλελευθερισμό. Που είναι ο γνήσιος φιλελευθερισμός που τον χάσαμε στην ιδιοτέλεια. Που είναι η αγάπη που την έχουμε χάσει στον ερωτισμό. Και που είναι ο γνήσιος έρωτας που τον έχουμε χάσει στο sex. Και για να μιλήσω και για εμάς τους θρησκευόμενους. Που είναι η πίστη που την έχουμε χάσει σε μια τυπική θρησκευτικότητα. Και που είναι η γνήσια θρησκευτικότητα που την έχουμε χάσει σε μια τυπολατρεία».

Λατρεύουμε την ελευθερία των αγορών

Εικόνα

Σε ερώτηση του CNN Greece για την οικονομική κρίση ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας κ.Αναστάσιος απάντησε: «Μιλάμε για την ελευθερία του ανθρώπου και ουσιαστικά λατρεύουμε την ελευθερία των αγορών. Ανώνυμες ομάδες έχουν κάνει την οικονομία μια λογιστική αξία την οποία την χειρίζονται και από ελεύθερα πρόσωπα έχουμε καταντήσει να είμαστε υποψήφιοι υπόδουλοι σε συμφέροντα που δεν τα ξέρουμε, ανωνύμων. Όλα αυτά είναι μία κρίση ηθική. Μία κρίση αξιών».

[youtube]KafAxrjAidw[/youtube]

http://apocalypsejohn.com/archiepiskopo ... s-exelixi/
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αρχονταρίκι - Members Area”