Re: ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Δημοσιεύτηκε: Τετ Σεπ 03, 2014 11:15 am
ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΛΕΠΡΟΥ
Γιατί παρά τη σαφή τοποθέτηση υπό του Ματθαίου, του μετά την επί του όρους ομιλία χρόνου, ον εγένετο το θαύμα της θεραπείας του λεπρού, ο Λουκάς αντιστρέφοντας το χρόνο τοποθετεί αυτό πριν από την αντίστοιχη επί της «πεδιάδος» ομιλία;
Γιατί ο Ματθαίος μεν γαρ προ του θεραπευθήναι την πενθερά του Πέτρου παρατίθεται τα κατά τον λεπρόν, Μάρκος δε και Λουκάς μετ’ αυτήν;
ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
Πως και γιατί ο Λουκάς στην αρχή της δράσης του Ιησού (κεφ./εδ. 4:23), μετά τους τρεις πειρασμούς κατά την επίσκεψη του Ιησού εις Ναζαρέτ, μνημονεύει θαύματα γεγενημένα ήδη εν τη Καπερναούμ;
ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΙΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ
Γιατί ο Ιωάννης αναφέρει περισσότερες αναβάσεις του Ιησού εις Ιεροσόλυμα σημειωθεισών κατά την δημοσία αυτού δράση (β:13, ε:1, ιβ:12), ενώ οι συνοπτικοί αναφέρουν μία μόνη ανάβαση, την κατά το τελευταίον Πάσχα, τη οποία επηκολούθησε το Πάθος;
Γιατί παρά τη σαφή τοποθέτηση υπό του Ματθαίου, του μετά την επί του όρους ομιλία χρόνου, ον εγένετο το θαύμα της θεραπείας του λεπρού, ο Λουκάς αντιστρέφοντας το χρόνο τοποθετεί αυτό πριν από την αντίστοιχη επί της «πεδιάδος» ομιλία;
Γιατί ο Ματθαίος μεν γαρ προ του θεραπευθήναι την πενθερά του Πέτρου παρατίθεται τα κατά τον λεπρόν, Μάρκος δε και Λουκάς μετ’ αυτήν;
ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
Πως και γιατί ο Λουκάς στην αρχή της δράσης του Ιησού (κεφ./εδ. 4:23), μετά τους τρεις πειρασμούς κατά την επίσκεψη του Ιησού εις Ναζαρέτ, μνημονεύει θαύματα γεγενημένα ήδη εν τη Καπερναούμ;
ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΙΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ
Γιατί ο Ιωάννης αναφέρει περισσότερες αναβάσεις του Ιησού εις Ιεροσόλυμα σημειωθεισών κατά την δημοσία αυτού δράση (β:13, ε:1, ιβ:12), ενώ οι συνοπτικοί αναφέρουν μία μόνη ανάβαση, την κατά το τελευταίον Πάσχα, τη οποία επηκολούθησε το Πάθος;