Περί Γάμου. Σχέσεις Ανδρός και Γυναικός
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Σεπ 09, 2012 6:39 pm
Λαμβανομένων υπ’ όψιν των πολλών ερμηνειών που υπάρχουν γύρο από το θέμα της δημοσίευσης ,
- από διαφόρους Πατέρες της Ορθοδόξου εκκλησίας μας αλλά και από σύγχρονους ερμηνευτές, (Μοναχούς Κληρικούς και Λαικούς )-
εκτιμώ ότι μας χρειάζεται η συγκέντρωση των θεμάτων που αφορούν την σχέση άνδρα και γυναίκας σε ένα post,
ώστε αν και όταν έχουμε ανάγκη βοηθείας , να ανατρέχουμε σε αυτό γιά επίλυση αποριών.
Νομίζοντας ότι τα πάντα ξεκινούν από την παρακάτω επιστολή του Αγίου Παύλου, θα σας παρακαλούσα να προσθέσετε ότι ερμηνεία βρίσκεται εδώ και κει γραμμένη ,
προκειμένου να έχουμε μία όσο το δυνατόν πληρέστερη εικόνα επί του θέματος, πέρα από την όποια συζήτηση μπορεί να προκύψει από ένα τέτοιο θέμα .
Θα παρακαλούσα επίσης τους συντονιστές , εάν υπάρχει ήδη αυτό το θέμα σε κάποια ανάρτηση να το διαγράψουν ή να το συγχωνεύσουν σε αυτό. Smile
Προς Κορινθιους Α' Επιστολή Παύλου
(ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 7)
1. Περί δε ων εγράψατέ μοι, καλόν ανθρώπω γυναικός μη άπτεσθαι·
2. δια δε τας πορνείας έκαστος την εαυτού γυναίκα εχέτω, και εκάστη τον ίδιον άνδρα εχέτω.
3. τη γυναικί ο ανήρ την οφειλομένην εύνοιαν αποδιδότω, ομοίως δε και η γυνή τω ανδρί.
4. η γυνή του ιδίου σώματος ουκ εξουσιάζει, αλλ΄ ο ανήρ. ομοίως δε και ο ανήρ του ιδίου σώματος ουκ εξουσιάζει, αλλ΄ η γυνή.
5. μη αποστερείτε αλλήλους, ει μη τι αν εκ συμφώνου προς καιρόν, ίνα σχολάζητε τη νηστεία και τη προσευχή· και πάλιν επί το αυτό συνέρχησθε, ίνα μη πειράζη υμάς ο σατανάς δια την ακρασίαν υμών.
6. τούτο δε λέγω κατά συγγνώμην, ουκ κατ΄ επιταγήν.
7. θέλω γαρ πάντας ανθρώπους είναι ως και εμαυτόν· αλλ΄ έκαστος ίδιον χάρισμα έχει εκ Θεού, ος μεν ούτως, ος δε ούτως.
8. Λέγω δε τοις αγάμοις και ταις χήραις, καλόν αυτοίς εστίν εάν μείνωσιν ως καγώ.
9. ει δε ουκ εγκρατεύονται, γαμησάτωσαν· κρείσσον γαρ εστί γαμήσαι ή πυρούσθαι.
10. τοις δε γεγαμηκόσι παραγγέλλω, ουκ εγώ, αλλ΄ ο Κύριος, γυναίκα από ανδρός μη χωρισθήναι·
11. εάν δε και χωρισθή, μενέτω άγαμος ή τω ανδρί καταλλαγήτω· και άνδρα γυναίκα μη αφιέναι.
12. τοις δε λοιποίς εγώ λέγω, ουχ ο Κύριος· ει τις αδελφός γυναίκα έχει άπιστον, και αυτή συνευδοκεί οικείν μετ΄ αυτού, μη αφιέτω αυτήν·
13. και γυνή ει τις έχει άνδρα άπιστον, και αυτός συνευδοκεί οικείν μετ΄ αυτής, μη αφιέτω αυτόν.
14. ηγίασται γαρ ο ανήρ ο άπιστος εν τη γυναικί, και ηγίασται η γυνή η άπιστος εν τω ανδρί· επεί άρα τα τέκνα υμών ακάθαρτα εστί, νυν δε άγια εστίν.
15. ει δε ο άπιστος χωρίζεται, χωριζέσθω. ου δεδούλωται ο αδελφός ή η αδελφή εν τοις τοιούτοις. εν δε ειρήνη κέκληκεν ημάς ο Θεός.
16. τι γαρ οίδας, γύναι, ει τον άνδρα σώσεις; ή τι οίδας, άνερ, ει την γυναίκα σώσεις;
- από διαφόρους Πατέρες της Ορθοδόξου εκκλησίας μας αλλά και από σύγχρονους ερμηνευτές, (Μοναχούς Κληρικούς και Λαικούς )-
εκτιμώ ότι μας χρειάζεται η συγκέντρωση των θεμάτων που αφορούν την σχέση άνδρα και γυναίκας σε ένα post,
ώστε αν και όταν έχουμε ανάγκη βοηθείας , να ανατρέχουμε σε αυτό γιά επίλυση αποριών.
Νομίζοντας ότι τα πάντα ξεκινούν από την παρακάτω επιστολή του Αγίου Παύλου, θα σας παρακαλούσα να προσθέσετε ότι ερμηνεία βρίσκεται εδώ και κει γραμμένη ,
προκειμένου να έχουμε μία όσο το δυνατόν πληρέστερη εικόνα επί του θέματος, πέρα από την όποια συζήτηση μπορεί να προκύψει από ένα τέτοιο θέμα .
Θα παρακαλούσα επίσης τους συντονιστές , εάν υπάρχει ήδη αυτό το θέμα σε κάποια ανάρτηση να το διαγράψουν ή να το συγχωνεύσουν σε αυτό. Smile
Προς Κορινθιους Α' Επιστολή Παύλου
(ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 7)
1. Περί δε ων εγράψατέ μοι, καλόν ανθρώπω γυναικός μη άπτεσθαι·
2. δια δε τας πορνείας έκαστος την εαυτού γυναίκα εχέτω, και εκάστη τον ίδιον άνδρα εχέτω.
3. τη γυναικί ο ανήρ την οφειλομένην εύνοιαν αποδιδότω, ομοίως δε και η γυνή τω ανδρί.
4. η γυνή του ιδίου σώματος ουκ εξουσιάζει, αλλ΄ ο ανήρ. ομοίως δε και ο ανήρ του ιδίου σώματος ουκ εξουσιάζει, αλλ΄ η γυνή.
5. μη αποστερείτε αλλήλους, ει μη τι αν εκ συμφώνου προς καιρόν, ίνα σχολάζητε τη νηστεία και τη προσευχή· και πάλιν επί το αυτό συνέρχησθε, ίνα μη πειράζη υμάς ο σατανάς δια την ακρασίαν υμών.
6. τούτο δε λέγω κατά συγγνώμην, ουκ κατ΄ επιταγήν.
7. θέλω γαρ πάντας ανθρώπους είναι ως και εμαυτόν· αλλ΄ έκαστος ίδιον χάρισμα έχει εκ Θεού, ος μεν ούτως, ος δε ούτως.
8. Λέγω δε τοις αγάμοις και ταις χήραις, καλόν αυτοίς εστίν εάν μείνωσιν ως καγώ.
9. ει δε ουκ εγκρατεύονται, γαμησάτωσαν· κρείσσον γαρ εστί γαμήσαι ή πυρούσθαι.
10. τοις δε γεγαμηκόσι παραγγέλλω, ουκ εγώ, αλλ΄ ο Κύριος, γυναίκα από ανδρός μη χωρισθήναι·
11. εάν δε και χωρισθή, μενέτω άγαμος ή τω ανδρί καταλλαγήτω· και άνδρα γυναίκα μη αφιέναι.
12. τοις δε λοιποίς εγώ λέγω, ουχ ο Κύριος· ει τις αδελφός γυναίκα έχει άπιστον, και αυτή συνευδοκεί οικείν μετ΄ αυτού, μη αφιέτω αυτήν·
13. και γυνή ει τις έχει άνδρα άπιστον, και αυτός συνευδοκεί οικείν μετ΄ αυτής, μη αφιέτω αυτόν.
14. ηγίασται γαρ ο ανήρ ο άπιστος εν τη γυναικί, και ηγίασται η γυνή η άπιστος εν τω ανδρί· επεί άρα τα τέκνα υμών ακάθαρτα εστί, νυν δε άγια εστίν.
15. ει δε ο άπιστος χωρίζεται, χωριζέσθω. ου δεδούλωται ο αδελφός ή η αδελφή εν τοις τοιούτοις. εν δε ειρήνη κέκληκεν ημάς ο Θεός.
16. τι γαρ οίδας, γύναι, ει τον άνδρα σώσεις; ή τι οίδας, άνερ, ει την γυναίκα σώσεις;