Αγαπητά μέλη και επισκέπτες, καλώς ήρθατε στο ανανεωμένο μας φόρουμ!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!
ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
Συντονιστές: Νίκος, Anastasios68, johnge
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
Νηστεία
Τι είναι η νηστεία και πώς χρησιμοποιείται στη χριστιανική ζωή; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και ο Ιωσαφάτ φοβήθηκε και δόθηκε στο να εκζητάει τον Κύριο και κήρυξε νηστεία σε ολόκληρο τον Ιούδα. Και οι άνδρες του Ιούδα συγκεντρώθηκαν, για να ζητήσουν βοήθεια από τον Κύριο…" (Χρονικών Β΄ 20: 3 – 4)
Η νηστεία είναι ένας τρόπος, για να δείξουμε την έντονη ανάγκη μας για τη βοήθεια του Θεού. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Τότε κήρυξα εκεί νηστεία, κοντά στον ποταμό Ααβά, ώστε, αφού ταπεινωθούμε μπροστά στον Θεό μας, να ζητήσουμε απ’ αυτόν έναν ίσιο δρόμο για μας και τα παιδιά μας." (Εσδράς 8: 21)
Η νηστεία δεν πρέπει να γίνεται, για να εντυπωσιάσει άλλους ανθρώπους. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Εσύ, όμως, όταν νηστεύεις, λούσε το κεφάλι σου και πλύνε το πρόσωπό σου• για να μη φανείς στους ανθρώπους ότι νηστεύεις, αλλά στον Πατέρα σου που είναι στον κρυφό χώρο· και ο Πατέρας σου που βλέπει στον κρυφό χώρο, θα σου ανταποδώσει στα φανερά." (Ματθαίος 6: 17 -18)
Η νηστεία μπορεί να αποτελείται από μια απλή διατροφή. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Κατά τις ημέρες εκείνες εγώ, ο Δανιήλ, ήμουν σε πένθος τρεις ολόκληρες εβδομάδες. Επιθυμητό ψωμί δεν έφαγα, και κρέας και κρασί δεν μπήκε στο στόμα μου ούτε άλειψα καθόλου τον εαυτό μου μέχρι την συμπλήρωση τριών ολόκληρων εβδομάδων." (Δανιήλ 10: 2 – 3).
Τι είναι η νηστεία και πώς χρησιμοποιείται στη χριστιανική ζωή; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και ο Ιωσαφάτ φοβήθηκε και δόθηκε στο να εκζητάει τον Κύριο και κήρυξε νηστεία σε ολόκληρο τον Ιούδα. Και οι άνδρες του Ιούδα συγκεντρώθηκαν, για να ζητήσουν βοήθεια από τον Κύριο…" (Χρονικών Β΄ 20: 3 – 4)
Η νηστεία είναι ένας τρόπος, για να δείξουμε την έντονη ανάγκη μας για τη βοήθεια του Θεού. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Τότε κήρυξα εκεί νηστεία, κοντά στον ποταμό Ααβά, ώστε, αφού ταπεινωθούμε μπροστά στον Θεό μας, να ζητήσουμε απ’ αυτόν έναν ίσιο δρόμο για μας και τα παιδιά μας." (Εσδράς 8: 21)
Η νηστεία δεν πρέπει να γίνεται, για να εντυπωσιάσει άλλους ανθρώπους. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Εσύ, όμως, όταν νηστεύεις, λούσε το κεφάλι σου και πλύνε το πρόσωπό σου• για να μη φανείς στους ανθρώπους ότι νηστεύεις, αλλά στον Πατέρα σου που είναι στον κρυφό χώρο· και ο Πατέρας σου που βλέπει στον κρυφό χώρο, θα σου ανταποδώσει στα φανερά." (Ματθαίος 6: 17 -18)
Η νηστεία μπορεί να αποτελείται από μια απλή διατροφή. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Κατά τις ημέρες εκείνες εγώ, ο Δανιήλ, ήμουν σε πένθος τρεις ολόκληρες εβδομάδες. Επιθυμητό ψωμί δεν έφαγα, και κρέας και κρασί δεν μπήκε στο στόμα μου ούτε άλειψα καθόλου τον εαυτό μου μέχρι την συμπλήρωση τριών ολόκληρων εβδομάδων." (Δανιήλ 10: 2 – 3).
Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
Νόμος του Θεού
Ο νόμος του Θεού περιέχει δέκα εντολές. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και ο Θεός μίλησε όλα αυτά τα λόγια λέγοντας: "Εγώ είμαι ο Κύριος ο Θεός σου, που σε έβγαλε από την γη της Αιγύπτου, από οίκο δουλείας. [ 1 ] Μην έχεις άλλους θεούς εκτός από εμένα. [ 2 ] Μην κάνεις για τον εαυτό σου είδωλο μήτε ομοίωμα κάποιου από όσα είναι στον ουρανό επάνω ή όσα είναι στη γη κάτω ή όσα είναι στα νερά κάτω από τη γη. Μην τα προσκυνήσεις μήτε να τα λατρεύσεις, επειδή εγώ ο Κύριος ο Θεός σου είμαι Θεός ζηλότυπος, που ανταποδίδω τις αμαρτίες των πατέρων επάνω στα παιδιά μέχρι τρίτης και τέταρτης γενιάς εκείνων που με μισούν. Και κάνω έλεος σε χιλιάδες γενεές εκείνων που με αγαπούν και τηρούν τα προστάγματά μου. [ 3 ] Μην πάρεις το όνομα του Κυρίου του Θεού σου μάταια, επειδή δεν θα αθωώσει ο Κύριος εκείνον που παίρνει μάταια το όνομά του. [ 4 ] Να θυμάσαι την ημέρα του Σαββάτου, για να την αγιάζεις. Έξι ημέρες να εργάζεσαι και να κάνεις όλα τα έργα σου, η ημέρα όμως η έβδομη είναι Σάββατο του Κυρίου του Θεού σου. Μην κάνεις σε αυτήν κανένα έργο ούτε εσύ ούτε ο γιος σου ούτε η θυγατέρα σου ούτε ο δούλος σου ούτε η δούλη σου ούτε το κτήνος σου ούτε ο ξένος σου, που βρίσκεται μέσα στις πύλες σου, επειδή σε έξι μέρες δημιούργησε ο Κύριος τον ουρανό και τη γη και τη θάλασσα και όλα όσα βρίσκονται σ’ αυτά. Και κατά την έβδομη ημέρα αναπαύθηκε. Γι’ αυτό ο Κύριος ευλόγησε την ημέρα του Σαββάτου και την αγίασε. [ 5 ] Τίμα τον πατέρα σου και τη μητέρα σου, για να γίνεις μακροχρόνιος επάνω στη γη, που σου δίνει ο Κύριος ο Θεός σου. [ 6 ] Μη φονεύσεις. [ 7 ] Μη μοιχεύσεις. [ 8 ] Μην κλέψεις. [ 9 ] Μην ψευδομαρτυρήσεις εναντίον του πλησίον σου ψεύτικη μαρτυρία. [ 10 ] Μην επιθυμήσεις το σπίτι του πλησίον σου· μη επιθυμήσεις τη γυναίκα τού πλησίον σου· ούτε τον δούλο του ούτε τη δούλη του ούτε το βόδι του ούτε το γαϊδούρι του ούτε κάθε τι, που είναι του πλησίον του." (Έξοδος 20: 1 - 17)
Ποια είναι η βασική αρχή του νόμου του Θεού; Αγία Γραφή αναφέρει: "Η αγάπη δεν κάνει κακό στον πλησίον. Η αγάπη λοιπόν είναι εκπλήρωση του νόμου." (Επιστολή προς Ρωμαίους 13: 10)
Ο νόμος του Θεού συνοψίζεται στην αγάπη. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και ο Ιησούς του είπε: "Θα αγαπάς τον Κύριο τον Θεό σου απ’ όλη την καρδιά σου κι απ’ όλη την ψυχή σου κι απ’ όλη την διάνοιά σου." Αυτή είναι η πρώτη και μεγάλη εντολή. Δεύτερη όμως όμοια με αυτή είναι: "Θα αγαπάς τον πλησίον σου όπως τον εαυτό σου." Σ’ αυτές τις δυο εντολές κρέμονται ολόκληρος ο νόμος και οι προφήτες." (Ματθαίος 22: 37 – 40)
Μέσω του Ιησού η σχέση μας με το νόμο του Θεού γίνεται πιο ξεκάθαρη. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Μη νομίσετε ότι ήρθα να καταργήσω τον νόμο ή τους προφήτες. Δεν ήρθα να καταργήσω, αλλά να εκπληρώσω, επειδή σας διαβεβαιώνω, μέχρις ότου παρέλθει ο ουρανός και η γη, ένα γιώτα ή μια κεραία δεν θα παρέλθει από τον νόμο, έως ότου όλα εκπληρωθούν." (Ματθαίος 5: 17 - 18)
Ο νόμος του Θεού προσφέρει κατεύθυνση, όχι δικαιοσύνη. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Εμείς που από τη γέννησή μας είμαστε Ιουδαίοι, και όχι αμαρτωλοί από τα έθνη, ξέροντας ότι δεν ανακηρύσσεται δίκαιος ο άνθρωπος από τα έργα του νόμου, παρά μονάχα διαμέσου της πίστεως του Ιησού Χριστού, κι εμείς πιστέψαμε στον Ιησού Χριστό, για να ανακηρυχθούμε δίκαιοι από την πίστη στον Χριστό και όχι από τα έργα του νόμου. Επειδή από τα έργα του νόμου δεν θα ανακηρυχθεί δίκαιος κανένας άνθρωπος." (Επιστολή προς Γαλάτας 2: 15 - 16)
Είναι καθήκον μας να υπακούσουμε στο νόμο του Θεού. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Ας ακούσουμε το τέλος όλης της υπόθεσης: Να φοβάσαι τον Θεό και να τηρείς τις εντολές του, επειδή αυτό είναι το παν του ανθρώπου." (Εκκλησιαστής 12: 13)
Ποια είναι η σχέση μεταξύ νόμου και αμαρτίας; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Καθένας που πράττει την αμαρτία, πράττει και την ανομία, επειδή η αμαρτία είναι η ανομία." (Επιστολή Ιωάννη Α΄ 3: 4)
Είναι απαραίτητη η τήρηση όλων των εντολών; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Επειδή όποιος φυλάξει ολόκληρο τον νόμο, φταίξει όμως σε ένα, έγινε ένοχος σε όλα. Για τον λόγο ότι αυτός που είπε: «Μην μοιχεύσεις», είπε και «Μην φονεύσεις». Αλλ’ αν δεν μοιχεύσεις, όμως φονεύσεις, έγινες παραβάτης του νόμου." (Επιστολή Ιακώβου 2: 10 – 11)
Μπορούμε να γνωρίζουμε τον Θεό χωρίς να τηρούμε τις εντολές; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Εκείνος που λέει ότι "Τον γνώρισα" και δεν τηρεί τις εντολές του, είναι ψεύτης και μέσα σ’ αυτόν η αλήθεια δεν υπάρχει. Όποιος όμως τηρεί τον λόγο Του, η αγάπη του Θεού μέσα σ’ αυτόν έφτασε πραγματικά σε τέλειο βαθμό. Με τούτο γνωρίζουμε ότι βρισκόμαστε συνδεδεμένοι με αυτόν. Όποιος λέει ότι μένει σ’ αυτόν, οφείλει, όπως εκείνος περπάτησε, έτσι και αυτός να περπατάει." (Επιστολή Ιωάννη Α΄ 2: 4 – 6)
Ποιος είναι ο σκοπός του νόμου; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "διαμέσου του νόμου δίνεται σαφής γνώση της αμαρτίας." (Επιστολή προς Ρωμαίους 3: 20)
Σωζόμαστε με την τήρηση του νόμου; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Που είναι λοιπόν η καύχηση; Κλείστηκε έξω. Με ποιον νόμο; Των έργων; Όχι. Αλλά με τον νόμο της πίστης. Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι ο άνθρωπος ανακηρύσσεται δίκαιος διαμέσου της πίστης, χωρίς τα έργα του νόμου. Ή μήπως μόνο των Ιουδαίων είναι ο Θεός όχι δε και των εθνικών; Ναι, και των εθνικών, επειδή ένας είναι ο Θεός, που θα δώσει τη δικαίωση στην περιτομή που προέρχεται από πίστη και στην ακροβυστία διαμέσου της πίστης. Καταργούμε λοιπόν νόμο διαμέσου της πίστης; Μη γένοιτο. Αλλά ορθώνουμε νόμο." (Επιστολή προς Ρωμαίους 3: 27 – 31).
Ο νόμος του Θεού περιέχει δέκα εντολές. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και ο Θεός μίλησε όλα αυτά τα λόγια λέγοντας: "Εγώ είμαι ο Κύριος ο Θεός σου, που σε έβγαλε από την γη της Αιγύπτου, από οίκο δουλείας. [ 1 ] Μην έχεις άλλους θεούς εκτός από εμένα. [ 2 ] Μην κάνεις για τον εαυτό σου είδωλο μήτε ομοίωμα κάποιου από όσα είναι στον ουρανό επάνω ή όσα είναι στη γη κάτω ή όσα είναι στα νερά κάτω από τη γη. Μην τα προσκυνήσεις μήτε να τα λατρεύσεις, επειδή εγώ ο Κύριος ο Θεός σου είμαι Θεός ζηλότυπος, που ανταποδίδω τις αμαρτίες των πατέρων επάνω στα παιδιά μέχρι τρίτης και τέταρτης γενιάς εκείνων που με μισούν. Και κάνω έλεος σε χιλιάδες γενεές εκείνων που με αγαπούν και τηρούν τα προστάγματά μου. [ 3 ] Μην πάρεις το όνομα του Κυρίου του Θεού σου μάταια, επειδή δεν θα αθωώσει ο Κύριος εκείνον που παίρνει μάταια το όνομά του. [ 4 ] Να θυμάσαι την ημέρα του Σαββάτου, για να την αγιάζεις. Έξι ημέρες να εργάζεσαι και να κάνεις όλα τα έργα σου, η ημέρα όμως η έβδομη είναι Σάββατο του Κυρίου του Θεού σου. Μην κάνεις σε αυτήν κανένα έργο ούτε εσύ ούτε ο γιος σου ούτε η θυγατέρα σου ούτε ο δούλος σου ούτε η δούλη σου ούτε το κτήνος σου ούτε ο ξένος σου, που βρίσκεται μέσα στις πύλες σου, επειδή σε έξι μέρες δημιούργησε ο Κύριος τον ουρανό και τη γη και τη θάλασσα και όλα όσα βρίσκονται σ’ αυτά. Και κατά την έβδομη ημέρα αναπαύθηκε. Γι’ αυτό ο Κύριος ευλόγησε την ημέρα του Σαββάτου και την αγίασε. [ 5 ] Τίμα τον πατέρα σου και τη μητέρα σου, για να γίνεις μακροχρόνιος επάνω στη γη, που σου δίνει ο Κύριος ο Θεός σου. [ 6 ] Μη φονεύσεις. [ 7 ] Μη μοιχεύσεις. [ 8 ] Μην κλέψεις. [ 9 ] Μην ψευδομαρτυρήσεις εναντίον του πλησίον σου ψεύτικη μαρτυρία. [ 10 ] Μην επιθυμήσεις το σπίτι του πλησίον σου· μη επιθυμήσεις τη γυναίκα τού πλησίον σου· ούτε τον δούλο του ούτε τη δούλη του ούτε το βόδι του ούτε το γαϊδούρι του ούτε κάθε τι, που είναι του πλησίον του." (Έξοδος 20: 1 - 17)
Ποια είναι η βασική αρχή του νόμου του Θεού; Αγία Γραφή αναφέρει: "Η αγάπη δεν κάνει κακό στον πλησίον. Η αγάπη λοιπόν είναι εκπλήρωση του νόμου." (Επιστολή προς Ρωμαίους 13: 10)
Ο νόμος του Θεού συνοψίζεται στην αγάπη. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και ο Ιησούς του είπε: "Θα αγαπάς τον Κύριο τον Θεό σου απ’ όλη την καρδιά σου κι απ’ όλη την ψυχή σου κι απ’ όλη την διάνοιά σου." Αυτή είναι η πρώτη και μεγάλη εντολή. Δεύτερη όμως όμοια με αυτή είναι: "Θα αγαπάς τον πλησίον σου όπως τον εαυτό σου." Σ’ αυτές τις δυο εντολές κρέμονται ολόκληρος ο νόμος και οι προφήτες." (Ματθαίος 22: 37 – 40)
Μέσω του Ιησού η σχέση μας με το νόμο του Θεού γίνεται πιο ξεκάθαρη. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Μη νομίσετε ότι ήρθα να καταργήσω τον νόμο ή τους προφήτες. Δεν ήρθα να καταργήσω, αλλά να εκπληρώσω, επειδή σας διαβεβαιώνω, μέχρις ότου παρέλθει ο ουρανός και η γη, ένα γιώτα ή μια κεραία δεν θα παρέλθει από τον νόμο, έως ότου όλα εκπληρωθούν." (Ματθαίος 5: 17 - 18)
Ο νόμος του Θεού προσφέρει κατεύθυνση, όχι δικαιοσύνη. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Εμείς που από τη γέννησή μας είμαστε Ιουδαίοι, και όχι αμαρτωλοί από τα έθνη, ξέροντας ότι δεν ανακηρύσσεται δίκαιος ο άνθρωπος από τα έργα του νόμου, παρά μονάχα διαμέσου της πίστεως του Ιησού Χριστού, κι εμείς πιστέψαμε στον Ιησού Χριστό, για να ανακηρυχθούμε δίκαιοι από την πίστη στον Χριστό και όχι από τα έργα του νόμου. Επειδή από τα έργα του νόμου δεν θα ανακηρυχθεί δίκαιος κανένας άνθρωπος." (Επιστολή προς Γαλάτας 2: 15 - 16)
Είναι καθήκον μας να υπακούσουμε στο νόμο του Θεού. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Ας ακούσουμε το τέλος όλης της υπόθεσης: Να φοβάσαι τον Θεό και να τηρείς τις εντολές του, επειδή αυτό είναι το παν του ανθρώπου." (Εκκλησιαστής 12: 13)
Ποια είναι η σχέση μεταξύ νόμου και αμαρτίας; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Καθένας που πράττει την αμαρτία, πράττει και την ανομία, επειδή η αμαρτία είναι η ανομία." (Επιστολή Ιωάννη Α΄ 3: 4)
Είναι απαραίτητη η τήρηση όλων των εντολών; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Επειδή όποιος φυλάξει ολόκληρο τον νόμο, φταίξει όμως σε ένα, έγινε ένοχος σε όλα. Για τον λόγο ότι αυτός που είπε: «Μην μοιχεύσεις», είπε και «Μην φονεύσεις». Αλλ’ αν δεν μοιχεύσεις, όμως φονεύσεις, έγινες παραβάτης του νόμου." (Επιστολή Ιακώβου 2: 10 – 11)
Μπορούμε να γνωρίζουμε τον Θεό χωρίς να τηρούμε τις εντολές; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Εκείνος που λέει ότι "Τον γνώρισα" και δεν τηρεί τις εντολές του, είναι ψεύτης και μέσα σ’ αυτόν η αλήθεια δεν υπάρχει. Όποιος όμως τηρεί τον λόγο Του, η αγάπη του Θεού μέσα σ’ αυτόν έφτασε πραγματικά σε τέλειο βαθμό. Με τούτο γνωρίζουμε ότι βρισκόμαστε συνδεδεμένοι με αυτόν. Όποιος λέει ότι μένει σ’ αυτόν, οφείλει, όπως εκείνος περπάτησε, έτσι και αυτός να περπατάει." (Επιστολή Ιωάννη Α΄ 2: 4 – 6)
Ποιος είναι ο σκοπός του νόμου; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "διαμέσου του νόμου δίνεται σαφής γνώση της αμαρτίας." (Επιστολή προς Ρωμαίους 3: 20)
Σωζόμαστε με την τήρηση του νόμου; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Που είναι λοιπόν η καύχηση; Κλείστηκε έξω. Με ποιον νόμο; Των έργων; Όχι. Αλλά με τον νόμο της πίστης. Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι ο άνθρωπος ανακηρύσσεται δίκαιος διαμέσου της πίστης, χωρίς τα έργα του νόμου. Ή μήπως μόνο των Ιουδαίων είναι ο Θεός όχι δε και των εθνικών; Ναι, και των εθνικών, επειδή ένας είναι ο Θεός, που θα δώσει τη δικαίωση στην περιτομή που προέρχεται από πίστη και στην ακροβυστία διαμέσου της πίστης. Καταργούμε λοιπόν νόμο διαμέσου της πίστης; Μη γένοιτο. Αλλά ορθώνουμε νόμο." (Επιστολή προς Ρωμαίους 3: 27 – 31).
Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
Νουθεσία
Πότε η νουθεσία αποτελεί ένα χρήσιμο δώρο; Όταν κάποιος συμβιβάζεται. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και όταν ο Πέτρος ήρθε στην Αντιόχεια, εναντιώθηκα σ’ αυτόν κατά πρόσωπο, για τον λόγο ότι ήταν αξιοκατάκριτος·" (Προς Γαλάτες 2:11)
Η νουθεσία είναι χρήσιμη όταν υποκινείται περισσότερο από την αγάπη, παρά από την καταδίκη. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Αυτά δεν τα γράφω, για να σας κάνω να ντραπείτε, αλλά σας νουθετώ ως παιδιά μου αγαπητά." (Προς Κορινθίους Α΄ 4:14)
Η νουθεσία είναι χρήσιμη για εκείνους που θέλουν να προοδεύσουν πνευματικά. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Αν υπομένετε την παιδεία, ο Θεός συμπεριφέρεται απέναντί σας ως προς γιους· επειδή, ποιος γιος υπάρχει, τον οποίο ο πατέρας του δεν τον διαπαιδαγωγεί;" (Προς Εβραίους 12:7)
Η Γραφή είναι επίσης πηγή νουθεσίας για τη ζωή των ανθρώπων. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Ολόκληρη η Γραφή είναι θεόπνευστη και ωφέλιμη για διδασκαλία, για έλεγχο, για επανόρθωση, για διαπαιδαγώγηση, που γίνεται με δικαιοσύνη· για να είναι ο άνθρωπος του Θεού τέλειος, ετοιμασμένος για κάθε έργο αγαθό." (Προς Τιμόθεο Β΄ 3: 16, 17).
Πότε η νουθεσία αποτελεί ένα χρήσιμο δώρο; Όταν κάποιος συμβιβάζεται. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και όταν ο Πέτρος ήρθε στην Αντιόχεια, εναντιώθηκα σ’ αυτόν κατά πρόσωπο, για τον λόγο ότι ήταν αξιοκατάκριτος·" (Προς Γαλάτες 2:11)
Η νουθεσία είναι χρήσιμη όταν υποκινείται περισσότερο από την αγάπη, παρά από την καταδίκη. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Αυτά δεν τα γράφω, για να σας κάνω να ντραπείτε, αλλά σας νουθετώ ως παιδιά μου αγαπητά." (Προς Κορινθίους Α΄ 4:14)
Η νουθεσία είναι χρήσιμη για εκείνους που θέλουν να προοδεύσουν πνευματικά. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Αν υπομένετε την παιδεία, ο Θεός συμπεριφέρεται απέναντί σας ως προς γιους· επειδή, ποιος γιος υπάρχει, τον οποίο ο πατέρας του δεν τον διαπαιδαγωγεί;" (Προς Εβραίους 12:7)
Η Γραφή είναι επίσης πηγή νουθεσίας για τη ζωή των ανθρώπων. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Ολόκληρη η Γραφή είναι θεόπνευστη και ωφέλιμη για διδασκαλία, για έλεγχο, για επανόρθωση, για διαπαιδαγώγηση, που γίνεται με δικαιοσύνη· για να είναι ο άνθρωπος του Θεού τέλειος, ετοιμασμένος για κάθε έργο αγαθό." (Προς Τιμόθεο Β΄ 3: 16, 17).
Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
Ντροπή
Όταν έρθει (ο Ιησούς), ο Θεός θα ντρέπεται για εμάς, εάν εμείς ντρεπόμαστε γι’ αυτόν. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Επειδή όποιος ντραπεί για εμένα και τα λόγια μου, γι’ αυτόν ο Υιός του ανθρώπου θα ντραπεί, όταν έρθει μέσα στη δόξα του και του Πατέρα του και των αγίων αγγέλων." (Λουκάς 9: 26)
Δεν πρέπει ποτέ να ντρεπόμαστε για το Ευαγγέλιο - είναι μια πηγή δύναμης. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Επειδή δεν τρέπομαι για το Ευαγγέλιο του Χριστού, για τον λόγο ότι είναι δύναμη Θεού προς σωτηρία σε κάθε έναν που πιστεύει, και στον Ιουδαίο πρώτα και στον Έλληνα." (Επιστολή προς Ρωμαίους 1: 16).
Όταν έρθει (ο Ιησούς), ο Θεός θα ντρέπεται για εμάς, εάν εμείς ντρεπόμαστε γι’ αυτόν. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Επειδή όποιος ντραπεί για εμένα και τα λόγια μου, γι’ αυτόν ο Υιός του ανθρώπου θα ντραπεί, όταν έρθει μέσα στη δόξα του και του Πατέρα του και των αγίων αγγέλων." (Λουκάς 9: 26)
Δεν πρέπει ποτέ να ντρεπόμαστε για το Ευαγγέλιο - είναι μια πηγή δύναμης. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Επειδή δεν τρέπομαι για το Ευαγγέλιο του Χριστού, για τον λόγο ότι είναι δύναμη Θεού προς σωτηρία σε κάθε έναν που πιστεύει, και στον Ιουδαίο πρώτα και στον Έλληνα." (Επιστολή προς Ρωμαίους 1: 16).
Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
Ντροπιασμένος
Κατά τη Δευτέρα Παρουσία, ο Χριστός θα ντρέπεται για μας, εάν εμείς ντρεπόμαστε γι’ Εκείνον. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Επειδή, όποιος ντραπεί για μένα και τα λόγια μου, γι’ αυτόν ο Υιός του ανθρώπου θα ντραπεί, όταν έρθει μέσα στη δόξα του και του Πατέρα του και των άγιων αγγέλων." (Λουκάς 9:26.)
Δεν θα έπρεπε ποτέ να ντρεπόμαστε για το Ευαγγέλιο που είναι μια πηγή δύναμης. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Επειδή, δεν ντρέπομαι το ευαγγέλιο του Χριστού· για τον λόγο ότι, είναι δύναμη Θεού προς σωτηρία σε κάθε έναν που πιστεύει, και στον Ιουδαίο, πρώτα, και στον Έλληνα·" (Προς Ρωμαίους 1:16.).
Κατά τη Δευτέρα Παρουσία, ο Χριστός θα ντρέπεται για μας, εάν εμείς ντρεπόμαστε γι’ Εκείνον. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Επειδή, όποιος ντραπεί για μένα και τα λόγια μου, γι’ αυτόν ο Υιός του ανθρώπου θα ντραπεί, όταν έρθει μέσα στη δόξα του και του Πατέρα του και των άγιων αγγέλων." (Λουκάς 9:26.)
Δεν θα έπρεπε ποτέ να ντρεπόμαστε για το Ευαγγέλιο που είναι μια πηγή δύναμης. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Επειδή, δεν ντρέπομαι το ευαγγέλιο του Χριστού· για τον λόγο ότι, είναι δύναμη Θεού προς σωτηρία σε κάθε έναν που πιστεύει, και στον Ιουδαίο, πρώτα, και στον Έλληνα·" (Προς Ρωμαίους 1:16.).
Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
Νίψιμο Των Ποδών
Ο Ιησούς καθιέρωσε το ιεροτελεστία του νιψίματος των ποδιών ως προετοιμασία για τη συμμετοχή στο δείπνο του Κυρίου (Θεία Κοινωνία). Η Αγία Γραφή αναφέρει: "(Ο Ιησούς) σηκώνεται από το δείπνο και βγάζει τα ιμάτιά του, παίρνοντας δε μια πετσέτα, ζώστηκε ολόγυρα στη μέση. Έρχεται λοιπόν στον Σίμωνα Πέτρο. Κι εκείνος του λέει: Κύριε, εσύ μου πλένεις τα πόδια; Ο Ιησούς αποκρίθηκε και του είπε: Εκείνο που εγώ κάνω, εσύ δεν το ξέρεις τώρα, θα το γνωρίσεις όμως ύστερα από αυτά. Ο Πέτρος λέει σε αυτόν: Δεν θα πλύνεις τα πόδια μου στον αιώνα. Ο Ιησούς αποκρίθηκε και του είπε: Αν δεν σε πλύνω, δεν έχεις μέρος μαζί μου. Ο Σίμωνας Πέτρος λέει σε αυτόν: Κύριε, όχι μονάχα τα πόδια μου, αλλά και τα χέρια και το κεφάλι. Ο Ιησούς λέει σε αυτόν: Εκείνος που είναι λουσμένος δεν έχει ανάγκη παρά να πλύνει μονάχα τα πόδια, επειδή είναι ολόκληρος καθαρός. Εσείς είστε καθαροί, αλλά όχι όλοι. Επειδή ήξερε εκείνον που επρόκειτο να τον παραδώσει. Γι’ αυτό είπε: Δεν είστε όλοι καθαροί. Αφού λοιπόν έπλυνε τα πόδια τους και πήρε τα ιμάτιά του, όταν κάθισε ξανά, τους είπε: Ξέρετε τι σας έκανα; Εσείς με φωνάζετε: Ο δάσκαλος και ο Κύριος. Και καλά λέτε, επειδή είμαι. Αν λοιπόν εγώ, ο Κύριος και ο δάσκαλος, σας έπλυνα τα πόδια κι εσείς χρωστάτε να πλένετε ο ένας τα πόδια του άλλου. Αν τα ξέρετε αυτά, είστε μακάριοι, αν τα κάνετε" (Ιωάννης 13: 4 -17).
Ο Ιησούς καθιέρωσε το ιεροτελεστία του νιψίματος των ποδιών ως προετοιμασία για τη συμμετοχή στο δείπνο του Κυρίου (Θεία Κοινωνία). Η Αγία Γραφή αναφέρει: "(Ο Ιησούς) σηκώνεται από το δείπνο και βγάζει τα ιμάτιά του, παίρνοντας δε μια πετσέτα, ζώστηκε ολόγυρα στη μέση. Έρχεται λοιπόν στον Σίμωνα Πέτρο. Κι εκείνος του λέει: Κύριε, εσύ μου πλένεις τα πόδια; Ο Ιησούς αποκρίθηκε και του είπε: Εκείνο που εγώ κάνω, εσύ δεν το ξέρεις τώρα, θα το γνωρίσεις όμως ύστερα από αυτά. Ο Πέτρος λέει σε αυτόν: Δεν θα πλύνεις τα πόδια μου στον αιώνα. Ο Ιησούς αποκρίθηκε και του είπε: Αν δεν σε πλύνω, δεν έχεις μέρος μαζί μου. Ο Σίμωνας Πέτρος λέει σε αυτόν: Κύριε, όχι μονάχα τα πόδια μου, αλλά και τα χέρια και το κεφάλι. Ο Ιησούς λέει σε αυτόν: Εκείνος που είναι λουσμένος δεν έχει ανάγκη παρά να πλύνει μονάχα τα πόδια, επειδή είναι ολόκληρος καθαρός. Εσείς είστε καθαροί, αλλά όχι όλοι. Επειδή ήξερε εκείνον που επρόκειτο να τον παραδώσει. Γι’ αυτό είπε: Δεν είστε όλοι καθαροί. Αφού λοιπόν έπλυνε τα πόδια τους και πήρε τα ιμάτιά του, όταν κάθισε ξανά, τους είπε: Ξέρετε τι σας έκανα; Εσείς με φωνάζετε: Ο δάσκαλος και ο Κύριος. Και καλά λέτε, επειδή είμαι. Αν λοιπόν εγώ, ο Κύριος και ο δάσκαλος, σας έπλυνα τα πόδια κι εσείς χρωστάτε να πλένετε ο ένας τα πόδια του άλλου. Αν τα ξέρετε αυτά, είστε μακάριοι, αν τα κάνετε" (Ιωάννης 13: 4 -17).
Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
Οδοιπόροι
Ο Θεός δίνει μια ξεχωριστή υπόσχεση ότι θα ανανεώσει τη δύναμη στους “οδοιπόρους”. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Δίνει ισχύ στους εξασθενημένους και αυξάνει τη δύναμη στους αδυνάτους. Οι νέοι όμως θα ατονήσουν και θα αποκάμουν και οι εκλεκτοί νέοι θα εξασθενήσουν ολοκληρωτικά, αλλ’ αυτοί που προσμένουν τον Κύριο θα ανανεώσουν τη δύναμή τους. Θα ανέβουν με φτερούγες σαν αετοί. Θα τρέξουν και δεν θα αποκάμουν. Θα περπατήσουν και δεν θα ατονήσουν." (Ησαΐας 40: 29 – 31).
Ο Θεός δίνει μια ξεχωριστή υπόσχεση ότι θα ανανεώσει τη δύναμη στους “οδοιπόρους”. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Δίνει ισχύ στους εξασθενημένους και αυξάνει τη δύναμη στους αδυνάτους. Οι νέοι όμως θα ατονήσουν και θα αποκάμουν και οι εκλεκτοί νέοι θα εξασθενήσουν ολοκληρωτικά, αλλ’ αυτοί που προσμένουν τον Κύριο θα ανανεώσουν τη δύναμή τους. Θα ανέβουν με φτερούγες σαν αετοί. Θα τρέξουν και δεν θα αποκάμουν. Θα περπατήσουν και δεν θα ατονήσουν." (Ησαΐας 40: 29 – 31).
Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
Οκνηρία
Η επίμονη οκνηρία δεν επιτρέπεται. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "επειδή ακούμε μερικούς ότι περπατούν ανάμεσά σας άτακτα, οι οποίοι καθόλου δεν εργάζονται, αλλά περιεργάζονται. Όμως παραγγέλουμε σε αυτού του είδους τους ανθρώπους και τους προτρέπουμε διαμέσου του Ιησού Χριστού να τρώνε το ψωμί τους εργαζόμενοι με ησυχία." (Επιστολή προς Θεσσαλονικείς Β΄ 3: 11 – 12)
Η επιμέλεια στην εργασία πρέπει να χαρακτηρίζει τον τρόπο ζωής του Χριστιανού. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Φρόντισε με επιμέλεια να παραστήσεις τον εαυτό σου δόκιμο στον Θεό, ως εργάτη που δεν έχει το παραμικρό να ντρέπεται, ο οποίος ορθοτομεί τον λόγο της αληθείας." (Επιστολή προς Τιμόθεο Β΄ 2: 15)
Οι οκνηροί άνθρωποι δεν είναι επιτυχημένοι. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Το οκνηρό χέρι φέρνει φτώχεια. Πλουτίζει όμως το χέρι του επιμελή. Όποιος μαζεύει μέσα στο καλοκαίρι, είναι γιος σύνεσης, ενώ εκείνος που κοιμάται στον θερισμό, είναι γιος ντροπής." (Παροιμίες 10: 4 - 5)
Οι οκνηροί άνθρωποι δεν έχουν καλή κρίση. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Ο οκνηρός λέει: λιοντάρι είναι στον δρόμο, λιοντάρι είναι στις πλατείες. Όπως η πόρτα περιστρέφεται στις στρόφιγγές της, έτσι και ο οκνηρός στο κρεβάτι του. Ο οκνηρός βουτάει το χέρι του στην πιατέλα, βαριέται όμως να το γυρίσει στο στόμα του. Ο οκνηρός νομίζει τον εαυτό του σοφότερο από επτά σοφούς γνωμοδότες." (Παροιμίες 26: 13 - 16)
Ιδού ένα σοβαρό μάθημα για τον οκνηρό που βγαίνει από την ιστορία του μυρμηγκιού. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Πήγαινε στο μυρμήγκι, ω οκνηρέ. Παρατήρησε τους δρόμους του και γίνε σοφός. Αυτό, ενώ δεν έχει άρχοντα, επιστάτη ή κυβερνήτη, ετοιμάζει την τροφή του το καλοκαίρι, μαζεύει τις τροφές του κατά τον θερισμό. Μέχρι πότε θα κοιμάσαι, οκνηρέ; Πότε θα σηκωθείς από τον ύπνο σου; Λίγος ύπνος, λίγος νυσταγμός, λίγο δίπλωμα των χεριών στον ύπνο. Έπειτα η φτώχεια σου έρχεται σαν ταχυδρόμος και η γύμνια σου σαν οπλισμένος άνδρας." (Παροιμίες 6: 6 – 11).
Η επίμονη οκνηρία δεν επιτρέπεται. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "επειδή ακούμε μερικούς ότι περπατούν ανάμεσά σας άτακτα, οι οποίοι καθόλου δεν εργάζονται, αλλά περιεργάζονται. Όμως παραγγέλουμε σε αυτού του είδους τους ανθρώπους και τους προτρέπουμε διαμέσου του Ιησού Χριστού να τρώνε το ψωμί τους εργαζόμενοι με ησυχία." (Επιστολή προς Θεσσαλονικείς Β΄ 3: 11 – 12)
Η επιμέλεια στην εργασία πρέπει να χαρακτηρίζει τον τρόπο ζωής του Χριστιανού. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Φρόντισε με επιμέλεια να παραστήσεις τον εαυτό σου δόκιμο στον Θεό, ως εργάτη που δεν έχει το παραμικρό να ντρέπεται, ο οποίος ορθοτομεί τον λόγο της αληθείας." (Επιστολή προς Τιμόθεο Β΄ 2: 15)
Οι οκνηροί άνθρωποι δεν είναι επιτυχημένοι. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Το οκνηρό χέρι φέρνει φτώχεια. Πλουτίζει όμως το χέρι του επιμελή. Όποιος μαζεύει μέσα στο καλοκαίρι, είναι γιος σύνεσης, ενώ εκείνος που κοιμάται στον θερισμό, είναι γιος ντροπής." (Παροιμίες 10: 4 - 5)
Οι οκνηροί άνθρωποι δεν έχουν καλή κρίση. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Ο οκνηρός λέει: λιοντάρι είναι στον δρόμο, λιοντάρι είναι στις πλατείες. Όπως η πόρτα περιστρέφεται στις στρόφιγγές της, έτσι και ο οκνηρός στο κρεβάτι του. Ο οκνηρός βουτάει το χέρι του στην πιατέλα, βαριέται όμως να το γυρίσει στο στόμα του. Ο οκνηρός νομίζει τον εαυτό του σοφότερο από επτά σοφούς γνωμοδότες." (Παροιμίες 26: 13 - 16)
Ιδού ένα σοβαρό μάθημα για τον οκνηρό που βγαίνει από την ιστορία του μυρμηγκιού. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Πήγαινε στο μυρμήγκι, ω οκνηρέ. Παρατήρησε τους δρόμους του και γίνε σοφός. Αυτό, ενώ δεν έχει άρχοντα, επιστάτη ή κυβερνήτη, ετοιμάζει την τροφή του το καλοκαίρι, μαζεύει τις τροφές του κατά τον θερισμό. Μέχρι πότε θα κοιμάσαι, οκνηρέ; Πότε θα σηκωθείς από τον ύπνο σου; Λίγος ύπνος, λίγος νυσταγμός, λίγο δίπλωμα των χεριών στον ύπνο. Έπειτα η φτώχεια σου έρχεται σαν ταχυδρόμος και η γύμνια σου σαν οπλισμένος άνδρας." (Παροιμίες 6: 6 – 11).
Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
Ομορφιά
Ποιο είδος ομορφιάς αξίζει πραγματικά να έχεις; Η πραγματική ομορφιά βρίσκεται μέσα στο άτομο και έχει θετικές επιπτώσεις και στους άλλους. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Των οποίων ο στολισμός ας είναι όχι ο εξωτερικός, αυτός με το πλέξιμο των τριχών και της περίθεσης των χρυσών αντικειμένων ή της ένδυσης των ιματίων, αλλ’ ο κρυφός άνθρωπος της καρδιάς, κοσμημένος με την αφθαρσία του πράου και ησύχιου πνεύματος, το οποίο μπροστά στον Θεό είναι πολύτιμο." (Α΄ Πέτρου 3:3-4)
Η πραγματική ομορφιά δεν είναι εγωκεντρική, Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Το ίδιο και οι γυναίκες, με ενδυμασία σεμνή, να στολίζουν τον εαυτό τους με συστολή και σωφροσύνη, όχι με πλέγματα ή με χρυσάφι ή μαργαριτάρια ή πολυτελή ενδυμασία· αλλά, με έργα αγαθά (αυτό που ταιριάζει σε γυναίκες, οι οποίες δημόσια φανερώνουν θεοσέβεια)." (Προς Τιμόθεον Α΄ 2:9-10)
Η πραγματική ομορφιά βρίσκεται στον Κύριο. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "κι ας είναι η λαμπρότητα (εβραϊκά: ομορφιά) του Κυρίου του Θεού μας επάνω μας·" (Ψαλμοί 90:17).
Ποιο είδος ομορφιάς αξίζει πραγματικά να έχεις; Η πραγματική ομορφιά βρίσκεται μέσα στο άτομο και έχει θετικές επιπτώσεις και στους άλλους. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Των οποίων ο στολισμός ας είναι όχι ο εξωτερικός, αυτός με το πλέξιμο των τριχών και της περίθεσης των χρυσών αντικειμένων ή της ένδυσης των ιματίων, αλλ’ ο κρυφός άνθρωπος της καρδιάς, κοσμημένος με την αφθαρσία του πράου και ησύχιου πνεύματος, το οποίο μπροστά στον Θεό είναι πολύτιμο." (Α΄ Πέτρου 3:3-4)
Η πραγματική ομορφιά δεν είναι εγωκεντρική, Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Το ίδιο και οι γυναίκες, με ενδυμασία σεμνή, να στολίζουν τον εαυτό τους με συστολή και σωφροσύνη, όχι με πλέγματα ή με χρυσάφι ή μαργαριτάρια ή πολυτελή ενδυμασία· αλλά, με έργα αγαθά (αυτό που ταιριάζει σε γυναίκες, οι οποίες δημόσια φανερώνουν θεοσέβεια)." (Προς Τιμόθεον Α΄ 2:9-10)
Η πραγματική ομορφιά βρίσκεται στον Κύριο. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "κι ας είναι η λαμπρότητα (εβραϊκά: ομορφιά) του Κυρίου του Θεού μας επάνω μας·" (Ψαλμοί 90:17).
Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
Ομοφυλοφιλία
Τι διδάσκει η Αγία Γραφή για την ομοφυλοφιλία; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Γι’ αυτό ο Θεός τους παρέδωσε σε πάθη ατιμίας, επειδή και οι γυναίκες τους αντικατέστησαν τη φυσική χρήση με την αφύσικη. Παρόμοια δε και οι άντρες αφήνοντας τη φυσική χρήση της γυναίκας άναψαν μέσα τους από την επιθυμία τους ο ένας προς τον άλλον, κάνοντας την ασχημοσύνη, αρσενικοί σε αρσενικούς και απολαμβάνοντας στον εαυτό τους την πρέπουσα αντιμισθία της πλάνης τους." (Επιστολή προς Ρωμαίους 1: 26 – 27)
Είναι η άσκηση της ομοφυλοφιλίας αμαρτία; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και με άρρενα δεν θα συνευρεθείς, όπως με γυναίκα. Είναι βδέλυγμα." (Λευιτικό 18: 22)
Μπορεί ένας εν ενεργεία ομοφυλόφιλος να βρεθεί στη Βασιλεία του Θεού; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Ή δεν ξέρετε ότι οι άδικοι δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού; Μην πλανιέστε. Ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε κίναιδοι ούτε αρσενοκοίτες ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες ούτε μέθυσοι ούτε κακολόγοι ούτε άρπαγες δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού." (Επιστολή προς Κορινθίους Α΄ 6: 9)
Όπως όλοι οι αμαρτωλοί, οι εν ενεργεία ομοφυλόφιλοι καλούνται να μετανοήσουν. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "ο νόμος δεν τέθηκε για τον δίκαιο, αλλά για τους ανόμους … πόρνους, αρσενοκοίτες, δουλέμπορους, ψεύτες, επίορκους και οτιδήποτε άλλο αντιβαίνει στην υγιαίνουσα διδασκαλία, σύμφωνα με το Ευαγγέλιο της δόξας του μακαρίου Θεού, που μου έχει εμπιστευθεί." (Επιστολή προς Τιμόθεο Α΄ 1: 9 – 11)
Κάθε αμαρτία πρέπει να σταματήσει, και χρειάζεται η συγχώρεση του Θεού. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και μερικοί υπήρξατε τέτοιοι, αλλά λουστήκατε, αλλ’ αγιαστήκατε, αλλά δικαιωθήκατε στο όνομα του Κυρίου Ιησού και με το Πνεύμα του Θεού μας." (Α΄ Επιστολή προς Κορινθίους 6: 11)
Υπάρχει ελπίδα για τους εν ενεργεία ομοφυλόφιλους. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Πειρασμός δεν σας κατέλαβε, παρά μονάχα ανθρώπινος. Όμως είναι πιστός ο Θεός, ο οποίος δεν θα σας αφήσει να πειραστείτε περισσότερο από τη δύναμή σας, αλλά μαζί με τον πειρασμό θα κάνει και την έκβαση, ώστε να μπορείτε να υποφέρετε." (Επιστολή προς Κορινθίους Α΄ 10: 13)
Εάν είσαι εν ενεργεία ομοφυλόφιλος, τι πρέπει να κάνεις;
Αρχικά αναγνώρισε την αμαρτία σου. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Πλύνε με περισσότερο και περισσότερο από την ανομία μου και από την αμαρτία μου καθάρισέ με. Επειδή εγώ γνωρίζω τα ανομήματά μου και η αμαρτία μου είναι μπροστά μου συνεχώς." (Ψαλμός 51: 2 – 4)
Δεύτερον, ζήτα συγχώρεση για την αμαρτία σου. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Ράντισε με ύσσωπο και θα είμαι καθαρός· πλύνε με και θα είμαι λευκότερος από χιόνι. Κάνε με να ακούσω αγαλλίαση και ευφροσύνη, για να ευφραθούν τα κόκαλα που έσπασες. Απόστρεψε το πρόσωπό σου από τις αμαρτίες μου και εξάλειψε όλες τις ανομίες μου. Κτίσε μέσα μου, Θεέ, μια καθαρή καρδιά· κι ένα ευθύ πνεύμα ανανέωσε στα βάθη μου. Μη με απορρίψεις από το πρόσωπό σου· και το πνεύμα σου το άγιο μην το αφαιρέσεις από μένα. Απόδωσέ μου την αγαλλίαση της σωτηρίας σου και με ηγεμονικό πνεύμα στήριξέ με." (Ψαλμός 51: 7 – 12)
Τρίτον, να πιστέψεις ότι ο Θεός σε έχει συγχωρήσει πράγματι και διώξε το αίσθημα της ενοχής. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Μακάριος εκείνος, του οποίου συγχωρέθηκε η παράβαση, του οποίου σκεπάστηκε η αμαρτία. Μακάριος ο άνθρωπος, στον οποίο ο Κύριος δεν λογαριάζει ανομία και στο πνεύμα του οποίου δεν υπάρχει δόλος. Όταν αποσιώπησα, τα κόκαλά μου πάλιωσαν από τον ολολυγμό μου όλη την ημέρα, επειδή ημέρα και νύχτα το χέρι σου έγινε βαρύ επάνω μου· η υγρότητά μου μεταβλήθηκε σε καλοκαιριάτικη ξηρασία. Την αμαρτία μου φανέρωσα σε σένα και την ανομία μου δεν έκρυψα· είπα: Στον Κύριο θα εξομολογηθώ τις παραβάσεις μου· κι εσύ συγχώρησες την ανομία της αμαρτίας μου· Γι’ αυτό κάθε όσιος θα προσεύχεται σε σένα σε πρέποντα καιρό· βέβαια, σε κατακλυσμό πολλών νερών, αυτά δεν θα τον αγγίζουν." (Ψαλμός 32: 1 – 6).
Τι διδάσκει η Αγία Γραφή για την ομοφυλοφιλία; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Γι’ αυτό ο Θεός τους παρέδωσε σε πάθη ατιμίας, επειδή και οι γυναίκες τους αντικατέστησαν τη φυσική χρήση με την αφύσικη. Παρόμοια δε και οι άντρες αφήνοντας τη φυσική χρήση της γυναίκας άναψαν μέσα τους από την επιθυμία τους ο ένας προς τον άλλον, κάνοντας την ασχημοσύνη, αρσενικοί σε αρσενικούς και απολαμβάνοντας στον εαυτό τους την πρέπουσα αντιμισθία της πλάνης τους." (Επιστολή προς Ρωμαίους 1: 26 – 27)
Είναι η άσκηση της ομοφυλοφιλίας αμαρτία; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και με άρρενα δεν θα συνευρεθείς, όπως με γυναίκα. Είναι βδέλυγμα." (Λευιτικό 18: 22)
Μπορεί ένας εν ενεργεία ομοφυλόφιλος να βρεθεί στη Βασιλεία του Θεού; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Ή δεν ξέρετε ότι οι άδικοι δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού; Μην πλανιέστε. Ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε κίναιδοι ούτε αρσενοκοίτες ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες ούτε μέθυσοι ούτε κακολόγοι ούτε άρπαγες δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού." (Επιστολή προς Κορινθίους Α΄ 6: 9)
Όπως όλοι οι αμαρτωλοί, οι εν ενεργεία ομοφυλόφιλοι καλούνται να μετανοήσουν. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "ο νόμος δεν τέθηκε για τον δίκαιο, αλλά για τους ανόμους … πόρνους, αρσενοκοίτες, δουλέμπορους, ψεύτες, επίορκους και οτιδήποτε άλλο αντιβαίνει στην υγιαίνουσα διδασκαλία, σύμφωνα με το Ευαγγέλιο της δόξας του μακαρίου Θεού, που μου έχει εμπιστευθεί." (Επιστολή προς Τιμόθεο Α΄ 1: 9 – 11)
Κάθε αμαρτία πρέπει να σταματήσει, και χρειάζεται η συγχώρεση του Θεού. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και μερικοί υπήρξατε τέτοιοι, αλλά λουστήκατε, αλλ’ αγιαστήκατε, αλλά δικαιωθήκατε στο όνομα του Κυρίου Ιησού και με το Πνεύμα του Θεού μας." (Α΄ Επιστολή προς Κορινθίους 6: 11)
Υπάρχει ελπίδα για τους εν ενεργεία ομοφυλόφιλους. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Πειρασμός δεν σας κατέλαβε, παρά μονάχα ανθρώπινος. Όμως είναι πιστός ο Θεός, ο οποίος δεν θα σας αφήσει να πειραστείτε περισσότερο από τη δύναμή σας, αλλά μαζί με τον πειρασμό θα κάνει και την έκβαση, ώστε να μπορείτε να υποφέρετε." (Επιστολή προς Κορινθίους Α΄ 10: 13)
Εάν είσαι εν ενεργεία ομοφυλόφιλος, τι πρέπει να κάνεις;
Αρχικά αναγνώρισε την αμαρτία σου. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Πλύνε με περισσότερο και περισσότερο από την ανομία μου και από την αμαρτία μου καθάρισέ με. Επειδή εγώ γνωρίζω τα ανομήματά μου και η αμαρτία μου είναι μπροστά μου συνεχώς." (Ψαλμός 51: 2 – 4)
Δεύτερον, ζήτα συγχώρεση για την αμαρτία σου. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Ράντισε με ύσσωπο και θα είμαι καθαρός· πλύνε με και θα είμαι λευκότερος από χιόνι. Κάνε με να ακούσω αγαλλίαση και ευφροσύνη, για να ευφραθούν τα κόκαλα που έσπασες. Απόστρεψε το πρόσωπό σου από τις αμαρτίες μου και εξάλειψε όλες τις ανομίες μου. Κτίσε μέσα μου, Θεέ, μια καθαρή καρδιά· κι ένα ευθύ πνεύμα ανανέωσε στα βάθη μου. Μη με απορρίψεις από το πρόσωπό σου· και το πνεύμα σου το άγιο μην το αφαιρέσεις από μένα. Απόδωσέ μου την αγαλλίαση της σωτηρίας σου και με ηγεμονικό πνεύμα στήριξέ με." (Ψαλμός 51: 7 – 12)
Τρίτον, να πιστέψεις ότι ο Θεός σε έχει συγχωρήσει πράγματι και διώξε το αίσθημα της ενοχής. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Μακάριος εκείνος, του οποίου συγχωρέθηκε η παράβαση, του οποίου σκεπάστηκε η αμαρτία. Μακάριος ο άνθρωπος, στον οποίο ο Κύριος δεν λογαριάζει ανομία και στο πνεύμα του οποίου δεν υπάρχει δόλος. Όταν αποσιώπησα, τα κόκαλά μου πάλιωσαν από τον ολολυγμό μου όλη την ημέρα, επειδή ημέρα και νύχτα το χέρι σου έγινε βαρύ επάνω μου· η υγρότητά μου μεταβλήθηκε σε καλοκαιριάτικη ξηρασία. Την αμαρτία μου φανέρωσα σε σένα και την ανομία μου δεν έκρυψα· είπα: Στον Κύριο θα εξομολογηθώ τις παραβάσεις μου· κι εσύ συγχώρησες την ανομία της αμαρτίας μου· Γι’ αυτό κάθε όσιος θα προσεύχεται σε σένα σε πρέποντα καιρό· βέβαια, σε κατακλυσμό πολλών νερών, αυτά δεν θα τον αγγίζουν." (Ψαλμός 32: 1 – 6).
Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.