Ψυχαγωγία
Ποια πρέπει να είναι τα κριτήριά μας για να επιλέξουμε οποιαδήποτε μορφή ψυχαγωγίας όπως: βιβλία, μουσική, τηλεόραση και κινηματογράφο. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Τέλος, αδελφοί μου, όσα είναι αληθινά, όσα είναι σεμνά, όσα είναι δίκαια, όσα είναι καθαρά, όσα είναι προσφιλή, όσα έχουν καλή φήμη, αν υπάρχει κάποια αρετή κι αν υπάρχει κάποιος έπαινος, αυτά να συλλογίζεστε." (Επιστολή προς Φιλιππησίους 4: 8)
Να αποφύγεις τις ακατάλληλες ασχολίες. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Δεν θα βάλω μπροστά στα μάτια μου πονηρό πράγμα· μισώ εκείνους που πράττουν παρανομίες· τίποτε απ’ αυτά δεν θα κολληθεί σε μένα." (Ψαλμός 101: 3)
Δεν γίνεται να απολαμβάνουμε τις κοσμικές διασκεδάσεις και να είμαστε ακόμα φίλοι του Θεού. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Μοιχοί και μοιχαλίδες, δεν ξέρετε ότι η φιλία του κόσμου είναι έχθρα προς τον Θεό; Όποιος, λοιπόν, θελήσει να είναι φίλος του κόσμου, γίνεται εχθρός του Θεού." (Επιστολή Ιακώβου 4: 4)
Ποιες είναι μερικές επιζήμιες κοσμικές διασκεδάσεις; Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Είναι δε φανερά τα έργα της σάρκας, τα οποία είναι: μοιχεία, πορνεία, ακαθαρσία, ασέλγεια, ειδωλολατρία, φαρμακεία, έχθρες, φιλονικίες, ζηλοτυπίες, θυμοί, διαπληκτισμοί, διχοστασίες, αιρέσεις, φθόνοι, μέθες, γλεντοκόπια και τα παρόμοια με αυτά· για τα οποία σας λέω από πριν, όπως και σας είχα προείπει, ότι αυτοί που τα πράττουν αυτά, βασιλεία Θεού δεν θα κληρονομήσουν." (Επιστολή προς Γαλάτας 5:19 – 21)
Ο ορισμός των κοσμικών διασκεδάσεων είναι ευρύτερος: Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Μην αγαπάτε τον κόσμο, ούτε αυτά που υπάρχουν μέσα στον κόσμο. Αν κάποιος αγαπάει τον κόσμο, η αγάπη του Πατέρα δεν υπάρχει μέσα σ’ αυτόν. Επειδή κάθε τι που υπάρχει μέσα στον κόσμο: Η επιθυμία της σάρκας και η επιθυμία των ματιών και η αλαζονεία του βίου δεν είναι από τον Πατέρα, αλλά από τον κόσμο. Και ο κόσμος παρέρχεται και η επιθυμία του· εκείνος, όμως, που πράττει το θέλημα του Θεού, μένει στον αιώνα." (Α΄ Επιστολή Ιωάννη 2:15 – 17)
Όλα όσα κάνουμε πρέπει να βρίσκονται σε αρμονία με το όνομα του Χριστού. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Και κάθε τι, ό,τι κι αν κάνετε, με λόγο ή με έργο, όλα να τα κάνετε στο όνομα του Κυρίου Ιησού, ευχαριστώντας διαμέσου αυτού τον Θεό και Πατέρα." (Προς Κολοσσαείς 3: 17).
Αγαπητά μέλη και επισκέπτες, καλώς ήρθατε στο ανανεωμένο μας φόρουμ!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!
ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
Συντονιστές: Νίκος, Anastasios68, johnge
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.
Re: ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
Ωριμότητα
Η πνευματική ωριμότητα ξεκινά με τα βασικά, και προχωρά προς μία βαθύτερη κατανόηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Γι’ αυτό, αφού αφήσουμε την αρχική διδασκαλία του Χριστού, ας προχωρούμε προς την τελειότητα, χωρίς να βάζουμε εξαρχής θεμέλιο μετάνοιας από νεκρά έργα, και πίστης στον Θεό." (Επιστολή προς Εβραίους 6: 1)
Η πνευματική ωριμότητα είναι μια διαδικασία που παίρνει χρόνο και παραμερίζει τις προσωπικές μας επιθυμίες. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Αδελφοί, κι εγώ δεν μπόρεσα να σας μιλήσω ως προς πνευματικούς ανθρώπους, αλλ’ ως προς σαρκικούς, ως προς νήπια εν Χριστώ. Σας πότισα γάλα και όχι στέρεη τροφή. Επειδή δεν μπορούσατε ακόμα να τη δεχθείτε. Αλλ’ ούτε τώρα ακόμα μπορείτε, για τον λόγο ότι είστε ακόμα σαρκικοί. Επειδή ενώ υπάρχει ανάμεσά σας φθόνος και φιλονικία και διχόνοια δεν είστε σαρκικοί και περπατάτε κατά άνθρωπο; Επειδή όταν κάποιος λέει: Εγώ μεν είμαι του Παύλου. Και άλλος: Εγώ είμαι του Απολλώ. Δεν είστε σαρκικοί;" (Επιστολή προς Κορινθίους Α΄ 3: 1 – 4)
Η πνευματική ωριμότητα αφήνει στην άκρη την παιδιάστικη πνευματική συμπεριφορά. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Όταν ήμουν νήπιος, μιλούσα ως νήπιος, σκεφτόμουν ως νήπιος, είχα κρίση ως νήπιος. Όταν όμως έγινα άνδρας, έβαλα κατά μέρος εκείνα που έχει το νήπιο." (Επιστολή προς Κορινθίους 13: 11).
Η πνευματική ωριμότητα ξεκινά με τα βασικά, και προχωρά προς μία βαθύτερη κατανόηση. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Γι’ αυτό, αφού αφήσουμε την αρχική διδασκαλία του Χριστού, ας προχωρούμε προς την τελειότητα, χωρίς να βάζουμε εξαρχής θεμέλιο μετάνοιας από νεκρά έργα, και πίστης στον Θεό." (Επιστολή προς Εβραίους 6: 1)
Η πνευματική ωριμότητα είναι μια διαδικασία που παίρνει χρόνο και παραμερίζει τις προσωπικές μας επιθυμίες. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Αδελφοί, κι εγώ δεν μπόρεσα να σας μιλήσω ως προς πνευματικούς ανθρώπους, αλλ’ ως προς σαρκικούς, ως προς νήπια εν Χριστώ. Σας πότισα γάλα και όχι στέρεη τροφή. Επειδή δεν μπορούσατε ακόμα να τη δεχθείτε. Αλλ’ ούτε τώρα ακόμα μπορείτε, για τον λόγο ότι είστε ακόμα σαρκικοί. Επειδή ενώ υπάρχει ανάμεσά σας φθόνος και φιλονικία και διχόνοια δεν είστε σαρκικοί και περπατάτε κατά άνθρωπο; Επειδή όταν κάποιος λέει: Εγώ μεν είμαι του Παύλου. Και άλλος: Εγώ είμαι του Απολλώ. Δεν είστε σαρκικοί;" (Επιστολή προς Κορινθίους Α΄ 3: 1 – 4)
Η πνευματική ωριμότητα αφήνει στην άκρη την παιδιάστικη πνευματική συμπεριφορά. Η Αγία Γραφή αναφέρει: "Όταν ήμουν νήπιος, μιλούσα ως νήπιος, σκεφτόμουν ως νήπιος, είχα κρίση ως νήπιος. Όταν όμως έγινα άνδρας, έβαλα κατά μέρος εκείνα που έχει το νήπιο." (Επιστολή προς Κορινθίους 13: 11).
Κύριε είσαι παντογνώστης. Γνωρίζεις πολύ καλά ότι Σε αγαπώ. Αξίωσέ με να Σε υπηρετώ με αφοσίωση και με αγάπη μέχρι την τελευταία μου αναπνοή.