Αγαπητά μέλη και επισκέπτες, καλώς ήρθατε στο ανανεωμένο μας φόρουμ!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!
Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Συντονιστές: Νίκος, Anastasios68, johnge
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω τότε Νίκο μου τότε αλλά τώρα τρέχουμε και δε φτάνουμε.
Το Κρι Κρι (Αγρίμη) που λέμε στα μερή μου και ο Σταυραετός δεν πεθαίνουν εύκολα. Έτσι και ο ΕΛΛΗΝΑΣ δε θα τα παρατήσει τόσο εύκολα θα ξαναπετάξει σαν τον Αετό και θα ξανατρέξει σαν το Κρι Κρι.
Μόνο να υπάρχει Πίστη Δύναμη και Θέληση.
Το Κρι Κρι (Αγρίμη) που λέμε στα μερή μου και ο Σταυραετός δεν πεθαίνουν εύκολα. Έτσι και ο ΕΛΛΗΝΑΣ δε θα τα παρατήσει τόσο εύκολα θα ξαναπετάξει σαν τον Αετό και θα ξανατρέξει σαν το Κρι Κρι.
Μόνο να υπάρχει Πίστη Δύναμη και Θέληση.
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
- Anastasios68
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 3953
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 26, 2012 10:31 am
- 12
- Τοποθεσία: Πεύκη
- Έχει ευχαριστήσει: 452 φορές
- Έλαβε ευχαριστία: 28 φορές
- Επικοινωνία:
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Κάποτε ήταν κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας ένας άντρας μικρός το δέμας, μεγάλος όμως στο πνεύμα, στο ήθος και τη γνώση: ο Αθανάσιος Κανελλόπουλος, ο Θεός ας αναπαύει την ψυχή του. Ήταν καθηγητής της Νομικής σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών όταν πήρε την εξουσία της χώρας μας η χούντα των συνταγματαρχών. Θεώρησε καθήκον του και το έπραξε άμεσα να παραιτηθεί από τη θέση του και να σταθεί απέναντι στο καθεστώς εκείνο που έκανε μεγάλο κακό στην πατρίδα μας και ακόμα μεγαλύτερο στην Εκκλησία μας, καθώς σφετερίστηκε σε μεγάλο βαθμό την πίστη του λαού και έδωσε δικαιολογίες σε όλους τους εχθρούς Της για να την πολεμήσουν.
Όταν έγιναν οι εκλογές, στην ίδια θέση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου ήταν ένας άνθρωπος που ύμνησε τη χούντα και υπήρξε πρόεδρος της οργάνωσης νεολαίας της!
Δεν θέλω να δικαιολογηθώ, αλλά πιστεύω πως δεν υπήρχε άλλη επιλογή πέρα από τον ΣΥΡΙΖΑ στις τελευταίες εκλογές, καθώς προσωπικά προτιμώ τον δηλωμένο εχθρό παρά τον ψεύτικο φίλο. Δεν μετανιώνω για την επιλογή μου, θεωρώ πως θα υπάρξει αναγέννηση της παρουσίας της Εκκλησίας μας μέσα στον λαό. Θεωρώ πως ακόμα και ο σημερινοί πολέμιοι θα μεταστραφούν. Προτιμώ πάντοτε τον τελώνη, παρά τον φαρισαίο. Και για εμένα «φαρισαίοι» ήταν οι δήθεν χριστιανοί που έκαναν και κάνουν το σημείο του Σταυρού μπροστά στις κάμερες προς άγρα ψήφων, πίσω όμως από αυτές πράττουν τα ακριβώς αντίθετα!
Όταν έγιναν οι εκλογές, στην ίδια θέση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου ήταν ένας άνθρωπος που ύμνησε τη χούντα και υπήρξε πρόεδρος της οργάνωσης νεολαίας της!
Δεν θέλω να δικαιολογηθώ, αλλά πιστεύω πως δεν υπήρχε άλλη επιλογή πέρα από τον ΣΥΡΙΖΑ στις τελευταίες εκλογές, καθώς προσωπικά προτιμώ τον δηλωμένο εχθρό παρά τον ψεύτικο φίλο. Δεν μετανιώνω για την επιλογή μου, θεωρώ πως θα υπάρξει αναγέννηση της παρουσίας της Εκκλησίας μας μέσα στον λαό. Θεωρώ πως ακόμα και ο σημερινοί πολέμιοι θα μεταστραφούν. Προτιμώ πάντοτε τον τελώνη, παρά τον φαρισαίο. Και για εμένα «φαρισαίοι» ήταν οι δήθεν χριστιανοί που έκαναν και κάνουν το σημείο του Σταυρού μπροστά στις κάμερες προς άγρα ψήφων, πίσω όμως από αυτές πράττουν τα ακριβώς αντίθετα!
«ὃς δ' ἂν εἲπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ, ῥακά, ἒνοχος ἒσται τῷ συνεδρίῳ»
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Ιερώνυμος: Όσοι ελπίζουν ότι οι ξένοι θα μας σώσουν είναι γελασμένοι [Βίντεο]

Μήνυμα να πάρουμε την τύχη στα χέρια μας, καθώς οι ξένοι δεν θα μας σώσουν, έστειλε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, μιλώντας στην τελετή έναρξης του Ελεύθερου Πανεπιστημίου του Δήμου Πεντέλης, στο Πολιτιστικό κέντρο Μελισσίων.
Στην τελετή έναρξης παρέστη ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, εκπρόσωποι της πολιτικής, του δικαστικού σώματος, ακαδημαϊκοί και μέλη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και πλήθος κόσμου.
Ο Αρχιεπίσκοπος δήλωσε ξαφνιασμένος ευχάριστα από την ομιλία του Δημάρχου κ. Δημητρίου Στεργίου – Καψάλη, διότι δεν γνώριζε με τόσες λεπτομέρειες την ιστορία αυτής της περιοχής.
Σε άλλο σημείο ο κ. Ιερώνυμος τόνισε ότι: »Μου δόθηκε η ευκαιρία να δω τον κόπο και τον μόχθο των εργασιών που γίνονται μέσα στο δήμο και ακόμα πιο συγκινητικό είναι οι προοπτικές. Διότι στην πατρίδα μας σήμερα αυτό που λείπει είναι το όραμα. Το όραμα δεν είναι σαφές, δεν το πιστεύουμε διότι δεν έχουμε εμπειρίες, δεν έχουμε χειροπιαστά πράγματα.»
»Δημιουργούνται τέτοιες οάσεις στην Ελλάδα, το ανοιχτό πανεπιστήμιο σήμερα εδώ στην Πεντέλη. Οι προσκλήσεις που έρχονται από όλη την Ελλάδα είναι παρήγορες και αισιόδοξες, διότι δεν πρέπει να αφήσουμε στα χέρια άλλων ανθρώπων την χάραξη των γραμμών και την υλοποίηση των προγραμμάτων», συμπλήρωσε ο Αρχιεπίσκοπος.
Κλείνοντας ο κ. Ιερώνυμος υπογράμμισε: «Όσοι ελπίζουν ότι οι ξένοι θα μας σώσουνε είναι γελασμένοι, μπορεί να βοηθήσουν. Καλά είναι τα αιτήματα προς τα έξω, άλλα αν δεν μπορέσουμε όλοι μαζί να πιάσουμε τα προβλήματα και να τα χαλιναγωγήσουμε δεν λύνονται τα προβλήματα.»(romfea.gr)
[youtube]ercqFaJI_sQ[/youtube]
http://apocalypsejohn.com/ieronimos-osi ... ni-vinteo/

Μήνυμα να πάρουμε την τύχη στα χέρια μας, καθώς οι ξένοι δεν θα μας σώσουν, έστειλε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, μιλώντας στην τελετή έναρξης του Ελεύθερου Πανεπιστημίου του Δήμου Πεντέλης, στο Πολιτιστικό κέντρο Μελισσίων.
Στην τελετή έναρξης παρέστη ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, εκπρόσωποι της πολιτικής, του δικαστικού σώματος, ακαδημαϊκοί και μέλη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και πλήθος κόσμου.
Ο Αρχιεπίσκοπος δήλωσε ξαφνιασμένος ευχάριστα από την ομιλία του Δημάρχου κ. Δημητρίου Στεργίου – Καψάλη, διότι δεν γνώριζε με τόσες λεπτομέρειες την ιστορία αυτής της περιοχής.
Σε άλλο σημείο ο κ. Ιερώνυμος τόνισε ότι: »Μου δόθηκε η ευκαιρία να δω τον κόπο και τον μόχθο των εργασιών που γίνονται μέσα στο δήμο και ακόμα πιο συγκινητικό είναι οι προοπτικές. Διότι στην πατρίδα μας σήμερα αυτό που λείπει είναι το όραμα. Το όραμα δεν είναι σαφές, δεν το πιστεύουμε διότι δεν έχουμε εμπειρίες, δεν έχουμε χειροπιαστά πράγματα.»
»Δημιουργούνται τέτοιες οάσεις στην Ελλάδα, το ανοιχτό πανεπιστήμιο σήμερα εδώ στην Πεντέλη. Οι προσκλήσεις που έρχονται από όλη την Ελλάδα είναι παρήγορες και αισιόδοξες, διότι δεν πρέπει να αφήσουμε στα χέρια άλλων ανθρώπων την χάραξη των γραμμών και την υλοποίηση των προγραμμάτων», συμπλήρωσε ο Αρχιεπίσκοπος.
Κλείνοντας ο κ. Ιερώνυμος υπογράμμισε: «Όσοι ελπίζουν ότι οι ξένοι θα μας σώσουνε είναι γελασμένοι, μπορεί να βοηθήσουν. Καλά είναι τα αιτήματα προς τα έξω, άλλα αν δεν μπορέσουμε όλοι μαζί να πιάσουμε τα προβλήματα και να τα χαλιναγωγήσουμε δεν λύνονται τα προβλήματα.»(romfea.gr)
[youtube]ercqFaJI_sQ[/youtube]
http://apocalypsejohn.com/ieronimos-osi ... ni-vinteo/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Anastasios68 την Τετ Φεβ 10, 2016 12:36 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Αλλαγή των εισαγωγικών στην Ελληνική μορφή, επισήμανση της πηγής, προσθήκη κενών μεταξύ εικόνας - βίντεο και κειμένων.
Λόγος: Αλλαγή των εισαγωγικών στην Ελληνική μορφή, επισήμανση της πηγής, προσθήκη κενών μεταξύ εικόνας - βίντεο και κειμένων.
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Ιερώνυμος: Βγάζουν έξω από τα σχολεία τους ήρωες του '21

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος κατά την εκδήλωση για τα είκοσι χρόνια του Κέντρου Οικουμενικού Ελληνισμού, δήλωσε:
«Ο Ελληνισμός έξω από την Ελλάδα είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο το οποίο συνήθως προσπερνάμε», ενώ υπογράμμισε: «Σκέφτηκα πως αν κάναμε μία επίσκεψη σήμερα σε ένα οποιοδήποτε σχολείο και.....
δείξουμε τις μορφές των Κολοκοτρώνη ή Καραΐσκάκη τα παιδιά θα απορήσουν. Διότι θεωρείται υποτιμητικό αυτές οι μορφές να στολίζουν τους τοίχους των σχολείων μας και είναι πλέον πεταμένες στις αποθήκες. Αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει να μας προβληματίσει. Να αναρωτηθούμε για ποιο λόγο δεν υπάρχουν σήμερα αξίες. Πιστεύουμε ότι οι αξίες μπορούν να αγοραστούν στο σουπερ μαρκετ. Οι αξίες, όμως, δεν αγοράζονται. Θέλουν αγώνα, αίμα, προσπάθεια. Και αυτό είναι δύσκολο να το συναντήσουμε σήμερα».
http://ellpalmos.blogspot.gr/2016/02/21.html#more

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος κατά την εκδήλωση για τα είκοσι χρόνια του Κέντρου Οικουμενικού Ελληνισμού, δήλωσε:
«Ο Ελληνισμός έξω από την Ελλάδα είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο το οποίο συνήθως προσπερνάμε», ενώ υπογράμμισε: «Σκέφτηκα πως αν κάναμε μία επίσκεψη σήμερα σε ένα οποιοδήποτε σχολείο και.....
δείξουμε τις μορφές των Κολοκοτρώνη ή Καραΐσκάκη τα παιδιά θα απορήσουν. Διότι θεωρείται υποτιμητικό αυτές οι μορφές να στολίζουν τους τοίχους των σχολείων μας και είναι πλέον πεταμένες στις αποθήκες. Αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει να μας προβληματίσει. Να αναρωτηθούμε για ποιο λόγο δεν υπάρχουν σήμερα αξίες. Πιστεύουμε ότι οι αξίες μπορούν να αγοραστούν στο σουπερ μαρκετ. Οι αξίες, όμως, δεν αγοράζονται. Θέλουν αγώνα, αίμα, προσπάθεια. Και αυτό είναι δύσκολο να το συναντήσουμε σήμερα».
http://ellpalmos.blogspot.gr/2016/02/21.html#more
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Η Άγκυρα προκαλεί επάνω στους νεκρούς του ΠΝ: Αμφισβητεί το δικαίωμα της Ελλάδας να τους περισυλλέξει

ΜΕ ΝΟΤΑΜ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑΡΟ
Τη στιγμή που βρίσκεται σε εξέλιξη η έρευνα για τον εντοπισμό και την περισυλλογή των σορών των τριών αξιωματικών του μοιραίου ελικοπτέρου AB-212 που συνετρίβη στην Κίναρο, η Τουρκία εξέδωσε ΝΟΤΑΜ με την οποία αμφισβητεί την περιοχή έρευνας και διάσωσης γύρω από τη νησίδα. Πρόκειται για μία πρόκληση άνευ προηγουμένου.
Όπως είπε πρίν από λίγο ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης ενημερώνοντας τους δημοσιογράφους για την τραγωδία μαζί με τον αναπληρωτή υπουργό Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Βίτσα (ο Πάνος Καμμένος βρίσκεται στις Βρυξέλλες και επιστρέφει επειγόντως) οι ελληνικές αρχές στις 4:05 τα ξημερώματα εξέδωσαν ΝΟΤΑΜ προκειμένου να εκτελέσουν την επιχείρηση έρευνας και διάσωσης στην περιοχή όπου κατέπεσε το ελικόπτερο του Πολεμικού Ναυτικού.
Πάνω σε αυτή «πάτησε» η Άγκυρα για να εκδόσει δική της ΝΟΤΑΜ και να αμφισβητήσει την ελληνική, λέγοντας πώς θα πρέπει να αναφέρονται στα τουρκικά ραντάρ τα μέσα που συμμετέχουν στις έρευνες. Ο κ. Αποστολάκης είπε πώς αυτό δεν συμβαίνει για πρώτη φορά.
Ωστόσο, μπορεί η τουρκική ΝΟΤΑΜ να αγνοήθηκε, αλλά η Άγκυρα απέδειξε πώς δεν καταλαβαίνει τίποτα μπροστά στην αμφισβήτηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας στο Αιγαίο και στις αξιώσεις που προβάλει.
Αυτή είναι η τουρκική ΝΟΤΑΜ:
http://www.triklopodia.gr/%CE%B7-%CE%AC ... %8D%CF%82/

ΜΕ ΝΟΤΑΜ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑΡΟ
Τη στιγμή που βρίσκεται σε εξέλιξη η έρευνα για τον εντοπισμό και την περισυλλογή των σορών των τριών αξιωματικών του μοιραίου ελικοπτέρου AB-212 που συνετρίβη στην Κίναρο, η Τουρκία εξέδωσε ΝΟΤΑΜ με την οποία αμφισβητεί την περιοχή έρευνας και διάσωσης γύρω από τη νησίδα. Πρόκειται για μία πρόκληση άνευ προηγουμένου.
Όπως είπε πρίν από λίγο ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης ενημερώνοντας τους δημοσιογράφους για την τραγωδία μαζί με τον αναπληρωτή υπουργό Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Βίτσα (ο Πάνος Καμμένος βρίσκεται στις Βρυξέλλες και επιστρέφει επειγόντως) οι ελληνικές αρχές στις 4:05 τα ξημερώματα εξέδωσαν ΝΟΤΑΜ προκειμένου να εκτελέσουν την επιχείρηση έρευνας και διάσωσης στην περιοχή όπου κατέπεσε το ελικόπτερο του Πολεμικού Ναυτικού.
Πάνω σε αυτή «πάτησε» η Άγκυρα για να εκδόσει δική της ΝΟΤΑΜ και να αμφισβητήσει την ελληνική, λέγοντας πώς θα πρέπει να αναφέρονται στα τουρκικά ραντάρ τα μέσα που συμμετέχουν στις έρευνες. Ο κ. Αποστολάκης είπε πώς αυτό δεν συμβαίνει για πρώτη φορά.
Ωστόσο, μπορεί η τουρκική ΝΟΤΑΜ να αγνοήθηκε, αλλά η Άγκυρα απέδειξε πώς δεν καταλαβαίνει τίποτα μπροστά στην αμφισβήτηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας στο Αιγαίο και στις αξιώσεις που προβάλει.
Αυτή είναι η τουρκική ΝΟΤΑΜ:
http://www.triklopodia.gr/%CE%B7-%CE%AC ... %8D%CF%82/
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Ιερώνυμος: Οι πρόσφυγες θα εγκλωβιστούν στην Ελλάδα … δυστυχώς τα πράγματα είναι σχεδιασμένα!

Σε μια σπάνια βραδινή έξοδό του στο θέατρο Άνεσις, όπου παρακολούθησε τη θεατρική παράσταση «Έγκλημα και Τιμωρία», ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος φάνηκε ανήσυχος και προβληματισμένος δηλώνοντας:
«Tο μεγάλο πρόβλημα είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι θα εγκλωβιστούν και θα παραμείνουν εδώ. Αυτά τα πράγματα είναι δυστυχώς σχεδιασμένα».
«Αγαπάμε και βοηθάμε όλους τους ανθρώπους και το έχει δείξει αυτό η Εκκλησία. Πρέπει κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες να αναζητήσουμε και τα αίτια. Αυτοί οι άνθρωποι δεν έφυγαν από τα σπίτια τους γιατί δεν τους άρεσε. Έφυγαν γιατί βομβάρδισαν τα σπίτια τους και αυτοί που τους βομβάρδισαν είναι αυτοί που τους κλείνουν την πόρτα».
Ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας παρακολούθησε τη θεατρική παράσταση, στο πλαίσιο εκδήλωσης που διοργάνωσε το γραφείο Νεότητας της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών για τα παιδιά των ιερέων της Αρχιεπισκοπή
http://www.triklopodia.gr/%CE%B9%CE%B5% ... %84%CE%BF/

Σε μια σπάνια βραδινή έξοδό του στο θέατρο Άνεσις, όπου παρακολούθησε τη θεατρική παράσταση «Έγκλημα και Τιμωρία», ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος φάνηκε ανήσυχος και προβληματισμένος δηλώνοντας:
«Tο μεγάλο πρόβλημα είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι θα εγκλωβιστούν και θα παραμείνουν εδώ. Αυτά τα πράγματα είναι δυστυχώς σχεδιασμένα».
«Αγαπάμε και βοηθάμε όλους τους ανθρώπους και το έχει δείξει αυτό η Εκκλησία. Πρέπει κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες να αναζητήσουμε και τα αίτια. Αυτοί οι άνθρωποι δεν έφυγαν από τα σπίτια τους γιατί δεν τους άρεσε. Έφυγαν γιατί βομβάρδισαν τα σπίτια τους και αυτοί που τους βομβάρδισαν είναι αυτοί που τους κλείνουν την πόρτα».
Ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας παρακολούθησε τη θεατρική παράσταση, στο πλαίσιο εκδήλωσης που διοργάνωσε το γραφείο Νεότητας της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών για τα παιδιά των ιερέων της Αρχιεπισκοπή
http://www.triklopodia.gr/%CE%B9%CE%B5% ... %84%CE%BF/
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Μητροπολίτης Κερκύρας: Μεγάλες Δυνάμεις κρύβονται πίσω από το Ισλάμ

Ο Μητροπολίτης Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων, έδωσε συνέντευξη και μίλησε για την εξάπλωση του Ισλάμ, τον πόλεμο κατά της Εκκλησίας, το μετανασταυτικό και τις σχέσεις Ορθοδόξων – Ρωμαιοκαθολικών (η συνε΄ντευξη παραχωρήθηκε στο ekklisiaonline)
Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη:
-Εσχάτως δυστυχώς προέκυψε μιας νέα κρίση ανάμεσα στην Ελλαδική Εκκλησία και το Οικουμενικό Πατριαρχείο μετά την απουσία του Αρχιεπισκόπου από τη Σύναξη των Ορθοδόξων και δήλωση της ΔΙΣ πως το Πατριαρχείο προέβη σε "ενέργειες που υπονομεύουν την Εκκλησία της Ελλάδος και το κύρος της". Πώς τα σχολιάζετε όλα αυτά;
- Το ερχόμενο καλοκαίρι θα λάβει χώρα στην Κρήτη ένα γεγονός πολύ μεγάλης σημασίας για την Ορθοδοξία, που είναι η Πανορθόδοξη Σύνοδος. Χαιρόμαστε γι' αυτή την κίνηση που υλοποιεί ένα αίτημα των Ορθοδόξων Εκκλησιών και που προετοιμάζεται επί πολλά έτη. Καθώς προχωρούμε προς αυτή την κατεύθυνση είναι μάλλον αναμενόμενο να ανακύπτουν ζητήματα τα οποία η εκκλησιαστική ιστορία μας διδάσκει ότι έχουν να κάνουν με χειρισμούς ανθρώπινους. Όμως τίποτε δεν μπορεί να είναι πάνω από την αγάπη και η αγάπη οδηγεί σε λύσεις αυθεντικές. Στην Ορθοδοξία είμαστε ελεύθεροι και έχουμε το δικαίωμα της γνώμης. Πάντοτε όμως επικρατεί η ενότητα και όλοι προς αυτήν αποσκοπούμε.
-Παρατηρείται το τελευταίο διάστημα μια νέα αναστάτωση αναφορικά με τις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας με αφορμή το μάθημα των Θρησκευτικών, την αποτέφρωση, τις φωνές περί διαχωρισμού Κράτους-Εκκλησίας, το σύμφωνο συμβίωσης και άλλα τινά. Μπορεί να θεωρήσει κανείς πως υπάρχει ένας υπόγειος πόλεμος εναντίον της Εκκλησίας στη χώρα μας; Η διοικούσα Εκκλησία έχει αντιμετωπίσει όπως θα έπρεπε τις "δοκιμασίες";
- Υπάρχουν κι εδώ διαφορετικές θέσεις, που πηγάζουν από διαφορετικές στάσεις ζωής. Υπάρχει ο εκκοσμικευμένος τρόπος σκέψης και αντίληψης. Αυτός στηρίζεται σε έναν φιλελευθερισμό ο οποίος υπερτονίζει το δικαίωμα του ατόμου και συχνά παραθεωρεί την ένταξη του ανθρώπου στο σύνολο. Η Εκκλησία από την άλλη πιστεύει στην ιστορική συνέχεια, στην αξία της πνευματικής παράδοσης που ζητά για την δημόσια ζωή σεβασμό στα της πίστης του λαού μας και δεν μπορεί να δεχτεί για τα μέλη της να αλλοτριωθεί η διδασκαλία του Ευαγγελίου και των Αγίων Πατέρων. Το κράτος φαίνεται ότι έχει επιλέξει την πρώτη οδό. Αυτό φέρει αναγκαστικά παρενέργειες στη σχέση της πολιτείας με το σύνολο του λαού μας. Όμως η πολιτεία έχει τη δυνατότητα να αποφασίζει για ζητήματα που έχουν να κάνουν με το σύνολο. Οφείλει όμως να λαμβάνει υπόψιν της και την θέση της Εκκλησίας. Εμείς είμαστε σαφείς σε ό,τι αφορά τα ζητήματα που θέτετε. Από την άλλη, για το μάθημα των Θρησκευτικών η Εκκλησία πήρε επίσημη θέση και την κατέθεσε στο Υπουργείο Παιδείας. Για το αν υπάρχει υπόγειος πόλεμος δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω. Ιδεολογικός πόλεμος πάντοτε υπήρχε και θα υπάρχει. Πιστεύω ότι η διοικούσα Εκκλησία ενημερώνει τον λαό του Θεού. Με τον επανευαγγελισμό του ξεκαθαρίζει τι ισχύει και τι όχι. Από κει και πέρα οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι να εκτιμήσουν τι πρέπει να κάνουν.
-Πιστεύετε πως γενικότερα ο χριστιανισμός δέχεται μια τεράστια πολεμική διεθνώς; Πως κρίνετε τον σύγχρονο διωγμό των Χριστιανών στη Μέση Ανατολή;
Είναι εμφανές αυτό. Βεβαίως πάντοτε ο χριστιανισμός υφίστατο διωγμούς. Τα τελευταία χρόνια η εξάπλωση του Ισλάμ έχει εντείνει τις πιέσεις, ιδίως στην Μέση Ανατολή και έχουμε πλήθος νεομαρτύρων, οι οποίοι αρνήθηκαν να εξισλαμισθούν. Δεν μου αρέσει η γενική καταγγελία του Ισλάμ. Όμως υπάρχουν τμήματά του που δεν επιδεικνύουν διάθεση για συνύπαρξη με τους χριστιανούς. Κι αυτό έρχεται να συνδυασθεί με πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα. Είναι ξεκάθαρο ότι Μεγάλες Δυνάμεις κρύβονται πίσω από το Ισλάμ για να δικαιολογήσουν τις αλλαγές που επιθυμούν σε στρατηγικό επίπεδο στην περιοχή. Γι' αυτό και δεν μπορούμε να ενθαρρύνουμε από καμία πλευρά τον θρησκευτικό φανατισμό. Με λυπεί το ότι ο Μητροπολίτης Χαλεπίου εξακολουθεί να είναι στους απαχθέντες και αγνοουμένους. Είναι ένα σημάδι ότι ο δρόμος είναι ολισθηρός.
-Αποτέλεσμα όσων συμβαίνουν στην Μέση Ανατολή αλλά και στη Βόρεια Αφρική είναι το μέγα ζήτημα του μεταναστευτικού. Θεωρείτε πως υφίσταται απειλή για την Ελλάδα και την Ευρώπη; Ποια η στάση της Εκκλησίας σε όλο αυτό;
Πρέπει να διαχωρίσουμε το ανθρωπιστικό ζήτημα από το ζήτημα ταυτότητας των κοινωνιών μας. Η Εκκλησία δεν μπορεί να αρνηθεί τη βοήθεια και την περίθαλψη οποιουδήποτε εμπερίστατου ανθρώπου. Ο σεβασμός στη ζωή και την αξιοπρέπεια των ανθρώπων είναι αδιαπραγμάτευτος. Από την άλλη εγείρεται ένα τεράστιο θέμα κατά πόσον είμαστε έτοιμοι να ενσωματώσουμε και οικονομικά και πολιτισμικά τους πρόσφυγες-μετανάστες. Βρισκόμαστε σε μεγάλη κρίση, από την οποία δεν φαίνεται να υπάρχει εύκολη και γρήγορη διέξοδος. Δεν φαίνεται όμως να έχουμε αποφασίσει και ποια κοινωνία θέλουμε. Μερίδα πολιτικών και διανοουμένων είναι γοητευμένη από την πολυπολιτισμικότητα και την παγκοσμιοποίηση. Όμως οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Αν δεν γνωρίζουμε ποια είναι η δική μας ταυτότητα, αν δεν είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε άλλους όχι απεμπολώντας τα δικά μας χαρακτηριστικά, αλλά προτείνοντας τα ως βάση συνύπαρξης και διαλόγου θα κινδυνεύουμε να αυτο-αφομοιωθούμε. Βρισκόμαστε σε μία περίοδο μεγάλων αλλαγών. Εμείς συζητούμε ελαφρά τη καρδία για θρησκειολογίες στα σχολεία, για άνευ όρων ίδρυση τζαμιών, για αποτέφρωση νεκρών, για κατάργηση θρησκευτικών συμβόλων και εορτών και για άλλα τέτοια, χωρίς να υποψιαζόμαστε ότι το κενό που θα προκύψει θα το καταλάβει ό,τι έχει δυναμισμό. Κι αυτό είναι το Ισλάμ. Ας μην είμαστε επιπόλαιοι.
-Ποιες είναι οι απειλές για την Εκκλησία σήμερα; Είναι η εκκοσμίκευση, είναι ο κίνδυνος να θεωρηθεί φιλανθρωπικό ίδρυμα και να απωλέσει τον ποιμαντικό χαρακτήρα της, είναι κάτι άλλο;
Και οι δύο κίνδυνοι είναι υπαρκτοί. Ο κυριότερος όμως είναι να παρασυρθούμε από αλληλοκατηγορίες συντηρητισμού ή ανανέωσης, προδοσίας της πίστης ή ανοίγματος στο σήμερα, φανατισμού ή υπερβολικής επιείκειας και να μην λειτουργεί η ενότητα στην πράξη. Η Εκκλησία είχε πάντοτε τα ρεύματα και τις τάσεις της, διότι είναι τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν σ' αυτήν. Πρωτίστως όμως έχει ως βάση της πορείας της τη διάθεση για ενότητα και συνεργασία με βάση τα χαρίσματα του καθενός. Όλοι αγαπούμε τον Χριστό και πρέπει να συμπορευθούμε.
-Στο νησί της Κέρκυρας είναι έντονο το ρωμαιοκαθολικό στοιχείο. Πώς διαμορφώνεται η συνύπαρξη με τους Ορθόδοξους δεδομένων και των τακτικών επαφών του Οικουμενικού Πατριάρχη με τον Πάπα;
Στην Κέρκυρα γνωρίζουμε τις διαφορές μας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να συνυπάρξουμε. Έχουμε μεικτούς γάμους και οικογένειες. Έχουμε το πρόβλημα της φτώχειας. Έχουμε την απο-χριστιανοποίηση της κοινωνίας μας. Δεν θα αλλοιώσουμε την πίστη μας. Αλλά δεν θα σκεφτούμε και φανατικά και κλειστά. Όπου μπορούμε, συνεργαζόμαστε. Εκεί όπου τίθενται ζητήματα πίστης η κάθε κοινότητα ακολουθεί το δρόμο της. Ευχόμαστε να προχωρήσει ο διάλογος. Δεν είναι όμως θέμα δικό μας. Προσευχόμαστε «ίνα πάντες έν ώσι». Μέχρι τότε κοινός μας στόχος είναι η διακονία του ανθρώπου.
http://www.prisonplanet.gr/%CE%B5%CE%B8 ... E%AC%CE%BC

Ο Μητροπολίτης Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων, έδωσε συνέντευξη και μίλησε για την εξάπλωση του Ισλάμ, τον πόλεμο κατά της Εκκλησίας, το μετανασταυτικό και τις σχέσεις Ορθοδόξων – Ρωμαιοκαθολικών (η συνε΄ντευξη παραχωρήθηκε στο ekklisiaonline)
Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη:
-Εσχάτως δυστυχώς προέκυψε μιας νέα κρίση ανάμεσα στην Ελλαδική Εκκλησία και το Οικουμενικό Πατριαρχείο μετά την απουσία του Αρχιεπισκόπου από τη Σύναξη των Ορθοδόξων και δήλωση της ΔΙΣ πως το Πατριαρχείο προέβη σε "ενέργειες που υπονομεύουν την Εκκλησία της Ελλάδος και το κύρος της". Πώς τα σχολιάζετε όλα αυτά;
- Το ερχόμενο καλοκαίρι θα λάβει χώρα στην Κρήτη ένα γεγονός πολύ μεγάλης σημασίας για την Ορθοδοξία, που είναι η Πανορθόδοξη Σύνοδος. Χαιρόμαστε γι' αυτή την κίνηση που υλοποιεί ένα αίτημα των Ορθοδόξων Εκκλησιών και που προετοιμάζεται επί πολλά έτη. Καθώς προχωρούμε προς αυτή την κατεύθυνση είναι μάλλον αναμενόμενο να ανακύπτουν ζητήματα τα οποία η εκκλησιαστική ιστορία μας διδάσκει ότι έχουν να κάνουν με χειρισμούς ανθρώπινους. Όμως τίποτε δεν μπορεί να είναι πάνω από την αγάπη και η αγάπη οδηγεί σε λύσεις αυθεντικές. Στην Ορθοδοξία είμαστε ελεύθεροι και έχουμε το δικαίωμα της γνώμης. Πάντοτε όμως επικρατεί η ενότητα και όλοι προς αυτήν αποσκοπούμε.
-Παρατηρείται το τελευταίο διάστημα μια νέα αναστάτωση αναφορικά με τις σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας με αφορμή το μάθημα των Θρησκευτικών, την αποτέφρωση, τις φωνές περί διαχωρισμού Κράτους-Εκκλησίας, το σύμφωνο συμβίωσης και άλλα τινά. Μπορεί να θεωρήσει κανείς πως υπάρχει ένας υπόγειος πόλεμος εναντίον της Εκκλησίας στη χώρα μας; Η διοικούσα Εκκλησία έχει αντιμετωπίσει όπως θα έπρεπε τις "δοκιμασίες";
- Υπάρχουν κι εδώ διαφορετικές θέσεις, που πηγάζουν από διαφορετικές στάσεις ζωής. Υπάρχει ο εκκοσμικευμένος τρόπος σκέψης και αντίληψης. Αυτός στηρίζεται σε έναν φιλελευθερισμό ο οποίος υπερτονίζει το δικαίωμα του ατόμου και συχνά παραθεωρεί την ένταξη του ανθρώπου στο σύνολο. Η Εκκλησία από την άλλη πιστεύει στην ιστορική συνέχεια, στην αξία της πνευματικής παράδοσης που ζητά για την δημόσια ζωή σεβασμό στα της πίστης του λαού μας και δεν μπορεί να δεχτεί για τα μέλη της να αλλοτριωθεί η διδασκαλία του Ευαγγελίου και των Αγίων Πατέρων. Το κράτος φαίνεται ότι έχει επιλέξει την πρώτη οδό. Αυτό φέρει αναγκαστικά παρενέργειες στη σχέση της πολιτείας με το σύνολο του λαού μας. Όμως η πολιτεία έχει τη δυνατότητα να αποφασίζει για ζητήματα που έχουν να κάνουν με το σύνολο. Οφείλει όμως να λαμβάνει υπόψιν της και την θέση της Εκκλησίας. Εμείς είμαστε σαφείς σε ό,τι αφορά τα ζητήματα που θέτετε. Από την άλλη, για το μάθημα των Θρησκευτικών η Εκκλησία πήρε επίσημη θέση και την κατέθεσε στο Υπουργείο Παιδείας. Για το αν υπάρχει υπόγειος πόλεμος δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω. Ιδεολογικός πόλεμος πάντοτε υπήρχε και θα υπάρχει. Πιστεύω ότι η διοικούσα Εκκλησία ενημερώνει τον λαό του Θεού. Με τον επανευαγγελισμό του ξεκαθαρίζει τι ισχύει και τι όχι. Από κει και πέρα οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι να εκτιμήσουν τι πρέπει να κάνουν.
-Πιστεύετε πως γενικότερα ο χριστιανισμός δέχεται μια τεράστια πολεμική διεθνώς; Πως κρίνετε τον σύγχρονο διωγμό των Χριστιανών στη Μέση Ανατολή;
Είναι εμφανές αυτό. Βεβαίως πάντοτε ο χριστιανισμός υφίστατο διωγμούς. Τα τελευταία χρόνια η εξάπλωση του Ισλάμ έχει εντείνει τις πιέσεις, ιδίως στην Μέση Ανατολή και έχουμε πλήθος νεομαρτύρων, οι οποίοι αρνήθηκαν να εξισλαμισθούν. Δεν μου αρέσει η γενική καταγγελία του Ισλάμ. Όμως υπάρχουν τμήματά του που δεν επιδεικνύουν διάθεση για συνύπαρξη με τους χριστιανούς. Κι αυτό έρχεται να συνδυασθεί με πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα. Είναι ξεκάθαρο ότι Μεγάλες Δυνάμεις κρύβονται πίσω από το Ισλάμ για να δικαιολογήσουν τις αλλαγές που επιθυμούν σε στρατηγικό επίπεδο στην περιοχή. Γι' αυτό και δεν μπορούμε να ενθαρρύνουμε από καμία πλευρά τον θρησκευτικό φανατισμό. Με λυπεί το ότι ο Μητροπολίτης Χαλεπίου εξακολουθεί να είναι στους απαχθέντες και αγνοουμένους. Είναι ένα σημάδι ότι ο δρόμος είναι ολισθηρός.
-Αποτέλεσμα όσων συμβαίνουν στην Μέση Ανατολή αλλά και στη Βόρεια Αφρική είναι το μέγα ζήτημα του μεταναστευτικού. Θεωρείτε πως υφίσταται απειλή για την Ελλάδα και την Ευρώπη; Ποια η στάση της Εκκλησίας σε όλο αυτό;
Πρέπει να διαχωρίσουμε το ανθρωπιστικό ζήτημα από το ζήτημα ταυτότητας των κοινωνιών μας. Η Εκκλησία δεν μπορεί να αρνηθεί τη βοήθεια και την περίθαλψη οποιουδήποτε εμπερίστατου ανθρώπου. Ο σεβασμός στη ζωή και την αξιοπρέπεια των ανθρώπων είναι αδιαπραγμάτευτος. Από την άλλη εγείρεται ένα τεράστιο θέμα κατά πόσον είμαστε έτοιμοι να ενσωματώσουμε και οικονομικά και πολιτισμικά τους πρόσφυγες-μετανάστες. Βρισκόμαστε σε μεγάλη κρίση, από την οποία δεν φαίνεται να υπάρχει εύκολη και γρήγορη διέξοδος. Δεν φαίνεται όμως να έχουμε αποφασίσει και ποια κοινωνία θέλουμε. Μερίδα πολιτικών και διανοουμένων είναι γοητευμένη από την πολυπολιτισμικότητα και την παγκοσμιοποίηση. Όμως οι συνθήκες έχουν αλλάξει. Αν δεν γνωρίζουμε ποια είναι η δική μας ταυτότητα, αν δεν είμαστε έτοιμοι να δεχθούμε άλλους όχι απεμπολώντας τα δικά μας χαρακτηριστικά, αλλά προτείνοντας τα ως βάση συνύπαρξης και διαλόγου θα κινδυνεύουμε να αυτο-αφομοιωθούμε. Βρισκόμαστε σε μία περίοδο μεγάλων αλλαγών. Εμείς συζητούμε ελαφρά τη καρδία για θρησκειολογίες στα σχολεία, για άνευ όρων ίδρυση τζαμιών, για αποτέφρωση νεκρών, για κατάργηση θρησκευτικών συμβόλων και εορτών και για άλλα τέτοια, χωρίς να υποψιαζόμαστε ότι το κενό που θα προκύψει θα το καταλάβει ό,τι έχει δυναμισμό. Κι αυτό είναι το Ισλάμ. Ας μην είμαστε επιπόλαιοι.
-Ποιες είναι οι απειλές για την Εκκλησία σήμερα; Είναι η εκκοσμίκευση, είναι ο κίνδυνος να θεωρηθεί φιλανθρωπικό ίδρυμα και να απωλέσει τον ποιμαντικό χαρακτήρα της, είναι κάτι άλλο;
Και οι δύο κίνδυνοι είναι υπαρκτοί. Ο κυριότερος όμως είναι να παρασυρθούμε από αλληλοκατηγορίες συντηρητισμού ή ανανέωσης, προδοσίας της πίστης ή ανοίγματος στο σήμερα, φανατισμού ή υπερβολικής επιείκειας και να μην λειτουργεί η ενότητα στην πράξη. Η Εκκλησία είχε πάντοτε τα ρεύματα και τις τάσεις της, διότι είναι τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν σ' αυτήν. Πρωτίστως όμως έχει ως βάση της πορείας της τη διάθεση για ενότητα και συνεργασία με βάση τα χαρίσματα του καθενός. Όλοι αγαπούμε τον Χριστό και πρέπει να συμπορευθούμε.
-Στο νησί της Κέρκυρας είναι έντονο το ρωμαιοκαθολικό στοιχείο. Πώς διαμορφώνεται η συνύπαρξη με τους Ορθόδοξους δεδομένων και των τακτικών επαφών του Οικουμενικού Πατριάρχη με τον Πάπα;
Στην Κέρκυρα γνωρίζουμε τις διαφορές μας. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να συνυπάρξουμε. Έχουμε μεικτούς γάμους και οικογένειες. Έχουμε το πρόβλημα της φτώχειας. Έχουμε την απο-χριστιανοποίηση της κοινωνίας μας. Δεν θα αλλοιώσουμε την πίστη μας. Αλλά δεν θα σκεφτούμε και φανατικά και κλειστά. Όπου μπορούμε, συνεργαζόμαστε. Εκεί όπου τίθενται ζητήματα πίστης η κάθε κοινότητα ακολουθεί το δρόμο της. Ευχόμαστε να προχωρήσει ο διάλογος. Δεν είναι όμως θέμα δικό μας. Προσευχόμαστε «ίνα πάντες έν ώσι». Μέχρι τότε κοινός μας στόχος είναι η διακονία του ανθρώπου.
http://www.prisonplanet.gr/%CE%B5%CE%B8 ... E%AC%CE%BC
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Σοκάρει η Προφητεία για τους παράνομους μετανάστες στην Ελλάδα

Έγραφε, προφητικά, ο Γέροντας Θεόκλητος Διονυσιάτης τον Νοέμβριο του 2001:
…Και στην ερώτησή μου: Ο Θεός θά επιτρέψει την αντικατάσταση της αγίας Εκκλησίας Του, πού «επεριποιήσατο τώ ιδίω Αίματι», μέ τόν σκοτεινό μουσουλμανισμόν μέσα στην Τοπική Ορθοδοξία της Ελλάδος; Μού απήντησαν με ένα στόμα ότι, ο Θεός θα το επιτρέψει εξ αφορμής της εκτεταμένης αμαρτίας. Και ανεφέρθησαν στους βυζαντινούς ρωμηούς, πού δεν μετανοούσαν.
Και όταν πάλιν τους ερώτησα «πώς θα συμβεί αυτό και πότε και τί θα γίνουν οι Έλληνες;»Απήντησαν, ότι ήδη ενεργείται η άλωση με τα 2-3 εκατομμύρια των μωαμεθανών, πού ονομάζονται μετανάστες, και πού θα στερεώνονται σταδιακώς με την Ελληνικήν ιθαγένεια, πού θα τούς χορηγεί ευχαρίστως το Κράτος, δηλαδή η άθεη κυβέρνηση.
Οι δε Έλληνες βαθμιαίως θα γίνουν μειονότης, έως ότου θα μείνουν ελάχιστοι χριστιανοί ως … δείγμα. Μη απορείς, πάτερ Θ., έσπευσαν να εξηγήσουν, αυτήν την τραγωδία του λαού μας. Πολλοί θα αποδεχθούν τον μουσουλμανισμόν αβιάστως. Άλλοι, με κάποιαν βίαν ποικίλης μορφής. Και άλλοι «χριστιανοί» θα μεταναστεύσουν σε χριστιανικές χώρες, μη δυνάμενοι να συμβιώσουν με τους βαρβάρους αυτούς, πού τους χρησιμοποιεί ο Θεός ως μέσον παιδαγωγίας, όπως ανά τους αιώνες ενεργούσε στους Ισραηλίτες και στους χριστιανούς, πού δεν μετανοούσαν για τις αμαρτίες τους.

Παράδειγμα ο Κατακλυσμός, τα Σόδομα, ο Ελληνισμός της Ανατολής, το Βυζάντιον…
http://apocalypsejohn.com/sokari-profit ... in-ellada/

Έγραφε, προφητικά, ο Γέροντας Θεόκλητος Διονυσιάτης τον Νοέμβριο του 2001:
…Και στην ερώτησή μου: Ο Θεός θά επιτρέψει την αντικατάσταση της αγίας Εκκλησίας Του, πού «επεριποιήσατο τώ ιδίω Αίματι», μέ τόν σκοτεινό μουσουλμανισμόν μέσα στην Τοπική Ορθοδοξία της Ελλάδος; Μού απήντησαν με ένα στόμα ότι, ο Θεός θα το επιτρέψει εξ αφορμής της εκτεταμένης αμαρτίας. Και ανεφέρθησαν στους βυζαντινούς ρωμηούς, πού δεν μετανοούσαν.
Και όταν πάλιν τους ερώτησα «πώς θα συμβεί αυτό και πότε και τί θα γίνουν οι Έλληνες;»Απήντησαν, ότι ήδη ενεργείται η άλωση με τα 2-3 εκατομμύρια των μωαμεθανών, πού ονομάζονται μετανάστες, και πού θα στερεώνονται σταδιακώς με την Ελληνικήν ιθαγένεια, πού θα τούς χορηγεί ευχαρίστως το Κράτος, δηλαδή η άθεη κυβέρνηση.
Οι δε Έλληνες βαθμιαίως θα γίνουν μειονότης, έως ότου θα μείνουν ελάχιστοι χριστιανοί ως … δείγμα. Μη απορείς, πάτερ Θ., έσπευσαν να εξηγήσουν, αυτήν την τραγωδία του λαού μας. Πολλοί θα αποδεχθούν τον μουσουλμανισμόν αβιάστως. Άλλοι, με κάποιαν βίαν ποικίλης μορφής. Και άλλοι «χριστιανοί» θα μεταναστεύσουν σε χριστιανικές χώρες, μη δυνάμενοι να συμβιώσουν με τους βαρβάρους αυτούς, πού τους χρησιμοποιεί ο Θεός ως μέσον παιδαγωγίας, όπως ανά τους αιώνες ενεργούσε στους Ισραηλίτες και στους χριστιανούς, πού δεν μετανοούσαν για τις αμαρτίες τους.

Παράδειγμα ο Κατακλυσμός, τα Σόδομα, ο Ελληνισμός της Ανατολής, το Βυζάντιον…
http://apocalypsejohn.com/sokari-profit ... in-ellada/
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Μεγάλη Αλβανία με μικρή Ελλάδα

0
Την Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016 οι Τσάμηδες της Αλβανίας προσέφυγαν στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης. Το κάλεσαν να καταδικάσει την Ελλάδα ότι το 1943-1944 διέπραξε γενοκτονία των Τσάμηδων υπηκόων της και εγκλήματα κατά της ανθρωπότητος το 1913-1945. Ζητούν επίσης να διατάξει τον επαναπατρισμό τους στην ελληνική Ήπειρο από τα σύνορα και την Ηγουμενίτσα μέχρι την Πάργα και την Άρτα καθώς επίσης να τους επιδικάσει αποζημιώσεις δισεκατομμυρίων ευρώ.
Οι Τσάμηδες, Αλβανοί Μουσουλμάνοι, κατοικούσαν στη Παραμυθιά. Ειδική ρήτρα της Συνθήκης της Λωζάννης το 1923 τους αναγνώρισε πολίτες της Ελλάδος. Την πρόδωσαν. Την 28η Οκτωβρίου 1940 οδήγησαν τους Ιταλούς εισβολείς μέχρι τον Καλαμά ποταμό όπου τους ανέτρεψε ο ελληνικός Στρατός. Από την 6η Απριλίου1941 συνεργάσθηκαν με τους Ιταλούς και Γερμανούς κατακτητές, σχημάτισαν ένοπλα σώματα, λαφυραγώγησαν τις περιουσίες των Ελλήνων και διέπραξαν εγκλήματα. Το 1943 οι τοπικές αντιστασιακές δυνάμεις του ΕΔΕΣ αντεπετέθησαν και οι Τσάμηδες κατέφυγαν στην Αλβανία. Το Στρατοδικείο Ιωαννίνων και το Ειδικό Δικαστήριο Δοσιλόγων καταδίκασε ερήμην σε βαρύτατες ποινές εκατοντάδες φυγάδες Τσάμηδες και δήμευσε τις περιουσίες τους.
Σήμερα οι απόγονοι εκείνων φυγάδων δοσιλόγων και οι ντόπιοι Αλβανοί Τσάμηδες μετέχουν στην κυβέρνηση συνασπισμού με δικό τους κόμμα και Πρωθυπουργό τον ΄Εντι Ράμα. Υπό την κάλυψη – ή και τη συμμετοχή – των αρχών εξαπολύουν επιθέσεις στη Βόρειο Ήπειρο, όπου τρομοκρατούν την ελληνική μειονότητα, λεηλατούν τις περιουσίες της και βεβηλώνουν βαρύτιμες εκκλησιές.
Ο ΄Εντι Ράμα δεν έκρυψε ποτέ την εχθρότητά του κατά της Ελλάδος. Ως Αρχηγός της Αντιπολίτευσης κατήγγειλε στο Συνταγματικό Δικαστήριο την διμερή συνθήκη Ελλάδος-Αλβανίας για την οροθέτηση της ΑΟΖ και επέτυχε την αναστολή της. Ως Πρωθυπουργός απαίτησε πέρσι από την Αθήνα να του παραδώσει τους χάρτες γεωτρήσεων για τον εντοπισμό ενεργειακών κοιτασμάτων στο έδαφος της Ηπείρου ώστε να εξετάσει αυτός μήπως οι έρευνες «παραβιάζουν εθνικά κυριαρχικά της Αλβανίας» σε ελληνικά εδάφη!
Παρ’ όλα αυτά η Αλβανία είναι σύμμαχος της Ελλάδος στο ΝΑΤΟ, με ελληνική εισήγηση άρχισε διαπραγματεύσεις για την ένταξή της στην Ε.Ε. και τον Ιούνιο 2013 έχει υπογράψει διεθνή συμφωνία με την Αθήνα και μεγάλες δυτικές δυνάμεις για να εισέλθει από την Ελλάδα και να διασχίσει την αλβανική επικράτεια ο αγωγός Trans-Adriatic Pipeline (TAP), που θα μεταφέρει στην Ευρώπη φυσικό αέριο από το Αζερμπαϊτζάν μέσω Τουρκίας – Ελλάδος – Αλβανίας – Αδριατικής – Ιταλίας.
Στην πραγματικότητα ο ΄Εντι Ράμα χρησιμοποιεί τους Τσάμηδες για να ιδρύσει την Μεγάλη Αλβανία που θα περιλαμβάνει την Αλβανία, το Κοσσυφοπέδιο, το μισό Κράτος των Σκοπίων, το Σαντζάκ του Μαυροβουνίου, την κοιλάδα Πρέσεβο της Σερβίας καθώς επίσης την μισή ελληνική Ήπειρο και όλη τη Δυτική Μακεδονία. Τον Οκτώβριο 2012 ο τότε Πρωθυπουργός Σαλή Μπερίσα όρισε δημόσια την Μεγάλη Αλβανία «από την Πρέβεζα μέχρι το Πρέσεβο, από το Τέτοβο μέχρι το Σαντζάκ και από τα Σκόπια μέχρι την Πρίστινα».
Προστάτης των Αλβανών είναι η ομόδοξη Τουρκία. Ενοποιεί τον χώρο με δίκτυα. Τουρκικές εταιρείες κατασκεύασαν τους δύο διεθνείς αυτοκινητοδρόμους Πρίστινα-Τίρανα-Αδριατική και Πρίστινα-Σκόπια. Στην Αλβανία διαθέτει επενδύσεις 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια, 296 επιχειρήσεις και πολεμικό ναύσταθμο στον Αυλώνα. Στο κέντρο των Τιράνων χρηματοδοτεί με 30 εκατομμύρια ευρώ ένα τζαμί το οποίο θα είναι το μεγαλύτερο στα Βαλκάνια!
Στα Σκόπια η κολοσσιαία τουρκική TAV Airports Holding διαχειρίζεται τα δύο μοναδικά αεροδρόμια «Μέγας Αλέξανδρος» της πρωτεύουσας και «Απόστολος Παύλος» της Αχρίδας και τον μοναδικό Εμπορευματικό Αερολιμένα στο Στιπ. Η τουρκική Τράπεζα Χάλκ με το Μορφωτικό της Ίδρυμα διδάσκει στα σχολεία την τουρκική γλώσσα και το Κοράνι. Αναστηλώνει τα παλαιά οθωμανικά τεμένη και κτίζει δεκάδες νέα. Μέσα σε δέκα χρόνια έχουν ανεγερθεί περισσότερα από 300 νέα τζαμιά. Στην πρωτεύουσα Σκόπια λειτουργούν 27 τζαμιά και μόνον 15 εκκλησίες.
Ο Τούρκος Μεγάλος Αδελφός είναι παρών σε κάθε βήμα προς τη Μεγάλη Αλβανία. Στις 11.1.2014 Έντι Ράμα και ομόλογός Πρωθυπουργός του Κοσόβου Χασίμ Θάτσι συγκροτούν την πρώτη σύνοδο κορυφής για τη Μεγάλη Αλβανία στην Πρίζρεν – Πρισρένη – του Κοσόβου, όπου πρώτη φορά το 1878 προκηρύχθηκε το ενιαίο Αλβανικό Έθνος. Εκεί υποδέχονται τον Μεγάλο Αδελφό Ταγίπ Ερντογάν που διακηρύσσει: «Το Κόσοβο είναι Τουρκία και η Τουρκία Κόσοβο». Στις 23.3.2015 ο Έντι Ράμα και ο νέος Πρωθυπουργός του Κοσόβου Μουσταφά Ίσα συναντώνται στην Πρίστινα υπό το σύνθημα «Μία χώρα, ένα έθνος, ένα όνειρο». Υπέγραψαν ένδεκα συμφωνίες συνεργασίας και άνοιξαν το πρώτο κοινό προξενείο τους στο Μιλάνο της Ιταλίας. Αυθημερόν η Μόσχα ανακοίνωσε: «Η Ρωσία εκφράζει τη βαθιά ανησυχία της για τη σταθερότητα στα Βαλκάνια με αφορμή τις φιλοδοξίες για την Μεγάλη Αλβανία». Αλλά η Άγκυρα συγχαίρει θερμά.
Οι Αλβανοί είναι το 25,3% του πληθυσμού στο Κράτος Σκόπια, συγκυβερνούν και, σε πρώτο βήμα προς τη Μεγάλη Αλβανία διεκδικούν την αυτόνομη Ιλλυρίδα. Οι αδελφοί τους Κοσοβάροι δημιουργούν τις προϋποθέσεις. Στις 9.5.2015 ένοπλοι Κοσοβάροι UCK εισβάλλουν στο Κουμάνοβο, μικτή πόλη Αλβανών-Σλάβων στο τριεθνές Σκοπίων-Κοσόβου-Σερβίας. Επί δύο 24ωρα μαίνονται άγριες οδομαχίες με βαριά όπλα ανάμεσα στην Αστυνομία και τον UCK. Νεκροί 22, βαριά τραυματίες 37. Παραδίδονται 30 Αλβανοί. Αρχηγοί τους είναι πέντε Κοσοβάροι UCK.
Μετά δυο ημέρες ο Αρχηγός των Υπηρεσιών Ασφαλείας της Σερβίας δηλώνει: «Στόχος των Αλβανών στο Κουμάνοβο είναι η δημιουργία της Μεγάλης Αλβανίας που έχει συγκεκριμένη στήριξη από τη Δύση». Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών σπεύδει στο Βελιγράδι και υπαινίσσεται σχέδιο της Δύσης. Και στα Τίρανα ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης Σπάρτακ Νγκιέλα επιβεβαιώνει: «Τις συγκρούσεις προκάλεσαν οι δηλώσεις του Πρωθυπουργού ΄Εντι Ράμα για την εθνική ενοποίηση των Αλβανών. Δεν χωράει ότι έχει πολύ ισχυρό σύμμαχο στη Δύση».
Στις 13.5.2015 ο Ταγίπ Ερντογκάν βρίσκεται στα Τίρανα. Θεμελιώνει το Μεγάλο Τέμενος και με τον ΄Εντι Ράμα εγκαινιάζει νέο τζαμί στο οθωμανικό φρούριο Πρέζε. Διακηρύσσει: «Είναι το σύμβολο της κοινής κληρονομιάς μας». Οι δύο ηγέτες ετοιμάζουν «το συντομότερο δυνατόν ένα σύμφωνο στρατηγικής σχέσης».
Καμιά δημοσιότητα ούτε αντίδραση στην Αθήνα. Τι της μέλει; Αυτά συμβαίνουν πολύ μακριά από το αθηναιοκεντρικό «Κράτος» του πελατειακού Συστήματος!
Ν.Ι.Μέρτζος
http://www.triklopodia.gr/%CE%BC%CE%B5% ... %B4%CE%B1/

0
Την Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016 οι Τσάμηδες της Αλβανίας προσέφυγαν στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης. Το κάλεσαν να καταδικάσει την Ελλάδα ότι το 1943-1944 διέπραξε γενοκτονία των Τσάμηδων υπηκόων της και εγκλήματα κατά της ανθρωπότητος το 1913-1945. Ζητούν επίσης να διατάξει τον επαναπατρισμό τους στην ελληνική Ήπειρο από τα σύνορα και την Ηγουμενίτσα μέχρι την Πάργα και την Άρτα καθώς επίσης να τους επιδικάσει αποζημιώσεις δισεκατομμυρίων ευρώ.
Οι Τσάμηδες, Αλβανοί Μουσουλμάνοι, κατοικούσαν στη Παραμυθιά. Ειδική ρήτρα της Συνθήκης της Λωζάννης το 1923 τους αναγνώρισε πολίτες της Ελλάδος. Την πρόδωσαν. Την 28η Οκτωβρίου 1940 οδήγησαν τους Ιταλούς εισβολείς μέχρι τον Καλαμά ποταμό όπου τους ανέτρεψε ο ελληνικός Στρατός. Από την 6η Απριλίου1941 συνεργάσθηκαν με τους Ιταλούς και Γερμανούς κατακτητές, σχημάτισαν ένοπλα σώματα, λαφυραγώγησαν τις περιουσίες των Ελλήνων και διέπραξαν εγκλήματα. Το 1943 οι τοπικές αντιστασιακές δυνάμεις του ΕΔΕΣ αντεπετέθησαν και οι Τσάμηδες κατέφυγαν στην Αλβανία. Το Στρατοδικείο Ιωαννίνων και το Ειδικό Δικαστήριο Δοσιλόγων καταδίκασε ερήμην σε βαρύτατες ποινές εκατοντάδες φυγάδες Τσάμηδες και δήμευσε τις περιουσίες τους.
Σήμερα οι απόγονοι εκείνων φυγάδων δοσιλόγων και οι ντόπιοι Αλβανοί Τσάμηδες μετέχουν στην κυβέρνηση συνασπισμού με δικό τους κόμμα και Πρωθυπουργό τον ΄Εντι Ράμα. Υπό την κάλυψη – ή και τη συμμετοχή – των αρχών εξαπολύουν επιθέσεις στη Βόρειο Ήπειρο, όπου τρομοκρατούν την ελληνική μειονότητα, λεηλατούν τις περιουσίες της και βεβηλώνουν βαρύτιμες εκκλησιές.
Ο ΄Εντι Ράμα δεν έκρυψε ποτέ την εχθρότητά του κατά της Ελλάδος. Ως Αρχηγός της Αντιπολίτευσης κατήγγειλε στο Συνταγματικό Δικαστήριο την διμερή συνθήκη Ελλάδος-Αλβανίας για την οροθέτηση της ΑΟΖ και επέτυχε την αναστολή της. Ως Πρωθυπουργός απαίτησε πέρσι από την Αθήνα να του παραδώσει τους χάρτες γεωτρήσεων για τον εντοπισμό ενεργειακών κοιτασμάτων στο έδαφος της Ηπείρου ώστε να εξετάσει αυτός μήπως οι έρευνες «παραβιάζουν εθνικά κυριαρχικά της Αλβανίας» σε ελληνικά εδάφη!
Παρ’ όλα αυτά η Αλβανία είναι σύμμαχος της Ελλάδος στο ΝΑΤΟ, με ελληνική εισήγηση άρχισε διαπραγματεύσεις για την ένταξή της στην Ε.Ε. και τον Ιούνιο 2013 έχει υπογράψει διεθνή συμφωνία με την Αθήνα και μεγάλες δυτικές δυνάμεις για να εισέλθει από την Ελλάδα και να διασχίσει την αλβανική επικράτεια ο αγωγός Trans-Adriatic Pipeline (TAP), που θα μεταφέρει στην Ευρώπη φυσικό αέριο από το Αζερμπαϊτζάν μέσω Τουρκίας – Ελλάδος – Αλβανίας – Αδριατικής – Ιταλίας.
Στην πραγματικότητα ο ΄Εντι Ράμα χρησιμοποιεί τους Τσάμηδες για να ιδρύσει την Μεγάλη Αλβανία που θα περιλαμβάνει την Αλβανία, το Κοσσυφοπέδιο, το μισό Κράτος των Σκοπίων, το Σαντζάκ του Μαυροβουνίου, την κοιλάδα Πρέσεβο της Σερβίας καθώς επίσης την μισή ελληνική Ήπειρο και όλη τη Δυτική Μακεδονία. Τον Οκτώβριο 2012 ο τότε Πρωθυπουργός Σαλή Μπερίσα όρισε δημόσια την Μεγάλη Αλβανία «από την Πρέβεζα μέχρι το Πρέσεβο, από το Τέτοβο μέχρι το Σαντζάκ και από τα Σκόπια μέχρι την Πρίστινα».
Προστάτης των Αλβανών είναι η ομόδοξη Τουρκία. Ενοποιεί τον χώρο με δίκτυα. Τουρκικές εταιρείες κατασκεύασαν τους δύο διεθνείς αυτοκινητοδρόμους Πρίστινα-Τίρανα-Αδριατική και Πρίστινα-Σκόπια. Στην Αλβανία διαθέτει επενδύσεις 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια, 296 επιχειρήσεις και πολεμικό ναύσταθμο στον Αυλώνα. Στο κέντρο των Τιράνων χρηματοδοτεί με 30 εκατομμύρια ευρώ ένα τζαμί το οποίο θα είναι το μεγαλύτερο στα Βαλκάνια!
Στα Σκόπια η κολοσσιαία τουρκική TAV Airports Holding διαχειρίζεται τα δύο μοναδικά αεροδρόμια «Μέγας Αλέξανδρος» της πρωτεύουσας και «Απόστολος Παύλος» της Αχρίδας και τον μοναδικό Εμπορευματικό Αερολιμένα στο Στιπ. Η τουρκική Τράπεζα Χάλκ με το Μορφωτικό της Ίδρυμα διδάσκει στα σχολεία την τουρκική γλώσσα και το Κοράνι. Αναστηλώνει τα παλαιά οθωμανικά τεμένη και κτίζει δεκάδες νέα. Μέσα σε δέκα χρόνια έχουν ανεγερθεί περισσότερα από 300 νέα τζαμιά. Στην πρωτεύουσα Σκόπια λειτουργούν 27 τζαμιά και μόνον 15 εκκλησίες.
Ο Τούρκος Μεγάλος Αδελφός είναι παρών σε κάθε βήμα προς τη Μεγάλη Αλβανία. Στις 11.1.2014 Έντι Ράμα και ομόλογός Πρωθυπουργός του Κοσόβου Χασίμ Θάτσι συγκροτούν την πρώτη σύνοδο κορυφής για τη Μεγάλη Αλβανία στην Πρίζρεν – Πρισρένη – του Κοσόβου, όπου πρώτη φορά το 1878 προκηρύχθηκε το ενιαίο Αλβανικό Έθνος. Εκεί υποδέχονται τον Μεγάλο Αδελφό Ταγίπ Ερντογάν που διακηρύσσει: «Το Κόσοβο είναι Τουρκία και η Τουρκία Κόσοβο». Στις 23.3.2015 ο Έντι Ράμα και ο νέος Πρωθυπουργός του Κοσόβου Μουσταφά Ίσα συναντώνται στην Πρίστινα υπό το σύνθημα «Μία χώρα, ένα έθνος, ένα όνειρο». Υπέγραψαν ένδεκα συμφωνίες συνεργασίας και άνοιξαν το πρώτο κοινό προξενείο τους στο Μιλάνο της Ιταλίας. Αυθημερόν η Μόσχα ανακοίνωσε: «Η Ρωσία εκφράζει τη βαθιά ανησυχία της για τη σταθερότητα στα Βαλκάνια με αφορμή τις φιλοδοξίες για την Μεγάλη Αλβανία». Αλλά η Άγκυρα συγχαίρει θερμά.
Οι Αλβανοί είναι το 25,3% του πληθυσμού στο Κράτος Σκόπια, συγκυβερνούν και, σε πρώτο βήμα προς τη Μεγάλη Αλβανία διεκδικούν την αυτόνομη Ιλλυρίδα. Οι αδελφοί τους Κοσοβάροι δημιουργούν τις προϋποθέσεις. Στις 9.5.2015 ένοπλοι Κοσοβάροι UCK εισβάλλουν στο Κουμάνοβο, μικτή πόλη Αλβανών-Σλάβων στο τριεθνές Σκοπίων-Κοσόβου-Σερβίας. Επί δύο 24ωρα μαίνονται άγριες οδομαχίες με βαριά όπλα ανάμεσα στην Αστυνομία και τον UCK. Νεκροί 22, βαριά τραυματίες 37. Παραδίδονται 30 Αλβανοί. Αρχηγοί τους είναι πέντε Κοσοβάροι UCK.
Μετά δυο ημέρες ο Αρχηγός των Υπηρεσιών Ασφαλείας της Σερβίας δηλώνει: «Στόχος των Αλβανών στο Κουμάνοβο είναι η δημιουργία της Μεγάλης Αλβανίας που έχει συγκεκριμένη στήριξη από τη Δύση». Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών σπεύδει στο Βελιγράδι και υπαινίσσεται σχέδιο της Δύσης. Και στα Τίρανα ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης Σπάρτακ Νγκιέλα επιβεβαιώνει: «Τις συγκρούσεις προκάλεσαν οι δηλώσεις του Πρωθυπουργού ΄Εντι Ράμα για την εθνική ενοποίηση των Αλβανών. Δεν χωράει ότι έχει πολύ ισχυρό σύμμαχο στη Δύση».
Στις 13.5.2015 ο Ταγίπ Ερντογκάν βρίσκεται στα Τίρανα. Θεμελιώνει το Μεγάλο Τέμενος και με τον ΄Εντι Ράμα εγκαινιάζει νέο τζαμί στο οθωμανικό φρούριο Πρέζε. Διακηρύσσει: «Είναι το σύμβολο της κοινής κληρονομιάς μας». Οι δύο ηγέτες ετοιμάζουν «το συντομότερο δυνατόν ένα σύμφωνο στρατηγικής σχέσης».
Καμιά δημοσιότητα ούτε αντίδραση στην Αθήνα. Τι της μέλει; Αυτά συμβαίνουν πολύ μακριά από το αθηναιοκεντρικό «Κράτος» του πελατειακού Συστήματος!
Ν.Ι.Μέρτζος
http://www.triklopodia.gr/%CE%BC%CE%B5% ... %B4%CE%B1/
Αν θέλεις εύνοια Θεού να ʽχεις και ευλογία
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
Αφιερώσου ολόκαρδα, κάνʼ το με προθυμία.
- Achilleas
- Δημοσιεύσεις: 2090
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 7:09 pm
- 12
- Έχει ευχαριστήσει: 2 φορές
- Έλαβε ευχαριστία: 10 φορές
Re: Κοινωνικοπολιτική επικαιρότητα
Σ' αυτό το χάλι από κάθε άποψη που είναι η χώρα μας σήμερα Μανώλη, δίνει το δικαίωμα σε κάθε Βαλκάνιο γείτονά μας να την εποφθαλμιά!! 

Μακάριοι οι πραείς, ότι αυτοί κληρονομήσουσι την γην.