Αγαπητά μέλη και επισκέπτες, καλώς ήρθατε στο ανανεωμένο μας φόρουμ!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!
Με πολλή χαρά περιμένουμε τις νέες σας δημοσιεύσεις!
Γενικές συζητήσεις (ελεύθερος χώρος)
Συντονιστές: Νίκος, Anastasios68, johnge
- Ιωάννης Πέρτσης
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 09, 2023 5:45 pm
- 2
- Έλαβε ευχαριστία: 1 φορά
Re: Γενικές συζητήσεις (ελεύθερος χώρος)
Καλησπέρα Σας θα ήθελα να μάθω εάν γνωρίζετε τον μοναχό που αναφέρει στις ομιλίες του ο Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος ως Πατέρας Βλέπων και αν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας μαζί του Ευχαριστώ Πάρα Πολύ Εκ Των Προτέρων Με Τεράστια Εκτίμηση Ιωάννης Πέρτσης
- Anastasios68
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 3953
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 26, 2012 10:31 am
- 12
- Τοποθεσία: Πεύκη
- Έχει ευχαριστήσει: 452 φορές
- Έλαβε ευχαριστία: 28 φορές
- Επικοινωνία:
Re: Γενικές συζητήσεις (ελεύθερος χώρος)
Γεια σου Ιωάννη! Δυστυχώς εγώ δεν τον γνωρίζω, ελπίζω κάποιο άλλο μέλος του φόρουμ να γνωρίζει κάτι και να σε ενημερώσει. Να είσαι καλά, καλή και ευλογημένη Μεγάλη Εβδομάδα!
«ὃς δ' ἂν εἲπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ, ῥακά, ἒνοχος ἒσται τῷ συνεδρίῳ»
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
- Ιωάννης Πέρτσης
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 09, 2023 5:45 pm
- 2
- Έλαβε ευχαριστία: 1 φορά
Re: Γενικές συζητήσεις (ελεύθερος χώρος)
Σας Ευχαριστώ Πάρα Πολύ για την καλή σας την διάθεση η οποία είναι εμφανέστατη,θα ήθελα ωστόσο αν μπορεί οποιοδήποτε μέλος του forum,να μου δώσει το τηλέφωνο ενός καλού πνευματικού επειδή ο δικός μου ο πνευματικός της ενορίας μου είχε αρρωστήσει βαριά Με Τεράστια Εκτίμηση Ιωάννης Πέρτσης Ζητώ Συγγνώμη εάν γίνομαι φορτικός και κουραστικός δεν είναι αυτός ο σκοπός μου Φυσικά!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anastasios68
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 3953
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 26, 2012 10:31 am
- 12
- Τοποθεσία: Πεύκη
- Έχει ευχαριστήσει: 452 φορές
- Έλαβε ευχαριστία: 28 φορές
- Επικοινωνία:
Re: Γενικές συζητήσεις (ελεύθερος χώρος)
Να είσαι καλά Ιωάννη! Δυστυχώς δεν γνωρίζω το τηλέφωνο του, γνωρίζω όμως που μπορείς να βρεις έναν καλό πνευματικό, εάν κατοικείς στην Αττική. Πρόκειται για τον πατέρα Ιωάννη, ηγούμενο της Ιεράς Μονής Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού που βρίσκεται στη Νέα Πολιτεία Ωρωπού.
«ὃς δ' ἂν εἲπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ, ῥακά, ἒνοχος ἒσται τῷ συνεδρίῳ»
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
- Ιωάννης Πέρτσης
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 09, 2023 5:45 pm
- 2
- Έλαβε ευχαριστία: 1 φορά
Re: Γενικές συζητήσεις (ελεύθερος χώρος)
Σας Ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα από την ψυχή μου προφανώς!!!!!Μήπως γνωρίζετε το τηλέφωνό του συγκεκριμένου πνευματικού πατέρα Με Τεράστια Εκτίμηση Ιωάννης Πέρτσης
- Ιωάννης Πέρτσης
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 09, 2023 5:45 pm
- 2
- Έλαβε ευχαριστία: 1 φορά
Re: Γενικές συζητήσεις (ελεύθερος χώρος)
Επίσης θα πάω στο Άγιον Όρος την ημέρα της Αναστάσεως και θα ήθελα να με συμβουλέψετε ποιους αξιόλογους Γέροντες αξίζει να επισκεφτώ θα ήθελα πολύ να βγω από το τέλμα στο οποίο νομίζω ότι έχει περιέλθει η ζωή μου Με Τεράστια Εκτίμηση Ιωάννης Πέρτσης
- Anastasios68
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 3953
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 26, 2012 10:31 am
- 12
- Τοποθεσία: Πεύκη
- Έχει ευχαριστήσει: 452 φορές
- Έλαβε ευχαριστία: 28 φορές
- Επικοινωνία:
Re: Γενικές συζητήσεις (ελεύθερος χώρος)
Ιωάννη, πάτησε τον παρακάτω σύνδεσμο και θα βρεις όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι: https://maps.app.goo.gl/EjJUVB9mAh1rVCo6AΙωάννης Πέρτσης έγραψε:Σας Ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα από την ψυχή μου προφανώς!!!!!Μήπως γνωρίζετε το τηλέφωνό του συγκεκριμένου πνευματικού πατέρα Με Τεράστια Εκτίμηση Ιωάννης Πέρτσης
«ὃς δ' ἂν εἲπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ, ῥακά, ἒνοχος ἒσται τῷ συνεδρίῳ»
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
- Anastasios68
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 3953
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 26, 2012 10:31 am
- 12
- Τοποθεσία: Πεύκη
- Έχει ευχαριστήσει: 452 φορές
- Έλαβε ευχαριστία: 28 φορές
- Επικοινωνία:
Re: Γενικές συζητήσεις (ελεύθερος χώρος)
Εγώ πηγαίνω στην Ιερά Μονή Διονυσίου Αγίου Όρους. Το τηλέφωνο τους (όπως το δίνει ο Χρυσός Οδηγός) είναι το 2377023687. Είναι μία Μονή που θα σε φιλοξενήσει οπωσδήποτε. Εκεί μπορείς να εξομολογηθείς είτε στον πατέρα Παύλο, είτε στον πατέρα Παντελεήμονα. Ο Θεός μαζί σου!Ιωάννης Πέρτσης έγραψε:Επίσης θα πάω στο Άγιον Όρος την ημέρα της Αναστάσεως και θα ήθελα να με συμβουλέψετε ποιους αξιόλογους Γέροντες αξίζει να επισκεφτώ θα ήθελα πολύ να βγω από το τέλμα στο οποίο νομίζω ότι έχει περιέλθει η ζωή μου Με Τεράστια Εκτίμηση Ιωάννης Πέρτσης
«ὃς δ' ἂν εἲπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ, ῥακά, ἒνοχος ἒσται τῷ συνεδρίῳ»
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
Κατά Ματθαῖον, Κεφ. 5, 22
- Νίκος
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 7416
- Εγγραφή: Παρ Ιούλ 27, 2012 11:05 am
- 12
- Τοποθεσία: Κοζάνη
- Έχει ευχαριστήσει: 28 φορές
- Έλαβε ευχαριστία: 366 φορές
Η διαφορά ανάμεσα στην πόρνη και τον Ιούδα
Η διαφορά ανάμεσα στην πόρνη και τον Ιούδα

Σήμερα Μεγάλη Τετάρτη η Πατέρες της Εκκλησίας μας υπενθυμίζουν δύο πρόσωπα από την επίγεια ζωή του Χριστού, τη μετανοούσα πόρνη που έπλυνε με μύρο τα πόδια του Χριστού και τα σκούπισε με τα μαλλιά της στην οικία του Σίμωνος του Φαρισαίου (Λουκ. ζ' 36-50) και τον "υιό της απωλείας" τον Ιούδα τον Ισκαριώτη.
Οι ύμνοι του Όρθρου της Μεγ. Τετάρτης τονίζουν ξανά και ξανά την αντίθεση μεταξύ τους. Ποια όμως είναι η πιο ουσιαστική διαφορά. Δεν είναι η αμαρτία, γιατί και οι δύο αμάρτησαν βαριά. Και οι δύο κατάλαβαν το λάθος τους.
Δεν είναι το είδος της αμαρτίας. Ο Ιούδας πρόδωσε τον Χριστό, αλλά και ο Πέτρος Τον πρόδωσε με την τριπλή άρνησή του, όμως μετανόησε και έκλαψε πικρά και συγχωρήθηκε.
Η πόρνη πίστεψε, ότι ο Χριστός είναι ο Μεσσίας και τον αγάπησε με όλη της την καρδιά. Ο Χριστός είδε την ειλικρινή μετάνοια, την πίστη και την αγάπη της και με τη φράση: "αφέωνται αι αμαρτίαι αυτής αι πολλαί, ότι ηγάπησε πολύ" (Λουκ. ζ' 47) την απάλλαξε από βάρος των αμαρτιών της. Έτσι η πρώην πόρνη συνέχισε τη ζωή της εν ειρήνη και μετανοία με την ευλογία του Κυρίου: "Η πίστις σου σέσωκέ σε· πορεύου εις ειρήνην" (Λουκ. ζ' 50).
Ο Ιούδας όμως, όταν κατάλαβε το λάθος του: "Τότε ιδών Ιούδας ο παραδιδούς αυτόν ότι κατεκρίθη, μεταμεληθείς απέστρεψε τα τριάκοντα αργύρια τοίς αρχιερεύσι και πρεσβυτέροις 4 λέγων· Ήμαρτον παραδούς αίμα αθώον. οι δε είπον· Τί προς ημάς; σύ όψει". (Ματθ. κζ' 3-4), δεν πήγε να πέσει στα πόδια του Χριστού μπροστά στον Σταυρό και να ζητήσει συγχώρηση, όπως έκανε και ο ληστής. Ο Χριστός θα τον συγχωρούσε. Ο Ιούδας όμως, κλεισμένος μέσα στο διεστραμμένο εγώ του, δεν πίστεψε ποτέ στον Χριστό, δεν ένοιωσε την Αγάπη Του, δεν Τον αγάπησε κι αυτός. Η αναγνώριση του λάθους δεν τον οδήγησε στη μετάνοια. Δεν αποζήτησε το Έλεος και την Δικαιοσύνη του διδασκάλου Του. Αποφάσισε, ότι το λάθος του ήταν ασυγχώρητο, δίκασε και τιμώρησε μόνος του τον εαυτό του, με τον πιο ανόητο και αμετάκλητο τρόπο: "ρίψας τα αργύρια εν τώ ναώ ανεχώρησε, και απελθών απήγξατο" (Ματθ. κζ' 5).
Η αναγνώριση της αμαρτωλότητας και των λαθών, δεν αρκεί για τη μετάνοια. Η αγάπη στον Κύριο και η πίστη στην Αγάπη, το Έλεος και την Δικαιοσύνη Του, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την μετάνοια και την συγχώρηση. Επίσης είναι ο μόνος δρόμος που οδηγεί στην προσπάθεια αποφυγής των ίδιων αμαρτιών στη συνέχεια.
Βέβαια η ζωή του Χριστιανού δεν είναι ένα λάθος, μια μετάνοια, μια συγχώρηση και τέλος. Είναι μαραθώνιος: "ὅτι οὐκ ἔστιν ἄνθρωπος, ὃς ζήσεται καὶ οὐχ ἁμαρτήσει" (Νεκρ. Ακολουθία). Ο κύκλος αμαρτίες, μετάνοια, συγχώρηση, αγώνας και πάλι από την αρχή συνεχίζεται μέχρι το τέλος της επίγειας ζωής μας. Αρκεί η καρδιά να είναι κολλημένη στην αγάπη του Χριστού, και ο νους μας στηριγμένος στο Έλεος και την Δικαιοσύνη Του.
Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον με τον αμαρτωλό.

Σήμερα Μεγάλη Τετάρτη η Πατέρες της Εκκλησίας μας υπενθυμίζουν δύο πρόσωπα από την επίγεια ζωή του Χριστού, τη μετανοούσα πόρνη που έπλυνε με μύρο τα πόδια του Χριστού και τα σκούπισε με τα μαλλιά της στην οικία του Σίμωνος του Φαρισαίου (Λουκ. ζ' 36-50) και τον "υιό της απωλείας" τον Ιούδα τον Ισκαριώτη.
Οι ύμνοι του Όρθρου της Μεγ. Τετάρτης τονίζουν ξανά και ξανά την αντίθεση μεταξύ τους. Ποια όμως είναι η πιο ουσιαστική διαφορά. Δεν είναι η αμαρτία, γιατί και οι δύο αμάρτησαν βαριά. Και οι δύο κατάλαβαν το λάθος τους.
Δεν είναι το είδος της αμαρτίας. Ο Ιούδας πρόδωσε τον Χριστό, αλλά και ο Πέτρος Τον πρόδωσε με την τριπλή άρνησή του, όμως μετανόησε και έκλαψε πικρά και συγχωρήθηκε.
Η πόρνη πίστεψε, ότι ο Χριστός είναι ο Μεσσίας και τον αγάπησε με όλη της την καρδιά. Ο Χριστός είδε την ειλικρινή μετάνοια, την πίστη και την αγάπη της και με τη φράση: "αφέωνται αι αμαρτίαι αυτής αι πολλαί, ότι ηγάπησε πολύ" (Λουκ. ζ' 47) την απάλλαξε από βάρος των αμαρτιών της. Έτσι η πρώην πόρνη συνέχισε τη ζωή της εν ειρήνη και μετανοία με την ευλογία του Κυρίου: "Η πίστις σου σέσωκέ σε· πορεύου εις ειρήνην" (Λουκ. ζ' 50).
Ο Ιούδας όμως, όταν κατάλαβε το λάθος του: "Τότε ιδών Ιούδας ο παραδιδούς αυτόν ότι κατεκρίθη, μεταμεληθείς απέστρεψε τα τριάκοντα αργύρια τοίς αρχιερεύσι και πρεσβυτέροις 4 λέγων· Ήμαρτον παραδούς αίμα αθώον. οι δε είπον· Τί προς ημάς; σύ όψει". (Ματθ. κζ' 3-4), δεν πήγε να πέσει στα πόδια του Χριστού μπροστά στον Σταυρό και να ζητήσει συγχώρηση, όπως έκανε και ο ληστής. Ο Χριστός θα τον συγχωρούσε. Ο Ιούδας όμως, κλεισμένος μέσα στο διεστραμμένο εγώ του, δεν πίστεψε ποτέ στον Χριστό, δεν ένοιωσε την Αγάπη Του, δεν Τον αγάπησε κι αυτός. Η αναγνώριση του λάθους δεν τον οδήγησε στη μετάνοια. Δεν αποζήτησε το Έλεος και την Δικαιοσύνη του διδασκάλου Του. Αποφάσισε, ότι το λάθος του ήταν ασυγχώρητο, δίκασε και τιμώρησε μόνος του τον εαυτό του, με τον πιο ανόητο και αμετάκλητο τρόπο: "ρίψας τα αργύρια εν τώ ναώ ανεχώρησε, και απελθών απήγξατο" (Ματθ. κζ' 5).
Η αναγνώριση της αμαρτωλότητας και των λαθών, δεν αρκεί για τη μετάνοια. Η αγάπη στον Κύριο και η πίστη στην Αγάπη, το Έλεος και την Δικαιοσύνη Του, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την μετάνοια και την συγχώρηση. Επίσης είναι ο μόνος δρόμος που οδηγεί στην προσπάθεια αποφυγής των ίδιων αμαρτιών στη συνέχεια.
Βέβαια η ζωή του Χριστιανού δεν είναι ένα λάθος, μια μετάνοια, μια συγχώρηση και τέλος. Είναι μαραθώνιος: "ὅτι οὐκ ἔστιν ἄνθρωπος, ὃς ζήσεται καὶ οὐχ ἁμαρτήσει" (Νεκρ. Ακολουθία). Ο κύκλος αμαρτίες, μετάνοια, συγχώρηση, αγώνας και πάλι από την αρχή συνεχίζεται μέχρι το τέλος της επίγειας ζωής μας. Αρκεί η καρδιά να είναι κολλημένη στην αγάπη του Χριστού, και ο νους μας στηριγμένος στο Έλεος και την Δικαιοσύνη Του.
Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον με τον αμαρτωλό.
Ο Θεός, ιλάσθητί μοι τώ αμαρτωλώ και ελέησόν με.